Bekijk volle/desktop versie : Wie kan me dit uitleggen?



23-08-2010, 13:20
Ik kwam net weer een ulimenatie topic tegen. En aangezien hier veel ulimenatie-professoren zitten ga ik jullie een vraag stellen wat ik niet begrijp.


Ik geef toe dat ik veel ulimenatiesymbolen tegenkom in tekenfilms(ook normale films).

Laten we een voorbeeld nemen zoals in de link hieronder(bestaat uit 4 delen. Waar we bij spongebob zo'n ulimenatie oog tegen komen.
Soo what? Ik bedoel daarmee te zeggen. Wat maakt het uit of die tekens erin staan, ze doen ons toch niets?

Behalve als het een sihr teken is. Want wat ik weet in Marokko(ook hier). Doen ze bijv in snoep sihr zodat de klanten blijven terugkeren en zij daarom winst boeken. Maar dit heb ik nooit gelezen?

Dus lekker belangrijk toch als we al die tekens erin tegenkomen? Ik zie dat vele zich er namelijk erg druk om maken.

http://www.youtube.com/watch?v=pUWab1gHyA0&feature=related

23-08-2010, 13:26


Ga wat nuttigs doen met je leven in plaats van je bezig houden met dit soort onzin. Je kan het niet eens spellen.

23-08-2010, 13:36
ga eerst eens even wat meer lezen dan alleen spongebob en kom dan terug hier op deze topic erover praten. illuminati is meer dan alleen tekens in films en tekenfilms!! de echte beweeg redenen van de illuminati zijn toch heeeeeeel wat heftiger als tekens achter laten!!

23-08-2010, 13:46
Waar heb jij het allemaal over

23-08-2010, 13:50


Ieh ezels hier.

Ik heb er genoeg over gelezen. Maar ik snap niet dat jullie er zo'n drama van maken dat er van die tekens in tekenfilms voorkomen. Lekker belangrijk toch?


Of zit er een reden achter.

23-08-2010, 13:52
Ik zou zeggen verdiep je er meer in en zie dan het gevaar.

23-08-2010, 14:06

Citaat door hayatie:
Ik zou zeggen verdiep je er meer in en zie dan het gevaar.



Kan je me dit niet uitleggen? De rest begrijp ik. Maar is snap niet wat er zo gevaarlijk is aan die tekens(zoals die piramides). Watvoor invloed kunnen ze hebben dan?

23-08-2010, 14:08
Kan mischien ook uitgelegd worden ipv rare reacties

23-08-2010, 14:14

Citaat door tjoepaloep:
Kan je me dit niet uitleggen? De rest begrijp ik. Maar is snap niet wat er zo gevaarlijk is aan die tekens(zoals die piramides). Watvoor invloed kunnen ze hebben dan?



Er zijn tal van videos uitgekomen die als tekenfilm dienen voor kinderen maar waarin allemaal erotishe figuren van naar voren komen. Ze worden onbewust beinvloed door de beelden, en bij veel series immiteren ze de kuffar. Ik zie het nu ook op de televisie dat velen tekenfilms gewoon bijvoorbeeld aan kerst doen, of hoe om te gaan met vlinders in je buik en verkering. Het wordt als normaal gezien, terwijl bij ons dat niet zo mag en kan zijn. Wij vieren geen kerst, en wij doen niet aan haram relaties. Zo zijn er nog veel meer dingen die een rol spelen en waar kinderen zich niet mee moeten houden want anders wordt het een vanzelfsprekendheid. Ik heb nu neefjes en nichtjes die dol zijn op de kerst omdat het o zo leuk is, en niet kunnen wachten om mee te doen aan kerstavond terwijl je die kinderen eigenlijk gewoon thuis moet houden. Als je dit vanaf begin duidelijk maakt waarom iets niet kan en ze op andere islamitishe dagen verwend dan is dat beter.

23-08-2010, 14:18

Citaat door laraa__:
Kan mischien ook uitgelegd worden ipv rare reacties



Citaat door WomansTouch_:
Er zijn tal van videos uitgekomen die als tekenfilm dienen voor kinderen maar waarin allemaal erotishe figuren van naar voren komen. Ze worden onbewust beinvloed door de beelden, en bij veel series immiteren ze de kuffar. Ik zie het nu ook op de televisie dat velen tekenfilms gewoon bijvoorbeeld aan kerst doen, of hoe om te gaan met vlinders in je buik en verkering. Het wordt als normaal gezien, terwijl bij ons dat niet zo mag en kan zijn. Wij vieren geen kerst, en wij doen niet aan haram relaties. Zo zijn er nog veel meer dingen die een rol spelen en waar kinderen zich niet mee moeten houden want anders wordt het een vanzelfsprekendheid. Ik heb nu neefjes en nichtjes die dol zijn op de kerst omdat het o zo leuk is, en niet kunnen wachten om mee te doen aan kerstavond terwijl je die kinderen eigenlijk gewoon thuis moet houden. Als je dit vanaf begin duidelijk maakt waarom iets niet kan en ze op andere islamitishe dagen verwend dan is dat beter.



