Bekijk volle/desktop versie : Zou jij je man willen testen op zijn betrouwheid?



Pagina's : [1] 2

21-08-2010, 22:50
Zou jij dat durven/willen?

In Amerika is dat iets heel normaals.


Vrouw ziet zoenvlek op man........tien seconde later: James could you check what the sun of a@%#@ is doing. (James private detective)



Of dat je een aparte msnadres aanmaakt en je je voordoet als een knappe Lalalala-lina en kijkt wat je man gaat doen.



Of gewoon je man vieze smsjes sturen en kijken of hij reageert.











Of of of hebben jullie zoiets: Hij doet maar. Ik vertrouw hem voor de 100%./ Ik ga geen slapende honden wakker maken.

21-08-2010, 23:01


ik vertrouw hem, en mocht ik me daar ooit in vergissen dan komt het vanzelf wel aan het licht daar geloof ik heilig in.

Maar om serieus me man te bespioneren of zoals jij het zegt slapende honden wakker maken, naah....

21-08-2010, 23:06
ah nee ik weet echt 100% zeker dat als hij wat doet ik dat vanzelf wel te weten kom.. ik ben een heilige gelover in nia

21-08-2010, 23:12

Citaat door NARS:
ik vertrouw hem, en mocht ik me daar ooit in vergissen dan komt het vanzelf wel aan het licht daar geloof ik heilig in.

Maar om serieus me man te bespioneren of zoals jij het zegt slapende honden wakker maken, naah....






Je hebt liever dat je het ooit te weten komt, dan dat je zeg maar het proces zelf versneld.



Citaat door Rach_:
ah nee ik weet echt 100% zeker dat als hij wat doet ik dat vanzelf wel te weten kom.. ik ben een heilige gelover in nia



Mooi hoor.





Aan de andere kant denkt ik. Stel je voor dat hij wel alle testen doorkomt. Dan is hij wel DE MAN.

21-08-2010, 23:12


nee je moet niet je man uitdagen het zijn mannen en blijven zwakke honden.

Ik weet nog dat mijn buurmeisje mij een keer vroeg wil je mijn verloofde ff bellen. Ja oke dacht ik wou stoer doen ze was een vriendin van mijn zus.

Nou meneer wou afspreken duuhhhhhhhh hij was met vrienden en wou ff stoer doen..

Nee ik ben tegen testen van je man doe maar niet. Als hij vreemd gaat kom ik er wel achter hij is toch een klungel en zal toch een keer verlullen of iets laten slingeren.

Ik zelf ben ook niet dom. Ik houd altijd de auto stoel op een stand en ik weet altijd wanneer die verschoven is. mijn reukvermogen is prima en ik weet wanneer mijn man iets verbergt.

maarjah zeg nooit, nooit

allah jester.

21-08-2010, 23:14

Citaat door Respectvol_25:



Je hebt liever dat je het ooit te weten komt, dan dat je zeg maar het proces zelf versneld.





Mooi hoor.





Aan de andere kant denkt ik. Stel je voor dat hij wel alle testen doorkomt. Dan is hij wel DE MAN.



ik vertrouw hem. dus wel proces zou ik moeten inzetten? Mocht ik me in het vertrouwen vergissen wat alleen allah weet dan komt het wel aan het licht. Dus als ik hem vertrouw hoef ik toch ook niets te ondernemen.

21-08-2010, 23:16

Citaat door Respectvol_25:



Je hebt liever dat je het ooit te weten komt, dan dat je zeg maar het proces zelf versneld.





Mooi hoor.





Aan de andere kant denkt ik. Stel je voor dat hij wel alle testen doorkomt. Dan is hij wel DE MAN.

ja maar jij niet DE VROUW
en eerlijk, zijn telefoon slingert hier continu rond, zijn email staat op beide computers met wachtwoord ingesteld.. ja ik heb zonder moeite te hoeven doen toegang tot alles, dat zegt toch ook wat of nie

21-08-2010, 23:18

Citaat door Usila:
nee je moet niet je man uitdagen het zijn mannen en blijven zwakke honden.

Ik weet nog dat mijn buurmeisje mij een keer vroeg wil je mijn verloofde ff bellen. Ja oke dacht ik wou stoer doen ze was een vriendin van mijn zus.

Nou meneer wou afspreken duuhhhhhhhh hij was met vrienden en wou ff stoer doen..

Nee ik ben tegen testen van je man doe maar niet. Als hij vreemd gaat kom ik er wel achter hij is toch een klungel en zal toch een keer verlullen of iets laten slingeren.

