Bekijk volle/desktop versie : wie van jullie had dit ook, vroeger?



Pagina's : [1] 2 3

15-12-2002, 01:12
wie van jullie had dit ook vroeger of nog steeds


toen ik nog jong was en de koran moest leren...kwam ik de volgende verzen tegen...


bismilahi ara7mani ara7im: fi jahanama khalidoun fiha..vert: ze zullen voor eeuwig in de hel blijven.


en fi al janati khalidouna fiha..vert: ze zullen voor eeuwig in de paradijs blijven..

khalidouna betekent voor eeuwig....maar ik dacht dat het gewoon de naam khalid betekent...

ik ging aan de imam vragen waarom zit khalid zowel in de paradijs als in de hel...

15-12-2002, 01:14



Citaat:
Origineel gepost door Super_Marokkaan

15-12-2002, 01:16
MROWAN hahahahaha
Bent Dagilia

15-12-2002, 01:17
wat zitten jullie te lachen ....ik was maar 7 jaar

15-12-2002, 01:25



Citaat:
Origineel gepost door Tnawie
wat zitten jullie te lachen ....ik was maar 7 jaar
Hahaha, meskien, maar ik vind het wel goed opgemerkt van je hoor!

15-12-2002, 01:27
Wahad jonge ... Hoorde ze vader vroeger altijd zeggen K U T BELASTING het klonk als PALESTINA je weet toch mgarba hoe ze het uitspreken.. op een gegeven moment vroeg de juf wat vind je van Palestijnen hoor hem K A N K ER xxxxxxxS ze naaie me pa altijd.

Moest wel lache om dit
Bent Dagilia

15-12-2002, 01:28

Citaat:
Origineel gepost door FaDiKa
Hahaha, meskien, maar ik vind het wel goed opgemerkt van je hoor!
ik was nog jong en die imam had egt geen gevoel voor hummor...


ik kreeg wa7d zwaar pakslag en die man die kon egt een paar raak uitdelen

15-12-2002, 01:29

Allahoma is3lna galidina fi al janna

15-12-2002, 01:30

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Wahad jonge ... Hoorde ze vader vroeger altijd zeggen K U T BELASTING het klonk als PALESTINA je weet toch mgarba hoe ze het uitspreken.. op een gegeven moment vroeg de juf wat vind je van Palestijnen hoor hem K A N K ER xxxxxxxS ze naaie me pa altijd.

Moest wel lache om dit
Bent Dagilia
ik heb ook zon soort gelijk mop over een wana be hollandie...


wil je die horen??????????

15-12-2002, 01:33
Ja hoor vertell

Bent Dagilia

15-12-2002, 01:44

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ja hoor vertell

Bent Dagilia
lmoehim er is wa7d maroc jongen, hij is een wanabe hollandie...

hij vroeg aan zn juf hoe hij hollandie kan worden..zij vertelde hem dat hij beter zn best op school moet doen en dat ie alleenmaar 10 voor zn toetsen moet halen..vroeg naar huis en naar bed...


hij luisterde naar haar en zit de hele dag thuis te leren..zn ouders begonen egt trots op hem te worden..

de volgende dag had hij eindelijk zn eerste 10 gehaald...hij blij naar huis rennen...hij komt aan thuis..zn vader vraagt hem waarom ben je zou blij...

dat kind antwoorde,ik heb eindelijk een 10 en ik ben eindelijk een hollandie...zn vader wist nie wat ie hoorde en gaf hem een marokkaanse pakslag...


hij de volgende dag naar school..de juf vroeg hem en hoe voelt het om eindelijk nederlander te zijn... dat kind antwoorde, ik ben maar 1 dag nederlander en ik haat marocs al

15-12-2002, 01:45

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
schandalig he
goed islamitisch onderwijs is moeilijk te vinden
ik vertoonde al op vroege leeftijd tnawiesymptomen

15-12-2002, 01:49


Dat is een MOp toch

Bent Dagilia

15-12-2002, 01:50

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
geloof me wij allemaal
we hebben die arme man gek gemaakt
maar tja
nu heb ik spijt
ik was heel erg brutaal..maar ik hoefde maar een keer een soera te horen en ik kende t al uit mn hoofd

15-12-2002, 01:57

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Dat is een MOp toch

Bent Dagilia

Pagina's : [1] 2 3