Bekijk volle/desktop versie : mens slaaf



Pagina's : [1] 2

15-12-2002, 00:40
hoe afhankelijk is de mens van zijn emoties....


zijn we geen slaafjes van ons emoties....wie van jullie denkt dat ie geen slaaf is?????

15-12-2002, 00:43


Ik, maar alleen omdat je het vraagt.

15-12-2002, 00:43
Ben heel onderdanig

BlaBla

15-12-2002, 00:44
wat ik wel met zekerheid weet is dat de mens slaaf is van het geld.

15-12-2002, 00:46



Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla
Ben heel onderdanig

BlaBla
ik niet

15-12-2002, 00:48

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
wat ik wel met zekerheid weet is dat de mens slaaf is van het geld.
als je door redeneert...je bent slaaf van t geld omdat je slaaf bent van jou hebzucht en dus van jou emoties

15-12-2002, 00:49
vooruit dan maar, ik geef toe, ben slaaf van mijn emoties

15-12-2002, 00:51
is er niemand die denkt dat ie geen slaaaaaaaaaaf is?????

15-12-2002, 01:12

Citaat:
Origineel gepost door Tnawie
hoe afhankelijk is de mens van zijn emoties....


zijn we geen slaafjes van ons emoties....wie van jullie denkt dat ie geen slaaf is?????
Het ligt eraan in hoeverre je dit bedoelt. Ik bedoel.... emotie is een groot begrip Dus verklaar je nader a.u.b.

Fey

15-12-2002, 01:21

Citaat:
Origineel gepost door sweetyfeyrouz
Het ligt eraan in hoeverre je dit bedoelt. Ik bedoel.... emotie is een groot begrip Dus verklaar je nader a.u.b.

Fey
wat ik ermee bedoel is dat je niks kan doenwat buiten de emoties valt....


ik zie het als een beperking...onze ziel is zo groot en wij moeten deze zien te uiten met maar een beperkte aantal emoties...is dat nie ziellig

15-12-2002, 01:53

Citaat:
Origineel gepost door meid25
hoi hoi,


Ik denk dat je pas leeft als je elke emotie intens beleefd.
en of je dan een slaaf bent van je emotie´s ??

Denk het niet aangezien wij van kleins af aan leren om bepaalde emotie´s onder controle te krijgen .
Denk maar aan lust gevoelens. ramadan

groetjes xxxx
de bedoeling van ramadan is de mens bevrijden van zn emoties

15-12-2002, 01:56

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
eehhhhhhhhhmmm ik denk dat ik kan redeneren buiten mijn emoties om

ik heb nl. geen hart
dat verklaart jou dark side

hoe voelt het om geen slaaf te zijn van jou emoties

15-12-2002, 02:08



Citaat:
Origineel gepost door Tnawie
wat ik ermee bedoel is dat je niks kan doenwat buiten de emoties valt....


ik zie het als een beperking...onze ziel is zo groot en wij moeten deze zien te uiten met maar een beperkte aantal emoties...is dat nie ziellig
Nee daar heb je gelijk in. Je kunt je emoties wel tijdelijk uitschakelen denk ik maar vroeg of laat komt het toch naar boven en anders krijg je wel lichamelijke klachten.

Ik ben één groot emobrokje maar vind het heerlijk. Vind zoiets eigenlijk niet zielig hoor tnawie, ik vind het zielig als mensen hun emoties niet meer kunnen/willen tonen! Dat is pas zielig!!

15-12-2002, 02:11

Citaat:
Origineel gepost door sweetyfeyrouz
Nee daar heb je gelijk in. Je kunt je emoties wel tijdelijk uitschakelen denk ik maar vroeg of laat komt het toch naar boven en anders krijg je wel lichamelijke klachten.

Ik ben één groot emobrokje maar vind het heerlijk. Vind zoiets eigenlijk niet zielig hoor tnawie, ik vind het zielig als mensen hun emoties niet meer kunnen/willen tonen! Dat is pas zielig!!
dat je jou emoties nie laat zien wil nie zeggeh dat je geen slaaf bent van jou emoties...mensen kunnen t nie zien maar jij voelt t en kan t ook nie laten naar ze te luisteren...

15-12-2002, 02:29

Citaat:
Origineel gepost door Tnawie
dat je jou emoties nie laat zien wil nie zeggeh dat je geen slaaf bent van jou emoties...mensen kunnen t nie zien maar jij voelt t en kan t ook nie laten naar ze te luisteren...
Wat iemand dus aardig gefrustreerd kan maken.....en waarvan anderen dus niets snappen.

Dan ben je een werkelijke slaaf van je emoties ja.

Pagina's : [1] 2