Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksnacht eng of niet?



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10

03-09-2004, 16:18
Vreemd heel vreemd.... of schijnheilig? Ik weet het niet hoor

03-09-2004, 23:30


Citaat:
Origineel gepost door Marokko_meisje1
De meeste meiden zijn echt bang voor de huwelijksnacht
ze vinden het eng
vooral omdat meiden die getrouwd steeds zeggen
dat de eerste echt pijnlijk
eerlijk gezegd ben ik zelf ook heel erg bang
maar het moet tog een keer gebeuren
sommige willen niet eens trouwen omdat ze zeggen dat ze
daarvoor bang zijn
sommige trouwen er juist wel voor
maar vinden jullie het ook zo eng
Als je een echte man trouwt hoef je nie bang te zijn. Hij zal lief voor je zijn. Ik heb die angst echt nie..Hoezo moet je bang zijn voor je huwelijks nacht?! Nogmaals als je met een lieve zorgzame man trouwt hoef je je daar absoluut geen zorgen over te maken....iedere vrouw die getrouwd is zal wel pijn hebben gevoeld maar dat gaat over hé...

Gegroet,

Berkania

03-09-2004, 23:32

Citaat:
Origineel gepost door casaconnect
KIJK KIJK KIJK....JULLIE WETEN NIETSS, WEET JE HOE HET IN ELKAAR ZIT, YALLAH LEES
ALS JE MAN EEN KLEINTJE HEEFT KAN JE HEM ALVAST UITLACHEN, EN HOEF JE JE EIGEN NERGENS DRUK OM TE MAKEN,
MAAR
ALS HIJ LAH HFED DIE GROTE SLURP TEVOORSCHIJN HAALT... DAN KAN IK JE ALVAST TIPPEN: BIDDEN..!!!
EN IK DENK DAT MIJN VROUW TIJDENS DE HUWELIJKSNACHT 10 x GAAT BIDDEN..!
ALS JE HAAR ALLEEN MAAR AANRAAKT MET JE HADJ ABDESLAM DAN GAAT ZE AL GILLEN LAAT STAAN DIE HELE SLURP NAAR BINNEN DOUWEN..TJAKAAAAAAAA!!!!
doe je capslock uit joh men leest 't ook wel zonder grote letters....

En wat een sterke verhaal zeg..tjong jonge ik vraag me af of je echt een slurf heb of een dingetje te grote van me duim

Gegroet,

Berkania

04-09-2004, 15:08

Citaat:
Origineel gepost door casaconnect
KIJK KIJK KIJK....JULLIE WETEN NIETSS, WEET JE HOE HET IN ELKAAR ZIT, YALLAH LEES
ALS JE MAN EEN KLEINTJE HEEFT KAN JE HEM ALVAST UITLACHEN, EN HOEF JE JE EIGEN NERGENS DRUK OM TE MAKEN,
MAAR
ALS HIJ LAH HFED DIE GROTE SLURP TEVOORSCHIJN HAALT... DAN KAN IK JE ALVAST TIPPEN: BIDDEN..!!!
EN IK DENK DAT MIJN VROUW TIJDENS DE HUWELIJKSNACHT 10 x GAAT BIDDEN..!
ALS JE HAAR ALLEEN MAAR AANRAAKT MET JE HADJ ABDESLAM DAN GAAT ZE AL GILLEN LAAT STAAN DIE HELE SLURP NAAR BINNEN DOUWEN..TJAKAAAAAAAA!!!!
raar mens...

04-09-2004, 16:16

wahahhahahahhahahahhha, damn heb me eg kapot gelache om jullie, solly whahah, mah k ben ook bietje bang hoor, mah ik denk dat t allemaal wel goed komt, eerst lekker spelen dan komt the real attaction of hoe je t ook noemen mag, whahah tog? dan ben je wat ontspannender en komt t goed insha allah

Liefs Samia

04-09-2004, 22:55
overdrijven is jullie vak yek...

05-09-2004, 00:32

Citaat:
Origineel gepost door casaconnect
KIJK KIJK KIJK....JULLIE WETEN NIETSS, WEET JE HOE HET IN ELKAAR ZIT, YALLAH LEES
ALS JE MAN EEN KLEINTJE HEEFT KAN JE HEM ALVAST UITLACHEN, EN HOEF JE JE EIGEN NERGENS DRUK OM TE MAKEN,
MAAR
ALS HIJ LAH HFED DIE GROTE SLURP TEVOORSCHIJN HAALT... DAN KAN IK JE ALVAST TIPPEN: BIDDEN..!!!
EN IK DENK DAT MIJN VROUW TIJDENS DE HUWELIJKSNACHT 10 x GAAT BIDDEN..!
ALS JE HAAR ALLEEN MAAR AANRAAKT MET JE HADJ ABDESLAM DAN GAAT ZE AL GILLEN LAAT STAAN DIE HELE SLURP NAAR BINNEN DOUWEN..TJAKAAAAAAAA!!!!
oh shit he! nou ik heb gelachen zeg arme bruidje meskiena
of zit je hier beetje opte scheppen met je slurf
mar goed ik heb gelachen

