Bekijk volle/desktop versie : Dames & ook de heren, heb jullie raad nodig.



Pagina's : [1] 2 3 4

18-08-2010, 23:06
Hey allemaal. Ik zit met het volgende en wil het graag van me afschrijven, raad en tips zijn meer dan welkom...

Het begon allemaal vorig jaar. Ik zat middenin een relatie die al maanden niet liep... je kon het geen relatie meer noemen...af en toe contact als het hem uitkwam. Voor het gemak noem ik mijn ex even A. Ik leerde een nieuwe kerel kennen..deze noem ik even B. allemaal leuk en aardig. Hij deed vreselijk veel moeite voor me. Belletjes,smsjes, eindeloze gesprekken hadden we. Het was alleen niet wederzijds. Ik zat nog erg met A. Waardoor ik B weinig en nauwelijks de aandacht schonk. Vaak nam ik bewust niet op of reageerde ik gewoon niet op zijn smsjes. Ik had lak aan hem. Op de een of andere manier verwaterde het contact met B. Dat boeide me niet, omdat ik nog altijd om A treurde. Tot ik B begon te missen, ik besefte wat ik had laten gaan. En voor ik het wist was ik degene die aandacht probeerde te trekken. Het was nu omgekeerd. Hij deed kortaf,toonde nooit interesse en was gewoon totaal omgeslagen. Dit gaat nu al dik 8 maanden zo. B en ik spreken zo nu en dan af. Het contact is mager. Eens in de zoveel tijd een smsje of belletje. Soms geeft hij me wel weer het gevoel dat ik meer voor hem beteken. Maar die momenten zijn schaars. Ik mis het. Het is pijnlijk om te beseffen dat ik zo iemand heb laten gaan. Ik merk aan alles dat ik hem nu juist leuk begin te vinden. Ben er zo van in de war. Iemand tips, om hem voor me te winnen?

18-08-2010, 23:11


ik geef je zo een heeeeel serieus antwoord.

18-08-2010, 23:14


Zoek de slagaders op.

18-08-2010, 23:18
Ik denk dat hij niet meer geinteresseerd is, maar wat je eventueel kan doen, is het op de man af vragen?

Bel hem op of maak een afspraak en vraag hem hoe,wat en waar.

18-08-2010, 23:19



Citaat door MOisBACK:


Zoek de slagaders op.


Poging om de clown uit te hangen is mislukt. Probeer het opnieuw.

18-08-2010, 23:19

Citaat door geilehond:
ik geef je zo een heeeeel serieus antwoord.


Jouw ot

18-08-2010, 23:19
lekker boeiend

18-08-2010, 23:20

Citaat door DikkeDame3:
Ik denk dat hij niet meer geinteresseerd is, maar wat je eventueel kan doen, is het op de man af vragen?

Bel hem op of maak een afspraak en vraag hem hoe,wat en waar.



Weet je wat het is. Als ik soms zoiets heb van, oke weet je wat fuck jou.. dan komt hij weer normaal doen. Dat is erg verwarrend. Hij is nooit zo'n prater geweest dus dat wordt moeilijk.

18-08-2010, 23:21

Citaat door Pablo_DriSs:
lekker boeiend



Reageer dan niet debiel.

18-08-2010, 23:22

Citaat door Wijsneusje:
Poging om de clown uit te hangen is mislukt. Probeer het opnieuw.


Alles behalve de clown. Die rol heb je met je topic al vervuld.

Werkelijk te schandalig voor woorden, een meid die achter een jongen aan rent. Jij hebt 2 mesjes nodig.

18-08-2010, 23:22
Verliefd worden is een ding, een relatie aangaan is een tweede.
De moeite doen om iemand voor jezelf te winnen is hartstikke onnodig en erg laag als vrouw zijnde.

vind ik.


18-08-2010, 23:23
Sorry,maar je hebt dit echt aan jezelf te danken.
Hij deed erg veel moeite, en jij hebt hem 'gekwetst' door niet te bellen/smsen of gewoon te negeren. En nu is hij hard daardoor geworden en geeft een koekje van eigen deeg.
Can you blame him?
Ik kan zeggen dat je met hem kan praten erover en je gevoel moet uiten,
maar eerlijk gezegd denk ik al dat je zijn vertrouwen hebt geschaad en er nog maar een heel klein vuurtje brand in jullie relatie die bijna gedoofd is.

18-08-2010, 23:25


Hm, lastig.. maar het enige wat je niet moet doen is plakken, doe dat alsjeblieft niet. Doe gwn lekker vaagjes mee, want nu denkt ie vast ; its her turn now. Ja nou mooi niet!

wel jammer dat je hem niet meteen aandacht schonk..

18-08-2010, 23:28
Geef hem een tijdje geen aandacht. Als hij om je geeft, komt hij je zelf wel achterna.

18-08-2010, 23:29

Citaat door Romantica:
Verliefd worden is een ding, een relatie aangaan is een tweede.
De moeite doen om iemand voor jezelf te winnen is hartstikke onnodig en erg laag als vrouw zijnde.

vind ik.




Bedankt voor je reactie.

Pagina's : [1] 2 3 4