Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik hier nou van denken?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

18-08-2010, 14:24
Hoi allemaal.

Allereerst ramadan mubarak.
Ik wil graag even iets van me afschrijven, omdat het me erg dwars zit.

Het zit zo.. Ik heb een buurvrouw naast mij, ze woont hier nog niet zo heel lang. Ik heb haar altijd al een geval apart gevonden en op de één of andere manier vertrouw ik haar gewoon niet. Dit gevoel heb ik nog nooit zo sterk gehad jegens een persoon.. Verder niet bepaald aanleidingen voor, maar het is vanaf dag 1 al zo geweest.

Sinds ze weet dat ik zwanger ben doet ze heel close en betrokken, merk ik. Zij heeft zelf geen kinderen. Ze brengt me vaak harira en eten.. op zich heel lief van haar, absoluut.. Maar ik vertrouw het niet, ik donder alles direct de prullenbak in (stagfirullah ya rab).

Ze is een paar keer bij me thuis geweest, het was op zich erg gezellig en ik liet haar de babykamer zien op aanzoek, oké nog steeds geen punt..
Later vroeg ze me ook om de echo foto's en die liet ik ook zien, totdat ze ineens vroeg of ze de 3D-echo en de foto's mee naar huis mocht nemen zodat ze die daar op haar gemakje kon kijken. Ik dacht echt WTF!

Wat moet ik hier nou van denken? Ligt het nou aan mij of klopt er daadwerkelijk niet iets aan die vrouw? Wollah ik schrik zelfs wakker 's nachts omdat ik haar dan voor me zie, m'n man verklaart me voor gek.

Ik zit er echt mee..

18-08-2010, 14:26


niet in huis laten...wtf neemt ze dat mee....wat een idioot

18-08-2010, 14:26
Probeer afstand te houden. Want deze vrouw spoooort niet.

18-08-2010, 14:27
En wat had je toen geantwoord toen ze dat vroeg?

Je moet gewoon vaker van huis en haar geen tijd geven. Laat het doodbloeden

18-08-2010, 14:28


hahah dat ze dat durft te vragen, ze is maar een buurvrouw en geen zus ofzo.
je hebt toch wel nee gezegd he?

18-08-2010, 14:28
WTF!!!!
waarom wil een wildvreemde vrouw jouw echo's mee naar huis nemen 'om ze rustig te bekijken'?????

Houd maar afstand van haar, want deze vrouw spoort niet! En je moet haar niet meer in huis laten en eten van haar aannemen! Allah ihfed, wie weet wat haar plannen zijn!

18-08-2010, 14:29
vreemde vogel zeg. Indd afstand nemen, en beperk haar bezoeken aan jou huis. You never know...

18-08-2010, 14:29
Als ik geen goed gevoel bij mensen heb dan heb ik ook geen contact met ze.
Wel vaag dat ze een foto wil van jou echo

18-08-2010, 14:29
Ik denk dat je er teveel achter zoekt, moet toegeven van die fotos is wel een beetje vreemd, maar misschien omdat ze zelf ongewenst kinderloos is ?
ze krijgt extra hasanaats als ze een zwangere eten brengt, misschien is dat de reden gewoon goedheid van haar ?

18-08-2010, 14:29
nou nou nou....wist je dat als een vrouw voor een zwangere kookt ze daar heel veel hassenats voor krijgt?? wie weet heeft ze een eigen verhaal dat ze geen kids kan krijgen ofzo??? natuurlijk moet je op je hoede zijn maar met een glimlach iets duidelijk maken kan ook. zorg goed voor jezelf en je baby in je buik...mabrouk met je zwangerschap meid!

18-08-2010, 14:30

Citaat door Nysha:
niet in huis laten...wtf neemt ze dat mee....wat een idioot

Moet ik dan zeggen nee je mag er niet in? Ik vind het echt zo freaky...

Citaat door BELLEMAGNIFIQUE:
Probeer afstand te houden. Want deze vrouw spoooort niet.

Doe ik ook, alleen ze plakt..

Citaat door noona:
En wat had je toen geantwoord toen ze dat vroeg?

Je moet gewoon vaker van huis en haar geen tijd geven. Laat het doodbloeden

Ik zei: Wat! Ben je gek of zo.

Vaker weg van mijn eigen huis vanwege haar??

Ze spreekt overigens heel slecht Nederlands, communicatie gaat gewoon in het Marokkaans.

18-08-2010, 14:31
toen ik je verhaal las dacht nou ja zeg, ze is gewoon vriendelijk voor jou en wilt misschien een beetje met je zwangerschap 'meevoelen' totdat ik het van die echo las. Dat is idd niet normaal, thuis lekker rustig kijken Misschien wil ze een kopie maken en tegen haar man zeggen dat ze zwanger is en later een miskraam verzinnen

18-08-2010, 14:32



Citaat door moonlight:
nou nou nou....wist je dat als een vrouw voor een zwangere kookt ze daar heel veel hassenats voor krijgt?? wie weet heeft ze een eigen verhaal dat ze geen kids kan krijgen ofzo??? natuurlijk moet je op je hoede zijn maar met een glimlach iets duidelijk maken kan ook. zorg goed voor jezelf en je baby in je buik...mabrouk met je zwangerschap meid!

Shokran meid. Ik vind haar gewoon zo'n vreemd persoon...
Het is lief bedoeld, tuurlijk.. Maar ik kan het niet over m'n hart krijgen om het te slikken of uberhaupt naar te kijken...

18-08-2010, 14:33
Wat een brutaliteit, ze heeft ze toch al bij jou bekeken waarom nog meenemen naar huis, niet geven en wees wat assertiever tegenover haar

18-08-2010, 14:33
niet gelijk slecht denken, allah n3el shaitan!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8