Bekijk volle/desktop versie : Het doet mij echt pijn..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

18-08-2010, 00:21
Altijd als ik een leuke jongen leer kenne, eerste dage gaan goed,, telefonish contact..... leuk gezellig lief en alles.


Ik spreek met hem af.
Allemaal leuk lief en aardig..

Ik spreek weer af.
Willen ze iets vn mij , ik geef ze niet...

En dat elke keer weer

Dan worden ze altijd heel vervelend omdat ik preuts ben ( ) en zijn ze niet zo lief meer als voor heen,

Ik weet niet wat het is maar bij elke jongen gaat het zo.. Ik wil het best proberen gewoon leuk normaal met elkaar om gaan zonder gedoe geen sex of iets anders..

Wrm ik zoek gewoon een normaal persoon.
Ligt het aan mij ofzo? Pff
Kan iemandmij hier antwoord op geven.. Ik ben gewoon een net meisje. Ik wil dat zijn en dat blijf ik ..maar wrm is een jongen niet serieus..wrm altijd gefocust op 1 ding

Mijn vriendinnen hebben wel allemaal een serieuze relatie. iemand die hun neemt om wie ze zijn en respect voor hebbe..
wrm niet bij mij..

en elke keer weer .. Pff

18-08-2010, 00:23


Meid, omdat je de verkeerde tegenkomt.

18-08-2010, 00:25

Citaat door flakes:
als er liefde bij komt kyken kan je moeilijk verwachten dat het bij bellen en naar elkaar kyken blijft



Nou als ik weiger, heeft ie zo van Toedels

ja dag ik laatr niet met me spelen ben je gek zeg

Waarom meer dan dat (In mijn vrienden king weet ikprecies hoe het gaat,niks voor het huwelijk)

18-08-2010, 00:25

Citaat door Geen1ZoalsMij:
Altijd als ik een leuke jongen leer kenne, eerste dage gaan goed,, telefonish contact..... leuk gezellig lief en alles.


Ik spreek met hem af.
Allemaal leuk lief en aardig..

Ik spreek weer af.
Willen ze iets vn mij , ik geef ze niet...

En dat elke keer weer

Dan worden ze altijd heel vervelend omdat ik preuts ben ( ) en zijn ze niet zo lief meer als voor heen,

Ik weet niet wat het is maar bij elke jongen gaat het zo.. Ik wil het best proberen gewoon leuk normaal met elkaar om gaan zonder gedoe geen sex of iets anders..

Wrm ik zoek gewoon een normaal persoon.
Ligt het aan mij ofzo? Pff
Kan iemandmij hier antwoord op geven.. Ik ben gewoon een net meisje. Ik wil dat zijn en dat blijf ik ..maar wrm is een jongen niet serieus..wrm altijd gefocust op 1 ding

Mijn vriendinnen hebben wel allemaal een serieuze relatie. iemand die hun neemt om wie ze zijn en respect voor hebbe..
wrm niet bij mij..

en elke keer weer .. Pff


Waarschijnlijk stappen ze op je af omdat ze het idee hebben dat je makkelijk bent, en als ze er uiteindelijk achter komen dat het niet zo is dan zijn ze hun interesse in jouw verloren.

Misschien moet je eens goed in de spiegel kijken en je afvragen waarom ze je zo een stempel geven?

18-08-2010, 00:25


Dan ben je de 'juiste' nog niet tegen gekomen.
Een echte man die om jou geeft zal je respecteren en zal niks van jou vragen of uberhaupt proberen!
Ga niet op zoek naar hem, want als je zoekt dan vind je het vaak niet.
Heb geduld en alles komt goed. Blijf zoals je bent.

18-08-2010, 00:27

Citaat door xXxsousouxXx:
Waarschijnlijk stappen ze op je af omdat ze het idee hebben dat je makkelijk bent, en als ze er uiteindelijk achter komen dat het niet zo is dan zijn ze hun interesse in jouw verloren.

