Bekijk volle/desktop versie : Karakter



Pagina's : [1] 2 3 4

18-08-2010, 20:50
Soms is het echt vreemd. Hoe sommige mensen in elkaar zitten. Bijv. ik zou nooit met een meisje willen die grappiger is dan ik. Waarom? Omdat ik al gestoord genoeg ben. Ik wil juist eentje die mij serieuzer krijgt. Eentje die eerst dingen afweegt.

Anderen willen juist dat hun partner op hun lijkt. Ik juist niet. Want dat lijkt me saai. Dan zeg ik "ik vind Bounty lekker" zegt zij "ja ik ook". ->




Dus....wat voor karakter heb jij en wat voor iemand zou bij jou passen?

18-08-2010, 20:53


Zo vlak voor het eten trekt je topic de aandacht niet.

Ik kom er straks op terug.


AANVALLEN!

18-08-2010, 20:54

Citaat door Mohammed1986:
Soms is het echt vreemd. Hoe sommige mensen in elkaar zitten. Bijv. ik zou nooit met een meisje willen die grappiger is dan ik. Waarom? Omdat ik al gestoord genoeg ben. Ik wil juist eentje die mij serieuzer krijgt. Eentje die eerst dingen afweegt.

Anderen willen juist dat hun partner op hun lijkt. Ik juist niet. Want dat lijkt me saai. Dan zeg ik "ik vind Baunty lekker" zegt zij "ja ik ook". ->




Dus....wat voor karakter heb jij en wat voor iemand zou bij jou passen?





SALIMA85!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DIT STAAT OOK IN DATB OEK VAN ONS WAT WE HEBBEN GELEZEN HAHAHAAHAHAHHAHA.... dat mannen een vrouw willen met een eigen mening. hahaah!


bij mij zou een man passen die heel erg veel humor heeft... maar toch wel gewoon volwassen. gewoon op elkaar afstemmend.

18-08-2010, 20:55
wat past bij mij:
- dominant
- niet wisepelturig.
-Duidelijk
- rustig
- die zijn geloof praktiseert en mij erbij betrekt.

18-08-2010, 20:59



Citaat door Zemmita:
SALIMA85!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DIT STAAT OOK IN DATB OEK VAN ONS WAT WE HEBBEN GELEZEN HAHAHAAHAHAHHAHA.... dat mannen een vrouw willen met een eigen mening. hahaah!


bij mij zou een man passen die heel erg veel humor heeft... maar toch wel gewoon volwassen. gewoon op elkaar afstemmend.

ok duidelijk

Citaat door Miss_Nerd:
wat past bij mij:
- dominant
- niet wisepelturig.
-Duidelijk
- rustig
- die zijn geloof praktiseert en mij erbij betrekt.

dominant, duidelijk, rustig

dit klinkt b7al je hebt een ander nodig om rust voor jezelf te creeeren.

maar het kan ook zo zijn dat ik maar wat onzin uitkraam

18-08-2010, 21:08

Citaat door Mohammed1986:
ok duidelijk

dominant, duidelijk, rustig

dit klinkt b7al je hebt een ander nodig om rust voor jezelf te creeeren.

maar het kan ook zo zijn dat ik maar wat onzin uitkraam


Moet iemand hebben die niet over zich heen laat lopen.. Rustig inderdaad. ik praat heeeeeeeeeeeeeeeel veel en ben best wel adhd...


18-08-2010, 21:19
Ik kan geen beslissingen maken nergens niet, bij belangrijke kwesties niet in de supermarkt niet en het gebeurt zelfs vaak dat ik hier een heel verhaal type en het toch weer weg haal Haha. En ik ben ook erg onzeker, dus ik moet iemand die beslissingen voor mij kan maken en knopen kan doorhakken. En stevig in zijn schoenen staat. Gelukkig heb ik de perfecte aanvulling voor mij al gevonden En hebben we dezelfde denkwijze wat belangrijke dingen betreft en willen we dezelfde dingen en hebben dezelfde meningen, maar zijn ook vaal verschillend en vullen elkaar aan.

18-08-2010, 21:37

Citaat door Lady__b:
[B]Ik kan geen beslissingen maken nergens niet, bij belangrijke kwesties niet in de supermarkt niet en het gebeurt zelfs vaak dat ik hier een heel verhaal type en het toch weer weg haal Haha. En ik ben ook erg onzeker, dus ik moet iemand die beslissingen voor mij kan maken en knopen kan doorhakken. En stevig in zijn schoenen staa[/B]t. Gelukkig heb ik de perfecte aanvulling voor mij al gevonden En hebben we dezelfde denkwijze wat belangrijke dingen betreft en willen we dezelfde dingen en hebben dezelfde meningen, maar zijn ook vaal verschillend en vullen elkaar aan.



