Bekijk volle/desktop versie : Oproep voor massa demonstratie op 11 mei,: Geef racisme geen kans.....

10-03-2002, 16:01
Persbericht:

Op 11 mei, de zat. voor de landelijke verkiezingen, organiseert Nederland bekent Kleur een demonstratie tegen racisme en facisme. Op deze manier wil Nederland bekent Kleur protest laten horen tegen de ruk naar rechts in de nederlandse samenleving en politiek.

Tijd voor aarzelen is voorbij...

Nederland Bekent Kleur is onsteld door de resultaten van de gemeenteraads verkiezingen van jl 6 maart. De angstaanjagende hoge score van Leefbaar Rotterdam met 17 zetels en de resultaten van laatste peilingen voor de Tweede Kamer verkiezingen getuigen van een electorale aardverschuiving. Dit vraagt om een snelle, kordate reactie.

De doorbraak van Leefbaar Rotterdam en Fortuyn wordt mede veroorzaakt door het beleied van de afgelopen jaren. Doordat traditionele partijen de huidige sociale problemen niet oplossen, heeft het gevoel van ontevredenheid over het beleid gestaag kunnen groeien. Fortuyn heeft dit weten te kanaliseren en overgoten met een populistisch, racistisch sausje...

Zijn haat campagne tegen migranten en moslims in het bijzonder is niet daadkrachtig bestreden door de zittende partijen.
Integendeel, vrijwel alle partijen verrechtsen hun standpunten om mee te liften met het succes van Fortuyn. Maar dit loont niet. Het orgineel doet het altijd nog beter dan de kopie.
Met deze algemene ruk naaar rechts legimiteren de zittende partijen het populistisch en racistische gedachten goed van Fortuyn en de zijnen.

Sterk tegen-offensief geboden.

Het is de hoogste tijd voor een breed maatschappelijk tegen offensief. Daarbij kan niet worden vertrouwd op de traditionele partijen.
Grote en kleine maatschappelijke organisaties zullen een halt toe moeten roepen aan sociale desintegratie.
Nederland Bekent Kleur roept alle sociaal-maatschappelijke org. op zich aan te sluiten bij dit protest en de oproep te ondertekenen: GEEF RACISME GEEN STEM!!

Maar de politieke partijen moeten hun verantwoordelijkheid nemen.

Onmiddelijk moet ieder bestuurlijk niveau een cordon sanitaire worden ingesteld tegen P. Fortuyn. Daarmee geeft men te kennen dat zijn standpunten niet door de beugel kunnen en zeker niet worden gedeeld.

Meer info:
Nederland Bekent Kleur 020 - 6897555
Jurgen de Wit 06 - 44572539
http://www.nederlandbekentkleur.nl

Einde persbericht

see u all, 11 mei.........

10-03-2002, 22:09

Salaam Lelazina, bedankt voor je reactie, ik hoop dat vele er gehoor aan geven, en je hebt gelijk.......mensen, ga stemmen, zeker bij de Landelijke verkiezingen..........

De demo is op zat. 11 mei, waar hoelaat etc. is niet bekend, a.s woensdag is er een voorbereidings bijeenkomst, datum: 13 maart tijd: 19.30 uur, plaats: Jacob van Lennepkade 255, Amsterdam, wil je een bijdrage leveren, kom dan naar deze bijeenkomst.

Via deze topic hou ik jullie op de hoogte van de voorbereidingen, ma'assalama Sahira, die lokaal op Groen Links heeft gestemd, en landelijk op de PS gaat stemmen..........

11-03-2002, 14:16
Oemayma_Said, ik zal jullie zeker op de hoogte houden, en ik hoop wel dat je Landelijk gaat stemmen, ga massaal stemmen, neem je vriendin/zus/dochter mee, laat zien dat moslim niet achterlijk zijn........ma'assalama........ Sahira

11-05-2003, 14:44
I'll be there for you i swear

Shut up and sleep with me come on why dont you sleep with me, shut up and sleep with me come aha aha and sleep with me