Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de Heren

Pagina's : 1 [2]

28-09-2004, 22:03
omdat het voor geen meter klopt

28-09-2004, 23:23

Citaat door anne3:
omdat het voor geen meter klopt
nou klopt wel!! maar ik zou wel willen zeggen dat die eerst keer erg leuk is !! sorry zo is het niet

29-09-2004, 10:38

Citaat door LelaNajat:
Eeen jongen kan niet weten of een meisje maagd is!
Ze kan zenuwachtig zijn waardoor het nauwer wordt maar dat wil nieet zeggen dat ze maagd is
Een meisje dat helemaal geen maagd is kan bloeden en een meisje dat wel maagd is hoeft niet te bloeden
Hangt gewoon af van de situatie
dat is onzin een meid dat maagt is is maagt geloof me als een meid geen maagd meer is zal ze nooid van haar leven bloeden en een man merkt het echt wel hoor hij voelt het toch als hij binnenkomt bombo ik heb al 6 getrouwde zussen dus heb al heel wat gehoord en wat jij zegt is zooooooooooooo niet waar

29-09-2004, 12:41
Misses_16 Je bent dan echt verkeerd ingelicht want een jongen kan alleen weten dat een meisje wel of niet maagd is door het gedrag van het meisje zelf.
Als een meisje zich echt ontspannen voelt ( wat dus echt niet bij de Marokkaanse meisjes het geval is) dan is het makkelijk om naar binnen te gaan. Bij een meisje dat echt gespannen is, zal het moeilijker zijn om naar binnen te gaan want het wordt nauwer daar binnen.

Ik adviseer je dus om meer aan zelfstudie te gaan doen voordat je hier zomaar dingen komt zeggen!!

Liefs Najat

29-09-2004, 13:31

Citaat door lara_nr1:
dat merk je wel aan haar gedrag als ze nog maagd zal je haar horen huilen en smeken om optehouden!!
en die tranen zijn ook maar tranen die je 1 keer laat gaan!!
en dat pijn kan je vergelijken met niks anders !!
dus mannen jullie merken het wel
go girl eindlijk iemand die geen onzin praat

29-09-2004, 13:35

Citaat door LelaNajat:
Misses_16 Je bent dan echt verkeerd ingelicht want een jongen kan alleen weten dat een meisje wel of niet maagd is door het gedrag van het meisje zelf.
Als een meisje zich echt ontspannen voelt ( wat dus echt niet bij de Marokkaanse meisjes het geval is) dan is het makkelijk om naar binnen te gaan. Bij een meisje dat echt gespannen is, zal het moeilijker zijn om naar binnen te gaan want het wordt nauwer daar binnen.

Ik adviseer je dus om meer aan zelfstudie te gaan doen voordat je hier zomaar dingen komt zeggen!!

Liefs Najat
wat zeur je nou als jou gat zo wijd is als die van een paard dan weet ik niet hoor maar een man voeld heel goed of ze maagtd is en een meisje dat maagd is zal zich echt niet kunnen ontspanen want ze weet wat haar te wachten staat

29-09-2004, 13:38
als je er fietsend in kan, dan weet je zeker dat ze geen maagd is. In alle andere gevallen is het tricky.

PS: ik kan het wel zien

Pagina's : 1 [2]