Bekijk volle/desktop versie : Stelling: Hadaouir verdient een oproep voor het Marokkaanse elftal



Pagina's : [1] 2

21-08-2010, 22:06
Zeg het maar

21-08-2010, 22:08


nee, genoeg andere spelers die meer potentie hebben en jonger zijn. hij had zoiezo niet bij roda moeten blijven. maar blijkbaar zitten andere clubs niet op hem te wachten.

21-08-2010, 22:15

Citaat door Tangerino:
nee, genoeg andere spelers die meer potentie hebben en jonger zijn. hij had zoiezo niet bij roda moeten blijven. maar blijkbaar zitten andere clubs niet op hem te wachten.


Welke bankzitters en/of spelers uit het midden oosten+marokko bedoel je dan?

21-08-2010, 22:16
ben je helemaal gek geworden die man komt niet eens in aanmerking voor de 3e elftal van marokko

21-08-2010, 22:17



Citaat door Mister-Riffi:
Welke bankzitters en/of spelers uit het midden oosten+marokko bedoel je dan?



welke aanvaller die in de selectie zit speelt in het midden oosten of is een bankzitter bij zijn club? behalve Alloudi! maar zijn niveau haalt hij niet.

21-08-2010, 22:20

Citaat door rette177:
ben je helemaal gek geworden die man komt niet eens in aanmerking voor de 3e elftal van marokko


Pardon moet ik jou de selecties vanaf 1998 voorschotelen. Dan mag je in je handen klappen als Hadauir erbij zou zitten.

21-08-2010, 22:41

Citaat door casaoui01:
Pardon moet ik jou de selecties vanaf 1998 voorschotelen. Dan mag je in je handen klappen als Hadauir erbij zou zitten.


klopt dat er vaak onterecht gare spelers werden geselecteerd, maar als je kijkt naar welke spelers een oproep verdienen, dan verdient hadouir em zeker niet.

21-08-2010, 23:21

Citaat door casaoui01:
Pardon moet ik jou de selecties vanaf 1998 voorschotelen. Dan mag je in je handen klappen als Hadauir erbij zou zitten.



1998 is voorbij
Laten we dus kijken naar de laatste selectie.
wie moet er volgens jou uit voor Hadouir?

21-08-2010, 23:27

Citaat door brownie74:
1998 is voorbij
Laten we dus kijken naar de laatste selectie.
wie moet er volgens jou uit voor Hadouir?

Taarabt

Maar ff serieus, hij verdient geen oproep. Veel spelers zijn beter dan hem.

21-08-2010, 23:33

Citaat door brownie74:
1998 is voorbij
Laten we dus kijken naar de laatste selectie.
wie moet er volgens jou uit voor Hadouir?


Nabil el Zhar

21-08-2010, 23:47

Citaat door casaoui01:
Nabil el Zhar


haha hadouir is zo gaar he ik noem zo 10 spelers die eerder een oproep verdienen

21-08-2010, 23:48

Citaat door casaoui01:
Zeg het maar



Hadouir is geen speler die Marokko naar een hoger niveau kan tillen.

Daarnaast is er teveel concurrentie op zijn positie.

De spelers die jij opnoemt worden niet eens opgeroepen, Aboucharouane, Zemmama en Lembarki

21-08-2010, 23:49



Citaat door casaoui01:
Nabil el Zhar





Ik ben beniewd naar je argument

Weet wel dit: deze keer zal Youssef El Arabi er ook bij zijn
Nabil Dirar is trouwens ook weer in vorm aan het geraken
een paar dagen geleden viel hij in en hielp hij met 2 assists een achterstand tegen dynamo Minsk om te buigen in een overwinning.
Ik ben dus benieuwd waarom Hadouir van Roda JC, een selectie verdiend boven Nabil El Zhar,Youssef El Arabi en Nabil Dirar (die volgens mij op dit moment beter is dan Hadouir. (afgaande op wat ik tegen Ajax zag)
Nee joh,op die positie hebben we een luxeprobleem want iedereen vergeet Karim Ait Fana

21-08-2010, 23:53
Omdat Nabils billen onder de splinters zitten van het bankzitten bij Liverpool

22-08-2010, 00:00

Citaat door casaoui01:
Omdat Nabils billen onder de splinters zitten van het bankzitten bij Liverpool



T blijft Liverpool, daarnaast moet je vertrouwen op Gerets. Als Gerets zegt dat El Zhar goed genoeg is dan is dat waarschijnlijk ook zo. Ik denk trouwens niet dat El Zhar in de volgende selectie zit, gewoon omdat ie niet speelt. En toch hoort Hadouir niet in de selectie.

Als ie goed was zou ie niet bij Roda spelen al 2 of 3 jaar lang.

Er zijn gewoon genoeg spelers die beter dan Hadouir zijn.

Pagina's : [1] 2