Ik zelf ben ook niet dom. Ik houd altijd de auto stoel op een stand en ik weet altijd wanneer die verschoven is. mijn reukvermogen is prima en ik weet wanneer mijn man iets verbergt.

maarjah zeg nooit, nooit

allah jester.




Ja dat is wel waar. Ik denk dat het ook geen zin heeft om te testen, omdat mannen so wie so erop ingaan als ze er op korte duur van kunnen "genieten".
Mannen hebben een intellect van een goudvis als het op vrouwen & lust nakomt. Ik durf te wedden dat mannen het niet erg zouden vinden om een keer op msn met een vreemde dame te flirten. Ach wat kan het nou kwaad-mentaliteit. Terwijl voor ons vrouwen dat zo een grote verschrikkelijke daad is. Ik zie vrouwen dus zo een msn gesprek niet willen voeren.


Dat met die stoel is wel geniaal. Zal ik onthouden.

21-08-2010, 23:20

Citaat door Respectvol_25:
Ja dat is wel waar. Ik denk dat het ook geen zin heeft om te testen, omdat mannen so wie so erop ingaan als ze er op korte duur van kunnen "genieten".
Mannen hebben een intellect van een goudvis als het op vrouwen & lust nakomt. Ik durf te wedden dat mannen het niet erg zouden vinden om een keer op msn met een vreemde dame te flirten. Ach wat kan het nou kwaad-mentaliteit. Terwijl voor ons vrouwen dat zo een grote verschrikkelijke daad is. Ik zie vrouwen dus zo een msn gesprek niet willen voeren.


Dat met die stoel is wel geniaal. Zal ik onthouden.


precies heeft geen zin..

die stoel moet je echt ondhouden

21-08-2010, 23:20

Citaat door Mariama_Ouarza:
In het begin test ik hem wel dan liet ik een vriendin van me naar hem bellen.Dan ging zij zehma een afspraakje maken met hem, maar gelukkig voor hem ging hij er niet op in.
Heb hem nog met van alles getest maar nu niet meer ik vertrouw hem.


Wayaw je hebt wel durf.

Wist hij ook dat jij hem testte?



Citaat door Rach_:
ja maar jij niet DE VROUW
en eerlijk, zijn telefoon slingert hier continu rond, zijn email staat op beide computers met wachtwoord ingesteld.. ja ik heb zonder moeite te hoeven doen toegang tot alles, dat zegt toch ook wat of nie



Tenzij het een schijnbeweging is. Je moet juist toehappen en dan kijken of zijn gezicht wegtrekt. Pak eens voor de gein zijn telefoon en check zijn contactenlijst.














Maak maar een geintje. Dat zegt een hoop als hij alles laat rondslingeren.

21-08-2010, 23:22

Citaat door SSS_SSS:
Domste wat je kan doen is testen. Eerst beetje gaan zitten uitdagen en als hij hapt opeens gekwetst gaan zitten doen.





Klopt.


Alleen vraag ik me af of za3mak echt alle vrouwen hun mannen niet testen. Za3mak niemand heeft voor de gein in zijn telefoon staan checken wie daar instaan?

21-08-2010, 23:22
Nee, zal ik niet doen. Het gaat eenmaal om het vertrouwen.

21-08-2010, 23:23



Citaat door Respectvol_25:
Wayaw je hebt wel durf.

Wist hij ook dat jij hem testte?





Tenzij het een schijnbeweging is. Je moet juist toehappen en dan kijken of zijn gezicht wegtrekt. Pak eens voor de gein zijn telefoon en check zijn contactenlijst.














Maak maar een geintje. Dat zegt een hoop als hij alles laat rondslingeren.

ik kijk altyd in zijn telefoon haha, ni om te controleren maar gewoon ik lees graag smsjes enzo, hij doet dat bij mij ook, soms hoor ik dat ik een smsje heb en de telefoon is naast em dan zeg ik kijk eens wie t is en omgekeerd ook.. als hij gebeld wordt neem ik ook gewoon vaak op en omgekeerd ook

21-08-2010, 23:26
Echt dames als ik het zo lees dan heb ik de niya van een Stalin.


Ik zeg jullie, ik denk dat ik als een ware paparazi in de bosjes duik om hem te overschaduwen.

21-08-2010, 23:27

Citaat door Respectvol_25:
Echt dames als ik het zo lees dan heb ik de niya van een Stalin.


Ik zeg jullie, ik denk dat ik als een ware paparazi in de bosjes duik om hem te overschaduwen.



ik zie het al helemaal voor me...

Pagina's : [1] 2