05-09-2004, 00:40
en voor de dames ik heb echt gelachen om jullie zeg
zo bang waarvoor eigenlijk en zo als hier al gezegd is je moet juist ontspannen en wat ook heel belangrijk is op die dag het vooooooooooooor spel jullie moeten je op je gemak voelen de man is ook nerveus hoor vergeet dat niet wat ok helpt veel praten voor de daad
maar komt goed dames joh ik weet ieder vrouw is anders denk er gewoon niet aan en op die dag dan zie je het zelf wel zo erg s het ook niet echt voooral als je een hele lieve en gevoelige man hebt en die zijn er zat nu niet net als vroeger toen was het wel erg arme moeders wat hun moesten mee maken met die strenge schoon moeders aan de deur wachtend hamdulliah is dat niet meer zo dus dames kop op en die dag gaat heus voorbij en na een tijdje vergeet je het zelfs pease dames

06-09-2004, 14:19
Dag dames,

Ik wil aan de dames doorgeven die natuurlijk nog niet getrouwd zijn en die erg bang zijn voor de huwelijksnacht. Dat ze gewoon ontspannen moeten zijn, als je dat niet bent ja dan gaat het fout en dan heb je erg veel pijn heel erg!!! Voor mij was de nacht een nachtmerrie die ik nooit meer vergeet.

Groetjes Samira

07-09-2004, 08:59
Ik herinner me mijn huwelijksnacht nog heel goed en ik moet zeggen dat er niets engs aan te beleven was. Het moet eens over en uit zijn dat meiden zo angstig zijn voor deze 'mooie' nacht.

Natuurlijk had ik ook zoiets van: gaat dit me pijn kosten? Maar als je eenmaal samen bent met je kersverse echtgenoot en hij je op je gemak stelt en gewoon rustig te werk gaat dan is er geen vuiltje aan de lucht hoor en wil je de rest van de week niets anders . Maar na 7 dagen moet je er echt uit omdat de rest van de familie even komt buurten

09-09-2004, 14:44
Waarom houden julie je daar nou constant mee bezig.
Het is een dag dat onvergeetelijk is.
Romantische dag van je leven.
Als je uit liefde trouwd. En een geduldige man hebt dan
dan hoeft het niet eens zo overdreven pijn te doen.
Maar als je met een boer trouwd die alleen aan zich zelf denkt.
Dan zal je inderdaad lijden. Maar het beste is om er over te praten.

12-09-2004, 16:41
hmmmmm...Dit is het reden dat ik niet wil trouwen..!
De huwelijksnacht..Wiaw...daar ben ik bang voor..!
En geloof me ik ben niet de eingste ken zat meisjes die hierdoor zelf niet eens intersse hebben om te trouwen..
We horen alleen maar het doet pijn..!
En pijn willen we niet hebben..
Dus dan maar niet trouwen..
Mijn menig dan he

13-09-2004, 19:01


Citaat:
Origineel gepost door Ladystar
hmmmmm...Dit is het reden dat ik niet wil trouwen..!
De huwelijksnacht..Wiaw...daar ben ik bang voor..!
En geloof me ik ben niet de eingste ken zat meisjes die hierdoor zelf niet eens intersse hebben om te trouwen..
We horen alleen maar het doet pijn..!
En pijn willen we niet hebben..
Dus dan maar niet trouwen..
Mijn menig dan he
Dus Jij Bent van Plan Om Nooit Te Trouwen..?

18-09-2004, 14:07
meiden niet te veel gaan stressen, tuurlijk wil je weten of het pijn is.
Dingen komen dingen gaan.
Niet te veel aan denken ik vind het ook heel erg eng maar ja ik blijf er niet jaren aan denken geniet van je leven zou ik zeggen.
Die nacht kom nog wel.

18-09-2004, 17:05

Citaat:
Origineel gepost door Google
ah kom op, doe aub niet zo triest!
waarom al die heisa over de huwelijksnacht? op deze manier bombardeer jezelf alleen maar tot een stuk vee die op de huwelijksnacht moet gaan liggen, benen wijd en hoppa pijn lijden! dat is echt bullshit sorry....
okey als ie voor het eerst naar binnen zal het wel wat wrijving opleveren en zal het idd misschien wat pijn doen, maar hallo, jullie doen net alsof je dood gaat ofzo niet zo kleinzerig dames...
je hebt toch ook weleens een prikkie gehad bij de dokter? of een verdoving bij de tandarts? dat duurt even en vervolgens gaat het weg en het resultaat is toppie, zo ook met de eerste keer sexen meissies

by the way je trouwt met iemand omdat hij van je houdt toch? zou hij je dan berijden alsof je een koe bent? (misschien ben je dat wel maar dat terzijde....)

anyway niet zo zielig doen, uiteindelijk zul je zelfs niet zonder kunnen..
Vind ik ook.

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10