Bekijk volle/desktop versie : Jochie geëlektrocuteerd in moskee



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

18-08-2010, 20:40
Een twaalfjarig jongetje uit het Palestijnse Haja zal geen hinder meer ondervinden van de politieke onrust in het land. Fadi Zaher Odah is tijdens een bezoek aan de dorpsmoskee gestorven.

Het ventje knielde tijdens het gebed. Hierbij raakte hij per ongeluk een blootliggende elektriciteitskabel aan.

Fadi werd geëlektrocuteerd en was op slag dood. De Palestijnse politie is een onderzoek gestart naar het incident.

bron: http://gulfnews.com/news/region/palestinian-territories/palestinian-boy-electrocuted-in-mosque-1.670173



Citaat:
Wat een triest lot, dat deze jongen treft.

18-08-2010, 20:44



Citaat door tweetiee:
Een twaalfjarig jongetje uit het Palestijnse Haja zal geen hinder meer ondervinden van de politieke onrust in het land. Fadi Zaher Odah is tijdens een bezoek aan de dorpsmoskee gestorven.

Het ventje knielde tijdens het gebed. Hierbij raakte hij per ongeluk een blootliggende elektriciteitskabel aan.

Fadi werd geëlektrocuteerd en was op slag dood. De Palestijnse politie is een onderzoek gestart naar het incident.

bron: http://gulfnews.com/news/region/palestinian-territories/palestinian-boy-electrocuted-in-mosque-1.670173


God heeft hem tot zich genomen en er is geen mooiere dood dan die tijdens het gebed.

18-08-2010, 20:47

Citaat door Moker__Oujdi:
God heeft hem tot zich genomen en er is geen mooiere dood dan die tijdens het gebed.


Nee een of andere kluns die die kabel niet behoorlijk heeft aangelegd had z'n tijd niet aan bidden maar aan die kabel moeten besteden.

18-08-2010, 20:48

Citaat door Moker__Oujdi:
God heeft hem tot zich genomen en er is geen mooiere dood dan die tijdens het gebed.




Ik kan me toch een veel mooiere dood voorstellen...bv als ik oud ben.

18-08-2010, 21:01



Citaat door hork:
Nee een of andere kluns die die kabel niet behoorlijk heeft aangelegd had z'n tijd niet aan bidden maar aan die kabel moeten besteden.


er bestaat ook zoiets als een vastgesteld lot, niet alles kan een mens beheersen.

18-08-2010, 21:03

Citaat door Moker__Oujdi:
God heeft hem tot zich genomen en er is geen mooiere dood dan die tijdens het gebed.


Mooi gezegd, toch blijft het heel tragisch.. allah yerhamu

18-08-2010, 21:03

Citaat door tweetiee:
Een twaalfjarig jongetje uit het Palestijnse Haja zal geen hinder meer ondervinden van de politieke onrust in het land. Fadi Zaher Odah is tijdens een bezoek aan de dorpsmoskee gestorven.

Het ventje knielde tijdens het gebed. Hierbij raakte hij per ongeluk een blootliggende elektriciteitskabel aan.

Fadi werd geëlektrocuteerd en was op slag dood. De Palestijnse politie is een onderzoek gestart naar het incident.

bron: http://gulfnews.com/news/region/palestinian-territories/palestinian-boy-electrocuted-in-mosque-1.670173



Is de eerste zin nou echt nodig??

18-08-2010, 21:05

Citaat door Besbousa:
Schelekrelis na spellingscontrole?




Nee..tis mooie katermans.

18-08-2010, 21:06

Citaat door pollewopje:
Nee..tis mooie katermans.


recht voor z'n raapie in ieder geval

18-08-2010, 21:06

Citaat door Moker__Oujdi:
er bestaat ook zoiets als een vastgesteld lot, niet alles kan een mens beheersen.


Precies het lot
heeft uitgewezen dat
een idioot er niet voor kan zorgen
dat de kabels niet goed liggen
en dat zorgt ervoor dat een jongetje
die zijn best wil doen
dankzij indoctrinatie
omdat hij moet bidden
gewoon dood gaat

Is dat de wil van Allah?

18-08-2010, 21:08

Citaat door Jan_Jaap:
Schele Krelis.


Nee dat niet
er zit wel een verschil tussen

maar ik begrijp de verwarring

ik heb er geen probleem mee
maar ik kom toch echt uit een andere hoek

18-08-2010, 21:11

Citaat door tweetiee:
Een twaalfjarig jongetje uit het Palestijnse Haja zal geen hinder meer ondervinden van de politieke onrust in het land. Fadi Zaher Odah is tijdens een bezoek aan de dorpsmoskee gestorven.




Elk nadeel heeft zijn voordeel

18-08-2010, 21:11



Citaat door pollewopje:
Nee..tis mooie katermans.


Ja ik ben het
en ik geef toe
aan een verslaving

onion rings van Burger King

18-08-2010, 21:13

Citaat door Jan_Jaap:
Alleen de taalfouten. Voor de rest is de vorm en de inhoud praktisch hetzelfde.


Ben
ik
niet
met
je
eens

18-08-2010, 21:14

Citaat door rooiemao:
Ben
ik
niet
met
je
eens



Nee je bent 'm niet...
Je mist sowieso de klassieke afsluiter...:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8