Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Geurtje.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

22-08-2010, 14:02
Haaii dames,

Ik ben momenteel opzoek naar een lekkere geurtje, dat heel de dag blijft zitten. Ken jij een goeie?

Wat ik momenteel in bezit heb is;

Lancome Hypnosé
Roberto Cavalli for her
Dolce and Gabbana Light blue (Cadeau gehad, vind em zelf disgusting.)
Burberry Brit
Viktor and Rolf Flowerbomb
Naomi Campbell (Een goud flesje, weet de naam er niet van)
Hugo Boss deep red
Bruno Banani Pure woman
DKNY Delicious
Calvin Klein Euphoria
Dior J'adore (Toch niet helemaal mijn ding)

Zo weten jullie ongeveer wat mn smaak is.

Nou, gooi het er maar uit lady's!

Ps; Had zelf; Thierry Mugler Alien in gedachten, maar ben er nog niet helemaal uit.

22-08-2010, 14:03


Lolita Lempicka... Lekker geurtje!!

22-08-2010, 14:04

Citaat door CHICAx:
Lolita Lempicka... Lekker geurtje!!


Die heb ik gehad, is inmiddels al op. Toch bedankt voor je reactie.

22-08-2010, 14:08
My insolence.. heerlijk...

22-08-2010, 14:10



Citaat door SelmaBoek:
My insolence.. heerlijk...


Jammer, dat je niet via Google kunt ruiken. Waar ruikt die naar? Potje ziet er wel leuk uit. Ruikt tie een beetje vrouwlijk?

22-08-2010, 14:10
Thierry Mugler Alien )verrukkelijjjjkkkkkkkkkkkkkkkkk

Christian Dior Addict

Yves Saint Laurent / Cinema




en Jean Paul Gaultier / Classique

probeer deze eens? dit zijn mijn favoriete....

22-08-2010, 14:11
Light Blue is niet zo lekker he. Heb hem zelf ook gehad en ik vond hem te zuur. Kun je net zo goed citroen op jezelf smeren.

22-08-2010, 14:14

Citaat door MeSeLf:
Thierry Mugler Alien

Christian Dior Addict

Yves Saint Laurent / Cinema


en Jean Paul Gaultier / Classique

probeer deze eens? dit zijn mijn favoriete....

Oelala, ik ga zodadelijk even een lijstje maken. Van parfum aanraders. Dank je,

22-08-2010, 14:17

Citaat door XxStrawberryxX:
Light Blue is niet zo lekker he. Heb hem zelf ook gehad en ik vond hem te zuur. Kun je net zo goed citroen op jezelf smeren.


Volgens mij is citroen zelfs lekkerder. Vind die Light Blue echt tien keer niks, terwijl je echt van die dames hebt van; Ooh, Light Blue! Light Blue!

Nou ja, gelukkig verschillen smaken.

22-08-2010, 14:20

Citaat door Juszt___Iki:
Oelala, ik ga zodadelijk even een lijstje maken. Van parfum aanraders. Dank je,



graag gedaan ik hoor het wel van je

22-08-2010, 14:22

Citaat door MeSeLf:
graag gedaan ik hoor het wel van je


Insha Allah.

22-08-2010, 14:23

Citaat door Juszt___Iki:
Jammer, dat je niet via Google kunt ruiken. Waar ruikt die naar? Potje ziet er wel leuk uit. Ruikt tie een beetje vrouwlijk?


Hij is heel vrouwelijk, het neigt naar zoet, maar dan niet zoet zoet. Echt een hele aparte geur. Ik vind hem gewoon heerlijk!!!

22-08-2010, 14:24



Citaat door Juszt___Iki:
Volgens mij is citroen zelfs lekkerder. Vind die Light Blue echt tien keer niks, terwijl je echt van die dames hebt van; Ooh, Light Blue! Light Blue!

Nou ja, gelukkig verschillen smaken.


Haha, true. Ik vond hem ook niet lekker. Maar smaken verschillen. The one van D&G is wel lekker. Of Miss Dior Cherie.

Ik heb ook gehoord dat Diamonds van Armani lekker is. Maar ik zou het niet weten.

22-08-2010, 14:26

Citaat door SelmaBoek:
Hij is heel vrouwelijk, het neigt naar zoet, maar dan niet zoet zoet. Echt een hele aparte geur. Ik vind hem gewoon heerlijk!!!


Oké, dank je wel voor je reactie. Zal em op de lijst zetten waaruit ik een parfum zal kiezen.

22-08-2010, 14:29

Citaat door XxStrawberryxX:
Haha, true. Ik vond hem ook niet lekker. Maar smaken verschillen. The one van D&G is wel lekker. Of Miss Dior Cherie.

Ik heb ook gehoord dat Diamonds van Armani lekker is. Maar ik zou het niet weten.


D&G the one, vind ik zelf toch niet zo. Miss Dior Cherie heeft wel wat, maar toch niet dat ik denk van; 'Wow! Dit is het!'

Ik rook een keer Diamonds in de winkel, en vond em toch niet zó geweldig. Paar weken erna, had een collega em op. En hij rook écht lekker! Goed dat je het zegt, die was ik vergeten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6