Hahah je lijkt mij wel. Ik ben precies zo! Ik heb bijv. zin in iets lekkers, pff zo lang dat ik bij de snoepafdeling sta. '' hmm wat zal ik vandaag eens nemen'' hahaha Dan heb ik het niet eens over belangrijke zaken, zoals bijv. studiekeuze, nog erger! Hoe vaak ik me ergens heb aangemeld wil je niet weten. Hahah. Maar Alhamdulilaah dat je de juiste persoon hebt gevonden.

Ontopic: Ik wil niet iemand die helemaal hetzelfde karakter heeft als ik, zolang we maar zelfde denkwijze hebben.

18-08-2010, 21:44

Citaat door Mohammed1986:
Soms is het echt vreemd. Hoe sommige mensen in elkaar zitten. Bijv. ik zou nooit met een meisje willen die grappiger is dan ik. Waarom? Omdat ik al gestoord genoeg ben. Ik wil juist eentje die mij serieuzer krijgt. Eentje die eerst dingen afweegt.

Anderen willen juist dat hun partner op hun lijkt. Ik juist niet. Want dat lijkt me saai. Dan zeg ik "ik vind Bounty lekker" zegt zij "ja ik ook". ->




Dus....wat voor karakter heb jij en wat voor iemand zou bij jou passen?



Ik moet iemand hebben die spontaan is. Ik ben van nature heel rustig en laat alles op me afkomen, zoals een gesprek aanknopen met iemand. Mij moet je echt loskrijgen als het ware, maar dan ga ik ook los.

En als hij dat niet is, dan zullen de gesprekken heel rustig en saaaaaaai verlopen.... Heb ik het idee.

Oke begrijpen jullie wat ik nou probeer uit te leggen, want ik begrijp het zelf niet meer.

18-08-2010, 21:44
Iemand die niet koppig en moeilijk is.

18-08-2010, 21:46
Ik vind bounty eigenlijk ook lekker.

18-08-2010, 21:46

Citaat door Lady__b:
Ik kan geen beslissingen maken nergens niet, bij belangrijke kwesties niet in de supermarkt niet en het gebeurt zelfs vaak dat ik hier een heel verhaal type en het toch weer weg haal Haha. En ik ben ook erg onzeker, dus ik moet iemand die beslissingen voor mij kan maken en knopen kan doorhakken. En stevig in zijn schoenen staat. Gelukkig heb ik de perfecte aanvulling voor mij al gevonden En hebben we dezelfde denkwijze wat belangrijke dingen betreft en willen we dezelfde dingen en hebben dezelfde meningen, maar zijn ook vaal verschillend en vullen elkaar aan.


Citaat door Fresh_Rose:
Hahah je lijkt mij wel. Ik ben precies zo! Ik heb bijv. zin in iets lekkers, pff zo lang dat ik bij de snoepafdeling sta. '' hmm wat zal ik vandaag eens nemen'' hahaha Dan heb ik het niet eens over belangrijke zaken, zoals bijv. studiekeuze, nog erger! Hoe vaak ik me ergens heb aangemeld wil je niet weten. Hahah. Maar Alhamdulilaah dat je de juiste persoon hebt gevonden.

Ontopic: Ik wil niet iemand die helemaal hetzelfde karakter heeft als ik, zolang we maar zelfde denkwijze hebben.



Well that is just being a woman.

18-08-2010, 21:53



Citaat door Mohammed1986:
Soms is het echt vreemd. Hoe sommige mensen in elkaar zitten. Bijv. ik zou nooit met een meisje willen die grappiger is dan ik. Waarom? Omdat ik al gestoord genoeg ben. Ik wil juist eentje die mij serieuzer krijgt. Eentje die eerst dingen afweegt.

Anderen willen juist dat hun partner op hun lijkt. Ik juist niet. Want dat lijkt me saai. Dan zeg ik "ik vind Bounty lekker" zegt zij "ja ik ook". ->




Dus....wat voor karakter heb jij en wat voor iemand zou bij jou passen?


Klopt. Als jij vuur bent, moet je iemand hebben die water is. Zodat zij jou kan doven wanneer het nodig is.

Vuur met vuur bestrijden is een ramp.

Ach ja, als je ervoor kiest om je leven te delen met iemand, dan zul je een aantal dingen moeten inleveren om de communicatie in evenwicht te houden. Het is geven en nemen, van de een en van de ander.

2 gestoorde gekken bij elkaar, dat is niet zo praktisch lijkt me, dus je hebt gelijk en zoek iemand die geen bounty lust.

18-08-2010, 21:54

Citaat door Hearts:
Well that is just being a woman.


Hahaha vast wel Maar nogal irritant he.

18-08-2010, 21:58

Citaat door Fresh_Rose:
Hahaha vast wel Maar nogal irritant he.



Hahah, ook al nemen wij een beslissing, we blijven nog altijd twijfelen.

Pagina's : [1] 2 3 4