Misschien moet je eens goed in de spiegel kijken en je afvragen waarom ze je zo een stempel geven?



Daar zeg je me wat

Heeel ZINNIG wat je nu zegt..

Ik weet wel waarom denk ik..? maar je beoordeeld toch nietop het uiterlijk

18-08-2010, 00:28
Misschien kom je zo over, zonder dat jij dat zelf in de gaten hebt. Misschien de manier hoe jij je gedraagt of praat etc.

Jouw foto bijvoorbeeld als jij dat tenminste bent ziet er best 'uitdagend' uit.

& je moet vooral niet op zoek gaan. Jouw mektab kom je wel tegen Insha'Allaah.

18-08-2010, 00:28
Waarom ga je daten als je toch geen seks wilt? Je verneukt alleen maar het geld van de arme jongen.

Het hele daten is een investering met als uiteindelijke winst: seks.

18-08-2010, 00:29
[QUOTE=xXxsousouxXx;86489234]Waarschijnlijk stappen ze op je af omdat ze het idee hebben dat je makkelijk bent, en als ze er uiteindelijk achter komen dat het niet zo is dan zijn ze hun interesse in jouw verloren.

Misschien moet je eens goed in de spiegel kijken en je afvragen waarom ze je zo een stempel geven?[/QUOTE]




Wou ik net zeggen!!!

18-08-2010, 00:29

Citaat door Zinna_Sena:
Misschien kom je zo over, zonder dat jij dat zelf in de gaten hebt. Misschien de manier hoe jij je gedraagt of praat etc.

Jouw foto bijvoorbeeld als jij dat tenminste bent ziet er best 'uitdagend' uit.

& je moet vooral niet op zoek gaan. Jouw mektab kom je wel tegen Insha'Allaah.
IK praat gewoon leuk, en gezellig NOOIT een bij bedoeling bij iets..

altijd word ik zo behandeld..
dus nu moet ik me uiterlijk veranderen.. want dan pas word ik geaccepteerd om wie ik echt ben

18-08-2010, 00:30

Citaat door flakes:
jah ik praat niet over sex .. maar ik kan niet geloven dat jou al vriendinnen die eenr elatie hebben niks met hun vriend doen behalve praten en bellen sorry maar da geloof ik niet


GEEN SEX.

Zoenen, oke..

Geloof me

18-08-2010, 00:30

Citaat door Geen1ZoalsMij:
Daar zeg je me wat

Heeel ZINNIG wat je nu zegt..

Ik weet wel waarom denk ik..? maar je beoordeeld toch nietop het uiterlijk



Dat zeggen mensen wel, maar toch doen we het allemaal wel eens!

Misschien helpt het om een andere garderobe aan te schaffen?

18-08-2010, 00:30


Wil niet al te veel zeggen maar als ik naar jou avatar kijk zou ik je persoonlijk niet serieus nemen.

18-08-2010, 00:30

Citaat door Geen1ZoalsMij:
Daar zeg je me wat

Heeel ZINNIG wat je nu zegt..

Ik weet wel waarom denk ik..? maar je beoordeeld toch nietop het uiterlijk



Ik wil je niet beledigen maar als jij dat in je avatar bent dan begrijp ik waarom ze denken dat je makkelijk bent

Ach veel mensen zijn erg oppervlakkig, maar je kledingstyle zegt ook veel over wie jij bent, dat is namelijk het eerste wat een persoon ziet en waar je op beoordeelt wordt.

Waarom denk jij dat ze je makkelijk vinden ?

18-08-2010, 00:33

Citaat door VirtualMan:
Wil niet al te veel zeggen maar als ik naar jou avatar kijk zou ik je persoonlijk niet serieus nemen.


Oke, dus als ikmorgen een boerka draag neem je mewel serieus?
Onzin, hele erge onzin.

Oke nu moet ik me uiterlijk veranderen anders word ikniet geaccepteerd je moet mensen niet beoordelen op het uiterlijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11