Bekijk volle/desktop versie : -..Een Onmogelijke liefde..-



20-08-2010, 13:15
Mounia loopt de Albert Heijn binnen. Ze pakt een mandje en loopt de winkel verder in. Uit haar jaszak haalt ze een boodschappenlijstje. Ze loopt de winkel door en pakt alles wat ze nodig heeft. Ze rekent af, en loopt de winkel uit. Mounia woont maar twee straatjes van de winkel af, dat is wel handig. Lekker dichtbij, voor als ze wat nodig heeft. Ze opent de voordeur van het huis van haar ouders, en loopt naar binnen. Ze schopt haar schoenen uit, en loopt naar de keuken. Ze groet haar Moeder:''Salam mama, hier zijn de boodschappen die ik moest halen.'' Moeder:''Chokran, kom je even helpen? En vriend van jouw broer komt vandaag eten.''Mounia:''Bedoel je Mohammed?, die komt hier toch altijd?'' Mounia schiet in de lach en vraagt zich af waarom haar moeder zich zo uitslooft voor Mohammed, die komt hier bijna elke dag. Moeder:''Nee niet Mohammed, Samir komt vandaag eten. Die kennen wij nog niet.'' Mounia dacht even na of ze een Samir kende. Nee ze kende er geen. Mounia:'' Ja is goed ik help je wel even.''
Ze helpt haar moeder met koken, tot ze de voordeur hoort opengaan. Haar vader stapt de keuken binnen. Vader:''Salam, ik zie jullie voor het eerst samen koken. Komt er iemand op bezoek?'' Moeder:''Ja Nassir's vriend Samir komt vandaag eten...'' en ze vervolgd ''..en hij moet wel een goede indruk van ons krijgen.'' Vader:''Nou dan ga ik maar even douchen, en me omkleden.'' En hij loopt richting zijn kamer. Mounia:''Mam, ik ga even douchen.'' Moeder:''Is goed ga maar, bedankt voor jouw hulp.'' Mounia:''graag gedaan hoor'' en ze geeft haar moeder een kus op d'r hoofd.
Mounia kleed zich uit en gaat onder het warme water staan. Na een half uur werd het water te warm. Ze droogt zich af, kleed zich aan, en kamt haar haar. Ze Opent de deur van de badkamer, en loopt recht tegen een jongenman aan...


Moet ik verder gaan??

20-08-2010, 13:34


Jaaa ga maar verder hbiba.(L)

xxx Je nieuwe Fann.

20-08-2010, 14:34
ja ga maar verder Upp

20-08-2010, 18:54

Citaat door ziininoe:
Jaaa ga maar verder hbiba.(L)

xxx Je nieuwe Fann.


Citaat door YouSexyThing:
ja ga maar verder Upp


Citaat door LuNatica:
uppp


Citaat door AlhOcjjjeee:
Uppp!!!


Citaat door ladyfaatknowles:
Upp Upp Upp


Dank jullie wel,
Ik ga morgen verder

20-08-2010, 23:40


Morgen :|
nouuuuuuuhhouuuuuuuu :'(
als het maar een lang stukje iss

21-08-2010, 19:18
Ze Opent de deur van de badkamer, en loopt recht tegen een jongenman aan...


Ze deed een stap achteruit, maar herstelde zich snel. De jongenman stak een hand naar haar uit en stelde zich voor:''Salam ik ben Samir, aangenaam.'' Mounia twijfelde of ze een hand moet geven, maar ze deed het toch. Mounia:''Salam ik ben Mounia, aangenaam''. Dit was dus Samir, de vriend van haar broer. Ze bekeek hem van top tot teen. Hij had zwart krullend haar, bruine ogen en een goed gebouwd lichaam. Ze trok haar hand terug en sloeg haar ogen neer. Ze liep snel naar haar kamer. Halver wegen kwam ze haar broer tegen:''Ga je hoofddoek op doen atamza!'' Mounia:''Ik ga al!'' ze keek hem boos aan. Ze ging naar haar kamer en deed een hoofddoek op. Zou hij haar net gezien hebben? Dan zou hij er wel wat van gezegd hebben toch?
Ze liep naar haar moeder in de keuken, en ze aten en praten de hele avond. Het was heel erg gezellig en daarna deden ze samen de afwas. Samir bedankt haar broer en verliet het huis. Ze moest heel eerlijk toegeven dat het een knappe jongen was, en heel attent. Ze moest om zich zelf lachen en bedacht zich dat het zo wel genoeg was. Ze ging naar haar kamer en viel meteen in slaap.
De volgende morgen werd ze wakker door het geluid van haar wekker. Ze moest naar haar werk. Ze kleedde zich snel aan en ontbeet. Ze nam afscheid van haar moeder:''Beslama mama, tot straks'' Moeder:''Beslama Mounia, veel plezier en tot straks.''
Ze liep het gebouw waar ze werkte binnen en groette haar collega’s. Als ze klaar is met haar werk gaat ze lekker shoppen ze heeft dat zo lang niet meer gedaan. Ze shopt dan ook net zo lang tot ze dorst krijgt. Ze loopt een restaurantje binnen en gaat aan een tafeltje zitten. Er komt al een ober naar haar toegelopen. Hij lijkt sprekend op…NEE! Het is SAMIR! Ze wou opstaan maar het was al te laat. Samir:''Salam dame, alles goed?'' Mounia had geen keus:''Salam, hamdolilah en met jou?'' kwam er heel zacht uit. Samir:''Ja, hamdolilah, wat wil je bestellen?'' Mounia wilde niks bestellen ze wilde hier weg. Ze kon niks anders en zei:''doe maar een cola.'' Na wat wachten kwam er een andere ober naar haar toe met een cola. Ober:''alstublieft, en ik moest u...'' hij haalt een briefje uit zijn zak , ''...dit geven van mijn collega'' voegde hij er met een grijns aan toe. Ze bekeek het briefje er stond een nummer op. Ze schrok, en stond op. Ze liep het restaurantje, en vertrok naar huis.
Thuis aangekomen, nam ze een douche en ging op de bank liggen.
''Wakker worden!! Opstaan!!'' er werd geschreeuwd bij haar oor. Ze was in slaap gevallen. Ze opende haar ogen en keek recht in het gezicht van haar broer. Hij keek haar met een rood hoofd aan. Nassir:''Sta op atamza sta op! Ben je helemaal gek geworden??!!'' Waarom schreeuwde hij tegen haar? Wat had ze nu weer gedaan?

verder??

22-08-2010, 19:16
Upp!! Upp!! Upp!!

23-08-2010, 21:54
UPP BITCHH UPP!!!!!!!!!!!1


xjenichtjee

23-08-2010, 22:08
upupupupupupupup vervolg

26-08-2010, 16:37
ga verder meid

26-08-2010, 16:37
schrijf verder

26-08-2010, 17:54
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup nieuwe fan wat spannend

26-08-2010, 23:54


hey meid nieuw fan ga snel veder uppuupp