Bekijk volle/desktop versie : Hoe zit het met de Vagina..

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6

05-09-2004, 00:31

Citaat:
Origineel gepost door Sweety22
majinn je kan zeggen wat je wil en wat je vind maar geloof me mensen komen niets voor niets hierheen..hoevaak je ook zeg dat het een onzin is...heb gewoon schijt aan ok...dus verspil je tijd nie om hier tegen mensen te zeggen dat het onzin is.....wat mensen reageren hier al maar denken zoiezo van kan dit wel dit dat.....en ja iik vind van well....en is anoniem en we hebben niet voor niets dit hele site voor ons geopend ok....duss doe geen moeite er is hier geen mens die hier een topic heeft en die naar je gaat luisteren ok duss bye bye en alle andere mensen die wel wat nuttigs hebben gemeld en die me zeeerrr zker geholpen hebben heeeeelllll ergggg bedankttttt.......(k)
wat schijt aan??? wat praat jij? anoniem of niet, zo een vieze onderwerp bespreek je maar met iemand persoonlijk, dat ga je niet openbaren hier, aand8 trekken noemen ze dat, maja bij jou is dat iets totaal vreemds, dus kom hier niet met je onzin

05-09-2004, 00:52

Citaat:
Origineel gepost door majinN
wat schijt aan??? wat praat jij? anoniem of niet, zo een vieze onderwerp bespreek je maar met iemand persoonlijk, dat ga je niet openbaren hier, aand8 trekken noemen ze dat, maja bij jou is dat iets totaal vreemds, dus kom hier niet met je onzin
majinN man laat haar maar dat zij zichzelf hier voor schut zet
heeft ze niet in de gaten je hebt je best gedaan je moet je energie
in anders steken ze luistert tog niet alsof deze mensen haar geholpen hebben in wat voor zin dan de mannen hebben alleen om je gelachen achter hun pc"s pease bro je bedoelt het goed maar dat weet zei niet
jammer

06-09-2004, 17:16
Soorryyy hoorr maar weet je wat voorr meer ''onzin'' hier zijn he...ik heb veeeeeeeeeellll ergere dingen gelezen dus kom nie tegen mij zeggen wat ik wel of nie moet doen!!!!Ik vraag gewoon iets wat ik normaal gesproken aan niemand zal vragen en vraag het puuurrrr omdat het anoniem is....want persoonlijk zal ik het nooitt kunnen!!!en dat mensen lachuh dat zijn zielige mensen die zelf ook wel wat willen vragen en misschien ook doen of niet durfen ok...er zijn hier honderden topics met allemaal vragen die jullie waarschijnlijk ''niet normaal'''vinden...maar aan het begin staat er met groooottteee letters: jongeren en sexualiteit!!ik weet nie of je een bril nodig heb ofnie...maarrreee er staat ook onder als je vragen heb stel het dan hierr...en het is in het nederlands geschreven..dus als je dit all niet normaal vind moe je al helemaal niet op deze topic klikken en al helemaal niet op deze onderwerpen...en zoals je zie zijn er zat mensen die heel serieus me vraag hebben beantwoord of dat nou een jongen is of meisje!!!!duss laterzzzz

06-09-2004, 17:24

Citaat:
Soorryyy hoorr maar weet je wat voorr meer ''onzin'' hier zijn he...ik heb veeeeeeeeeellll ergere dingen gelezen dus kom nie tegen mij zeggen wat ik wel of nie moet doen!!!!Ik vraag gewoon iets wat ik normaal gesproken aan niemand zal vragen en vraag het puuurrrr omdat het anoniem is....want persoonlijk zal ik het nooitt kunnen!!!en dat mensen lachuh dat zijn zielige mensen die zelf ook wel wat willen vragen en misschien ook doen of niet durfen ok...er zijn hier honderden topics met allemaal vragen die jullie waarschijnlijk ''niet normaal'''vinden...maar aan het begin staat er met groooottteee letters: jongeren en sexualiteit!!ik weet nie of je een bril nodig heb ofnie...maarrreee er staat ook onder als je vragen heb stel het dan hierr...en het is in het nederlands geschreven..dus als je dit all niet normaal vind moe je al helemaal niet op deze topic klikken en al helemaal niet op deze onderwerpen...en zoals je zie zijn er zat mensen die heel serieus me vraag hebben beantwoord of dat nou een jongen is of meisje!!!!duss laterzzzz
SAFIE SAFIE IK BEGIN MEDELIJDEN MET JE TE KRIJGEN
OK JE HEBT JE DUIDELIJK GEMAAKT IK ZEG NIKS MEER IK VOND HET GEWOON NIET KUNNEN WEETJE DAAROM MAAR VOOR DEREST HOOP IK TOG VOOR JE DAT JE EEN OPLOSSING VIND VOOR JE PROBLEEM
THALLA TURKSE ZUSTER

