Bekijk volle/desktop versie : bureaucratie in Marokko



20-08-2004, 13:09
Echt ik ben het zo zat!!!

Al maanden en maanden lang zijn we bezig om papieren uit Marokko hier te krijgen en het duurt laaaannnnnnggggg!!!

De eerste keer hadden we de verkeerde papieren gekregen en nu hebben we voor de tweede keer papieren gekregen en dit zijn wel de goede maar er is op getype-ex't!

Die mensen daar, ik snap niet waarom het nou zo moeilijk is om gewoon een paar goede documentjes af te geven....

20-08-2004, 13:14


Geduld is een schone zaak..

20-08-2004, 13:21
I know, maar geduld wordt een beetje op de proef gesteld......

Ik zit intussen in m'n uppie in ons huis en da's helemaal niet gezellig....

20-08-2004, 13:22
marokko ze beschouwen papieren als troep

alleen geld is belangrijk, alsje 100 euro extra had gegeven was alles netjes enal afgewerkt

20-08-2004, 13:40


ehmmmm...nou die mensen daar hebben me al € 400,- lichter gemaakt. en dat terwijl mijn geboorteafschrift € 10,- was.....

20-08-2004, 14:02

Citaat:
Origineel gepost door babyvanbelisma
ehmmmm...nou die mensen daar hebben me al € 400,- lichter gemaakt. en dat terwijl mijn geboorteafschrift € 10,- was.....
Die mensen daar zijn moeilijk ,Baby.
Het zijn Echte xxxxxxxxxx
alleen met geld krijg je je pappiertjes
je moet er wel aanwezig zijn.
zo als jij het nu doet ,kan je nog lang wachten.

20-08-2004, 14:03
Wij hebben het de eerste keer laten doen door een oom van mijn verloofde. Daarna is zijn moeder zelf gegaan en nu moeten we afwachten of het allemaal goed is....

Ik snap niet waarom ze daar zo moeilijk doen! Een vriendin had het zelfde met haar man, en zij moest 5 keer gaan!

20-08-2004, 14:32

Citaat:
Origineel gepost door babyvanbelisma
De eerste keer hadden we de verkeerde papieren gekregen en nu hebben we voor de tweede keer papieren gekregen en dit zijn wel de goede maar er is op getype-ex't!

Sorry hoor, maar moet ff lachen

Bij het Griekse consulaat gaat het exact hetzelfde, en heb je het lef er wat van te zeggen, dan krijg je een grote bek van ze.

20-08-2004, 14:34
ja, leuk woord is dat, k heb er maar wat van gemaakt, de bedoeling begrijp je wel.

Ja je kunt echt niets doen, behalve wachten, betalen, wachten en nog een keer alles opnieuw.....

20-08-2004, 15:21
corrupte arabieren.....

Ze moeten onthoofd worden door Al-Zarqawi

20-08-2004, 15:35

Citaat:
Origineel gepost door Yugurthen
Heb jij dan de dubbele nationaliteit?
Ja, dus??

20-08-2004, 20:37
Nog nooit problemen mee gehad, ook het nageslacht niet.

20-08-2004, 21:00



Citaat:
Origineel gepost door babyvanbelisma
Echt ik ben het zo zat!!!

Al maanden en maanden lang zijn we bezig om papieren uit Marokko hier te krijgen en het duurt laaaannnnnnggggg!!!

De eerste keer hadden we de verkeerde papieren gekregen en nu hebben we voor de tweede keer papieren gekregen en dit zijn wel de goede maar er is op getype-ex't!

Die mensen daar, ik snap niet waarom het nou zo moeilijk is om gewoon een paar goede documentjes af te geven....
floes moet rollen meisje
en dat betekent veel floes

dan zul je zien dat het veel gemakkelijker
en gesmeerder loopt

floes is als het ware de smering van het bureaucratisch systeem