Bekijk volle/desktop versie : Ait Hammou



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-08-2004, 22:25
Vandaag bij de dames hardlopen 800 meter deden er twee Marokkaanse dames mee

Amina Ait Hammou en Seltana Ait hammou

zijn dat zussen?? Ze waren echt heel goed..allebei tweede geeindigd en ze gaan allebei door

ik stond er echt van te kijken!!


Kuss Souhaila

20-08-2004, 23:13


Moi Aussi,en hasna benhasi niet te vergeten zij heeft het juist heel goed gedaan!ze eindigde als eerst voor Motola!!

IK DROOM AL VAN EEN FINALE WAAR DRIE MAROKKAANSE WIJFJES OP DE PODIUM TE KOMEN STAAN!ik mag tog wel dromen!


Ewa Allah Ieawnouhoem!

Maea Assalama.

20-08-2004, 23:19

Citaat:
Origineel gepost door mocro_souhaila
Vandaag bij de dames hardlopen 800 meter deden er twee Marokkaanse dames mee

Amina Ait Hammou en Seltana Ait hammou

zijn dat zussen?? Ze waren echt heel goed..allebei tweede geeindigd en ze gaan allebei door

ik stond er echt van te kijken!!


Kuss Souhaila
Zij behoren tot de wereld top al jaren maar ze komen steeds net iets te kort en ze zijn 2 zussen

21-08-2004, 11:34
Meestal Komen De Marokaanse Vrouwen Ver Bij Het Hardlopen..Maar Dan Is Het Maar Eentje...Egt Goed Dat Dit Jaar 2 ZUSSEN Allebei Door Zijn

21-08-2004, 11:35



Citaat:
Origineel gepost door Jamal_fes
Moi Aussi,en hasna benhasi niet te vergeten zij heeft het juist heel goed gedaan!ze eindigde als eerst voor Motola!!

IK DROOM AL VAN EEN FINALE WAAR DRIE MAROKKAANSE WIJFJES OP DE PODIUM TE KOMEN STAAN!ik mag tog wel dromen!


Ewa Allah Ieawnouhoem!

Maea Assalama.
Correctie: 3 Marokkaanse DAMES

21-08-2004, 11:37

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
[B] Correctie: 3 Marokkaanse DAMES [/B]
yess, maar het ging mij even om die zussen...
en volgens mij had jamal het wel goed gezegd toch??

21-08-2004, 12:01

Citaat:
Origineel gepost door mocro_souhaila
Vandaag bij de dames hardlopen 800 meter deden er twee Marokkaanse dames mee

Amina Ait Hammou en Seltana Ait hammou

zijn dat zussen?? Ze waren echt heel goed..allebei tweede geeindigd en ze gaan allebei door

ik stond er echt van te kijken!!


Kuss Souhaila
Wie zag gisteren toevallig die zuster uit Bahrein die mee deed aan de 100 meter ?? en wie kan me vertellen wat er zo opvallend was aan haar?? en vergelijk haar dan met deze 2 mocros , wat is het verschil?

21-08-2004, 12:02

Citaat:
Origineel gepost door abdul_Hakeem
Wie zag gisteren toevallig die zuster uit Bahrein die mee deed aan de 100 meter ?? en wie kan me vertellen wat er zo opvallend was aan haar?? en vergelijk haar dan met deze 2 mocros , wat is het verschil?
hoofddoek? en meer bedekt

21-08-2004, 12:20
Juist , niet meer (lol) helemaal bedekt , al hamdulilaah, Ze moeten voorbeeld nemen aan deze zuster, maar weet je kijk ik denk dat die uit bahrein meer voor de lol meedoet en deze andere voor het geld en gouden plak. En ja we kunnen dit altijd wel herhalen maar het feit is dat velen moslims gewoon maling hebben aan de regels die Allah gesteld heeft. maar iedereen zijn leven en keuze nogmaals. het is wel triest om te zien dat wij moslims kufars imiteren . Moge Allah ons leiden.

21-08-2004, 12:28

Citaat:
Origineel gepost door abdul_Hakeem
Juist , niet meer (lol) helemaal bedekt , al hamdulilaah, Ze moeten voorbeeld nemen aan deze zuster, maar weet je kijk ik denk dat die uit bahrein meer voor de lol meedoet en deze andere voor het geld en gouden plak. En ja we kunnen dit altijd wel herhalen maar het feit is dat velen moslims gewoon maling hebben aan de regels die Allah gesteld heeft. maar iedereen zijn leven en keuze nogmaals. het is wel triest om te zien dat wij moslims kufars imiteren . Moge Allah ons leiden.
Ja ik vond eht echt goed toen ik haar zag, ik stond wel versteld...maar zulke mensen gun ik het het meest!!

insha'allah zal ze beloond worden voor haar daad

21-08-2004, 12:43
juist !!! ze won niks maar insha Allah wordt ze bij Allah beloont voor ten eerste haar imaan! want stel je voor je komt zo spelen en een heel stadion ziet je als vreemde vogel en je start toch en je rent je race wallahi echt ik kreeg tranen ervan want dan zie je die andere moslim vrouwen er dan niet eraan houden snap je en ja ghair kortom zulke dingen kom je niet dagelijks tegen helaas en dat raakt me. nogmaals moge Allah ons Leiden

21-08-2004, 12:54

Citaat:
Origineel gepost door abdul_Hakeem
juist !!! ze won niks maar insha Allah wordt ze bij Allah beloont voor ten eerste haar imaan! want stel je voor je komt zo spelen en een heel stadion ziet je als vreemde vogel en je start toch en je rent je race wallahi echt ik kreeg tranen ervan want dan zie je die andere moslim vrouwen er dan niet eraan houden snap je en ja ghair kortom zulke dingen kom je niet dagelijks tegen helaas en dat raakt me. nogmaals moge Allah ons Leiden
Dit kom je zeker niet dagelijks tegen...enne zo zie je maar dat de hijaab niet in de weg staat als je een droom hebt!!


21-08-2004, 12:55


Juist en helaas zien ervelen het als iets moeilijks en kiezen een andere weg dan die Allah gezegt heeft en ja dan is het ook een keuze tussen hasanaat en zonde.

21-08-2004, 12:59

Citaat:
Origineel gepost door abdul_Hakeem
Juist en helaas zien ervelen het als iets moeilijks en kiezen een andere weg dan die Allah gezegt heeft en ja dan is het ook een keuze tussen hasanaat en zonde.

21-08-2004, 13:26
Moge Allah het voor ons vergemakkelijken ya oughtie fie islaam.

1 van de manieren is het laten van dingen die hij verboden heeft , dus door men dus zich gaat bezighouden met het niet doen van verboden dingen of dingen waarbij je imaan zwak wordt enz enz. maar ik wijk af van de topic dus ik hou het erbij . wa salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6