Juist dat gedeelte begrijp ik ook. Heb ook een aantal van die videos gezien. Wat ook een goeie voorbeeld is dat ze veel shirk plegen in tekenfilms.

Dat begrijp ik allemaal. Maar het gaat mij meer om die tekens zoals het ook en die piramide. Watvoor nut heeft het?
Ze willen toch onbekend blijven? Maar juist door die tekens verraden zichzelf.

Snap je wat ik probeer te zeggen?

23-08-2010, 14:19
Ik zie het zo.

De Duivel zal zich niet zomaar aan ons laten zien. Zie je het al voor je dat hij een markt op komt of een bioscoop met: schrik want hier ben ik de Sajtan.

De Duivel, diens aanbidders zullen moderne manieren zoeken om fitna op aarde te verspreiden. Hoe doe je dat het beste? Door te investeren in kinderen. De kinderen van toen zijn de "duivelskinderen"van nu: zie Timberland, Britney spears en de hele mickey mouse club. Maar ook niet te vergeten die actrice van Hanna Montana waar alle kids geobsedeerd door zijn. Hebben jullie haar laatste clips gezien?? Walgelijk.


Mouhiem tekenfilms zijn het begin. Net zoals deze wereld is er ook een andere wereld. De mystieke wereld van s7or etc. Zo hebben de ulliminate ook hun eigen wereld waarin met symbolen wordt gecommuniceerd. Net zoals wij dat braaf doen met onze Marokkaanse vlaggen, hebben die uitschot de oog als Nationale vlag.


Moet je hier van wakker liggen? Nee, want ze maken je niet af of zo. Het is wel goed je hiervan bewust te zijn zodat je je kinderen kunt opvoeden door de juiste middelen en onethisch generatie zonder akhlaq kunt voorkomen.

23-08-2010, 14:21

Citaat door tjoepaloep:




Juist dat gedeelte begrijp ik ook. Heb ook een aantal van die videos gezien. Wat ook een goeie voorbeeld is dat ze veel shirk plegen in tekenfilms.

Dat begrijp ik allemaal. Maar het gaat mij meer om die tekens zoals het ook en die piramide. Watvoor nut heeft het?
Ze willen toch onbekend blijven? Maar juist door die tekens verraden zichzelf.

Snap je wat ik probeer te zeggen?



Ik begrijp wat je probeert te zeggen. Ik zou niet weten waarom dat gedaan wordt.

23-08-2010, 14:32



Citaat door Respectvol_25:
Ik zie het zo.

De Duivel zal zich niet zomaar aan ons laten zien. Zie je het al voor je dat hij een markt op komt of een bioscoop met: schrik want hier ben ik de Sajtan.

De Duivel, diens aanbidders zullen moderne manieren zoeken om fitna op aarde te verspreiden. Hoe doe je dat het beste? Door te investeren in kinderen. De kinderen van toen zijn de "duivelskinderen"van nu: zie Timberland, Britney spears en de hele mickey mouse club. Maar ook niet te vergeten die actrice van Hanna Montana waar alle kids geobsedeerd door zijn. Hebben jullie haar laatste clips gezien?? Walgelijk.


Mouhiem tekenfilms zijn het begin. Net zoals deze wereld is er ook een andere wereld. De mystieke wereld van s7or etc. Zo hebben de ulliminate ook hun eigen wereld waarin met symbolen wordt gecommuniceerd. Net zoals wij dat braaf doen met onze Marokkaanse vlaggen, hebben die uitschot de oog als Nationale vlag.


Moet je hier van wakker liggen? Nee, want ze maken je niet af of zo. Het is wel goed je hiervan bewust te zijn zodat je je kinderen kunt opvoeden door de juiste middelen en onethisch generatie zonder akhlaq kunt voorkomen.

Maar denk jij dat die symbolen sihr zijn? Want dat is wat ik vraag in mijn eerste reactie. Wat moet het namelijk anders zijn?


Citaat door WomansTouch_:
Ik begrijp wat je probeert te zeggen. Ik zou niet weten waarom dat gedaan wordt.


Oke dat is stap een. de rest komt wel.

23-08-2010, 14:34

Citaat door tjoepaloep:




Juist dat gedeelte begrijp ik ook. Heb ook een aantal van die videos gezien. Wat ook een goeie voorbeeld is dat ze veel shirk plegen in tekenfilms.

Dat begrijp ik allemaal. Maar het gaat mij meer om die tekens zoals het ook en die piramide. Watvoor nut heeft het?
Ze willen toch onbekend blijven? Maar juist door die tekens verraden zichzelf.

Snap je wat ik probeer te zeggen?
De vrijmetselaars laten doormiddel van die tekens zien dat zij overal zijn en de macht hebben en dat die mensen meewerken. En die tekens komen steeds voor. Zie auto merk Toyota, de Mac enz.