Bekijk volle/desktop versie : Ik snap het niet. Ik doe nog zo mijn best, maar zit toch zo 1,5 uur aan



Pagina's : [1] 2 3 4

22-08-2010, 20:23
een bladerdeeghapje.


Heel lang wilde ik hier al een topic over openen, maar dacht laat maar.........maar nu, juist nu met die Ramadantopic moet ik het kwijt.


Hoe doen jullie dat??


Hariera
Pizza
Bladerdeeghapje
Marmita
Salade
visschotel
en en en muffins/gebak


En dat, dat allemaal in een dag.


Als jij mij dat zou vragen dat te doen, dan ben ik een week met voorbereidingen bezig.

Dus dames die dat kunnen. Zeg het me. Wat is de truc of zitten jullie stiekem foto's te plaatsen die jullie een hele week hebben staan maken om "ons" (degene die net als mij zijn) te vertellen dat jullie dat Ff-en snel in elkaar hebben geflanst.



Mocht dat toch van een dag zijn. Is de truc >>>> MOULINEX. T7an Yamaha ze eten toch alles. Of is de truc de groente niet te wassen. Of snijden jullie de groenten niet en is het met vel en al in grote brok stukken in de pan stoppen.



Er moet toch een reden zijn dat ik er zo lang over doe. Kom me niet vertellen dat ik langzaam ben, want echt serieus ik eindig altijd met een slagveld als keuken.




Ik ben benieuwd.

22-08-2010, 20:29


Ondertussen wordt ik uitgelachen.

22-08-2010, 20:30
Oefening baart kunst.

22-08-2010, 20:31

Citaat door Nounousa:
Oefening baart kunst.



Dat is wel heel simpel.

22-08-2010, 20:33


eerlijk, ik snap het ook niet! Iedere keer als ik die foto's zie vraag ik me af hoe ze het voor elkaar krijgen. Geloof me ik en nog veel meer mensen hebben ook zoveel tijd nodig!

22-08-2010, 20:33


je moet er gewoon de handigheid in krijgen.
en idd zoals nou. al zegt, oefening baart kunst.

22-08-2010, 20:33
ik denk dat het te maken heeft met multi-tasking, dus meerdere dingen tegelijk doen

22-08-2010, 20:34
en oh ja je moet niet vergeten dat dingetjes zoals loempias enzo meestal al in de diepvries zitten..
ten minste das bij mij het geval..

22-08-2010, 20:35
oh ja en als ik kijk naar veel gezinnen in mijn omgeving dan heeft de vrouw des huizes wel hulp van dochters of nichtjes, dat scheelt natuurlijk ook een hoop

22-08-2010, 20:35
denk dat heel veel dingen invriezen en dan gewoon makkelijk op een dag kunnen bakken, veel mensen uit me omgeving maken een grote soepkan en doen daar 2 of 3 dagen mee

22-08-2010, 20:37

Citaat door Respectvol_25:
Dat is wel heel simpel.


Zo simpel is het ook. Toen ik net trouwde was ik een kluns in de keuken en deed ik er zelfs uren over om een simpele tortilla te maken. Wanneer je elke dag in de keuken staat, gaat het op een gegeven moment veel sneller en wordt je handig in het koken.

22-08-2010, 20:39
omg duh lukt dat op 1 dag, kijk tot hoelaat je de tijd hebt joh? Loempia's liggen indd al in de vriezer maar bladerdeeghapjes en soep etc. gewoon tussendoor...

22-08-2010, 20:46


maar krijgen jullie het ook allemaal op?
om het te maken ok dan sta je wat eerder in de keuken maar het allemaal op te eten??????????????

22-08-2010, 20:49

Citaat door meknesia23:
maar krijgen jullie het ook allemaal op?
om het te maken ok dan sta je wat eerder in de keuken maar het allemaal op te eten??????????????


Nou hier niet hoor, vind het zonde van al dat eten als ik mijn soepje maar heb en lekker vers brood

22-08-2010, 20:51
Hoe vaker je die dingen maakt hoe sneller je leert om sneller te worden .. Klinkt weird, maar tis zo....

Pagina's : [1] 2 3 4