Bekijk volle/desktop versie : gezin,werken en studeren



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

19-08-2010, 15:03
Hoe ziet jou week er dan uit en hoe regel jij alles?

Meld erbij wat je studeert

19-08-2010, 20:32


Als je eenmaal een kind hebt lijkt het mij zwaar, ik hoef dit gelukkig nooit te combineren.(afgestudeerd).
Toch petje af voor de meiden die dit kunnen.

19-08-2010, 21:10
Werken elke dag van half 8 tot 4.. behalve op een dinsdag dan heb ik school van 13.00uur tot 22.00ur.. SJD studeer ik...(pff was ik maar afgestudeerd school komt mij de strot uit!~!!
en daarbij heb ik 2 engeltjes...
Maar hmdl alles valt te behappen, als je maar een wil hebt...

19-08-2010, 21:25
Ik ga vanaf 1 september weer aan de bak

Maandag en dinsdag school, van 8.30 / 16.00. dat betekent dus om 6.30 opstaan, 7.20 de deur uit , om 8.00 moet adam bij mn oma zijn, en om 8.30 op school,

wo,do,en vr stage van 8.30 tot 17.00

19-08-2010, 21:58



Citaat door Miss_Nerd:
Werken elke dag van half 8 tot 4.. behalve op een dinsdag dan heb ik school van 13.00uur tot 22.00ur.. SJD studeer ik...(pff was ik maar afgestudeerd school komt mij de strot uit!~!!
en daarbij heb ik 2 engeltjes...
Maar hmdl alles valt te behappen, als je maar een wil hebt...


Werkt je man niet? vind het zooo zielig voor je kinderen dat ze zolang hun mama moeten missen echt zeilig.. en hoe oude zijn ze?

19-08-2010, 22:07
Respect voor de meiden die het weten te combineren.


Ik heb een Marokkaanse collega, hij en zijn vrouw studeren,werken alle 2 full-time en hebben een tweeling van 2 jaartjes. Je hoort de man nooit klagen .. ondanks dat je vaak aan hem kan zien dat hij uitgeput. Zij hebben het hele huishouden verdeeld. Hij noemt het ook "ons bedrijfje "

19-08-2010, 22:13
Dat vrouwen dat kunnen. Nee hoor, laat hem maar lekker werken. Ik blijf wel thuis mijn kinderen opvoeden zoals het hoort en tijd met ze doorbrengen als een echte moeer. Ik ga ze nie dumpen bij familie of de creche, daarvoor zal ik ze niet baren. Voor vrouwen die geen keus hebben door bijv alleenstaand te zijn is het begrijpelijk.

19-08-2010, 22:19
Ik studeer niet maar heb 2 kinderen en werk partime, en ik vind het HEERLIJK! Ik moet er niet aan denken om 5 dagen lang thuis te zitten, dan leef ik in zo'n cirkel waar ik niet meer uit kom Maar ja: iedereen heeft daar een uitgesproken mening over natuurlijk....

19-08-2010, 22:29
Ik heb 3 kids , de jongste begint dit jaar op de basisschool . Ik begin dit jaar met de Pabo. Hoe het zal zijn weet ik niet, ik weet alleen dat ik er heel erg veel zin in heb .
Er zullen best wel moeilijkheden ontstaan, maar ik vind dat ik lang genoeg 24/7 voor de kids heb klaargestaan, nu wil ik iets voor mezelf!

19-08-2010, 22:34
ikke, begin in september weer inshAllah SJD sociale zaken. 3jaar

19-08-2010, 22:35

Citaat door Lella_Tiwliwla:
Dat vrouwen dat kunnen. Nee hoor, laat hem maar lekker werken. Ik blijf wel thuis mijn kinderen opvoeden zoals het hoort en tijd met ze doorbrengen als een echte moeer. Ik ga ze nie dumpen bij familie of de creche, daarvoor zal ik ze niet baren. Voor vrouwen die geen keus hebben door bijv alleenstaand te zijn is het begrijpelijk.



Mee eens maar sommige mamas is geld blijkbaar belanrijker dan hun babys vind echt zoo zielig voor die kinderen mesakan.

19-08-2010, 22:35
Als een vrouw kan werken dan kan een vrouw ook studeren hoor. Wat is het verschil?

19-08-2010, 22:37



Citaat door Sneeuwvlokje.:
Mee eens maar sommige mamas is geld blijkbaar belanrijker dan hun babys vind echt zoo zielig voor die kinderen mesakan.

Ewa safi, je klinkt als een man uit de bergen
Studeren is altijd goed. Er zijn vrouwen die niet eens breukoefingen kunnen maken, hoe gaan ze dit dan zodra hun kind naar school gaat? Je moet zelf ook wat opgeleid zijn.

19-08-2010, 22:38

Citaat door Nisrientje:
Ik heb 3 kids , de jongste begint dit jaar op de basisschool . Ik begin dit jaar met de Pabo. Hoe het zal zijn weet ik niet, ik weet alleen dat ik er heel erg veel zin in heb .
Er zullen best wel moeilijkheden ontstaan, maar ik vind dat ik lang genoeg 24/7 voor de kids heb klaargestaan, nu wil ik iets voor mezelf!



als een moeder ben je dat altyd niks ben het lang genoeg. moeder zijn is voor altyd anders had je maar niet aan kinderen moeten beginnen als je voor je zelf kiest dan voor je kinderen.

19-08-2010, 22:38

Citaat door Mommy2:
Als een vrouw kan werken dan kan een vrouw ook studeren hoor. Wat is het verschil?



verschil is dat je thuis gewoon verder moet met leren,huiswerk maken enz. Werk laat je achter je en denkt niet meer aan als je eenmaal thuis bent.

dus ik vind studeren zwaarder dan werken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6