Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vans !!



22-08-2010, 17:14
Salaam dames,

Ik ben op zoek naar (grijze) Vans, maar ik kan ze nergens vinden
Waar hebben jullie Vans gehaald ??!

22-08-2010, 17:16


Front Runner, Vans store @Amsterdam.

22-08-2010, 17:26

Citaat door Wonderfull__:
Front Runner, Vans store @Amsterdam.


Tnx !

22-08-2010, 17:47
Sneakers in Alkmaaar

23-08-2010, 02:04


haha, als ik Vans hoor dan moet ik echt aan gister denken.
Ik woon zelf in Amsterdam, maar omdat kleine maten allemaal zijn uitverkocht ( tenminste de kleur die ik wou) heb ik het maar geprobeerd bij Sneakers in Haarlem. Dus ik liep de winkel in, ik vroeg naar een grijze paar Vans voor een maatje 36. Ik had ze gepast vroeg aan me zus of ze leuk stonden omdat ik zelf twijfelde. Dus ik dacht laat me een andere kleur kiezen. Ik loop naar dat rekje en zag zwarte Vans met witte-blauwe veters heel apart en dat zwart is dan van suéde. Komt er een Nedelandse stijve hark de winkel binnen lopen. En pakt em gelijk! Ik liep naar een medewerkster en vroeg of ze van binnen een 36 voor me had. Ze stonden goed dus ik loop naar de kassa om het te betalen. Wordt er mij verteld je moet wachten tot dat meisje ze neer legt want dat zijn de laatste paar. En zij had de linker schoen.

Voordat ik dat ik het door had stond ze achter me en zei van Jah ik wil ze hebben. Ik was eerst!
Ik dacht wat the fuck ten eerste je was niet eerst, en ook al was dat zo. Vraag het op zen minst fatsoenlijk.
Hoor me zus, kom laten we gaan. Je vind ze wel ergens anders. Ik zei tegen der ga je maar verder winkelen. Bel me als je klaar bent. Want ik zal wachten al is het tot sluitingstijd.
Dus dat meisje werd knal rood, en ging op een bankje zitten en zogenaamd wachten tot dat ik het zou opgeven.

Na een kwartier ofso besloot ze een grotere maat te kopen.. hahah

En ik ging ervandoor met mijn nieuwe Vans.

23-08-2010, 02:26
Hhahahah

23-08-2010, 22:02
Hahaha goed van je nanoe
ik heb mijne van front runner , ik heb helft zwart helft grijs

23-08-2010, 22:11
@ nanoe; hahah jij bent echt moeilijk!

buiten het feit dat maat 36 kei- moeilijk te vinden is, was jij eerst!

24-08-2010, 00:46

Citaat door Miszz-Nador15:
Hahaha goed van je nanoe
ik heb mijne van front runner , ik heb helft zwart helft grijs



Die zijn echt Mooi!! Daarvan ware alle kleine maten al uitverkocht helaas.

24-08-2010, 00:50

Citaat door D.anootje:
@ nanoe; hahah jij bent echt moeilijk!

buiten het feit dat maat 36 kei- moeilijk te vinden is, was jij eerst!


Jahh indd, ik ben echt veel winkels binnen gelopen in A´dam, maar helaas alleen nog grotere maten. En neem ik doe moeite om naar Haarlem te gaan
(niet allen voor Vans hoor) en dan laat ik me weg jagen door zo´n hark.

Hahah zou jij dat ook hebben gedaan ? vast wel he!