06-09-2004, 17:29

jaa medelijden???mensen weten nooit wat ze moeten doen..als ze zelf niet zo open zijn over iets dan is het opeens ''niet normaal ''dat andere wel open zijn voor dit soort dingen...Maar ja is al goed...Zal je een advies geven...lees eerst de topic voorsdat je hem open..er staat met grote letters wat de onbderwerp is...en als het je nie aanstaat sla het dan over...is nie waarrdd voor je om te reageren en ook nie voor ons om dingen te horen die jij en alle andere zeggen..wat mensen hier willen is steun en goede advies...hulp dussen niet van dit soort reacties ok...maar tog thx dat je tog uiteindelijk een ''normaal'' heb gereageert...

06-09-2004, 19:19

Citaat:
wat praat jij weer ehhh turk, dit kun je zeker persoonlijk vragen, wat een leugenaar zeg en omdat hier erge dingen gezegd worden wil niet zegggen dat jij dat ook moet, wejoo wejoo, rare zeg

06-09-2004, 19:24
Met wat andere zeggen bedoel ik dat er ergere dingen zijn en dat jijn met wat ik al zeg doe alsof ik een grootttteeee schande heb gedaann ofzowww!!!!En nogmaallss je verveel je zekerr...als je nie normaal kan reageren doe het dan ook nie...ok!!!!Ik wil geen gezeik horen...je weet nie wie ik ben...je weet nie hoe ik ben en je komt hier mij een beetje oordelen dit dat...en het is geen aandacht...aandacht krijg ik zat geloof me...heb meer dan zat aandacht gelukkig...en om zoo aandacht te zoeken vind ik veel te zielig...ik verteld hier een probleem..ik hang geen zielig verhaaltje op ofzoww...ik vond het een probleemm..ik kwam om deze site en wou ff me probleem delen met mensen die me begrijpen..en mensen die mij niet begrijpen hoef ik nie okiii...dus doe iets nuttigs..Ik kom hier nie om steeds van dit soort dingen te doen...

06-09-2004, 19:26
just ignore it...

06-09-2004, 19:29

Citaat:
Met wat andere zeggen bedoel ik dat er ergere dingen zijn en dat jijn met wat ik al zeg doe alsof ik een grootttteeee schande heb gedaann ofzowww!!!!En nogmaallss je verveel je zekerr...als je nie normaal kan reageren doe het dan ook nie...ok!!!!Ik wil geen gezeik horen...je weet nie wie ik ben...je weet nie hoe ik ben en je komt hier mij een beetje oordelen dit dat...en het is geen aandacht...aandacht krijg ik zat geloof me...heb meer dan zat aandacht gelukkig...en om zoo aandacht te zoeken vind ik veel te zielig...ik verteld hier een probleem..ik hang geen zielig verhaaltje op ofzoww...ik vond het een probleemm..ik kwam om deze site en wou ff me probleem delen met mensen die me begrijpen..en mensen die mij niet begrijpen hoef ik nie okiii...dus doe iets nuttigs..Ik kom hier nie om steeds van dit soort dingen te doen...
jehhhh turk, weeer met haar onzin, je krijgt zat aand8 ohhh heel stoer hoor, ga aub terug naar turkije je bent veelste zielig, met je vieze vragen, je schaamt je amper, je weet dat hier jongens meelezen, echte schande! bzzzzzzzzz met jou

06-09-2004, 19:37
Eeyyy majinn nou ga je egt te verr...Ik weet nie wat je bent maar nu lijk je op een fxcking kaasss okk...dit is pas een schandee..Wat denk je nou well joh idiott...doe wat nuttiiggss....alsof jij een perfect iemand bent..je komt hier een beetje braaf doen zodat meiden jou privee gaan nemen vann ooww das nou een man dit dat...wat denk je dat je hiermee ga bereiken hee????zoek wat nuttigs voor jezelff...shitt zegg....eentje verveelt zich dood hier....en weet je wat zielig is...mensen zoals jij die denken dat ze een nederlander zijn en die dan mensen van een andere afkomst proberen te vernederen...als ik ff door ga weet ik al wat je de volgende keer ga zeggen als het dit keer is ;ga naar je eigen land trg..duss shut tha xxxx up .....Dit is pas zielig gewoonn

06-09-2004, 19:40

Citaat:
Eeyyy majinn nou ga je egt te verr...Ik weet nie wat je bent maar nu lijk je op een fxcking kaasss okk...dit is pas een schandee..Wat denk je nou well joh idiott...doe wat nuttiiggss....alsof jij een perfect iemand bent..je komt hier een beetje braaf doen zodat meiden jou privee gaan nemen vann ooww das nou een man dit dat...wat denk je dat je hiermee ga bereiken hee????zoek wat nuttigs voor jezelff...shitt zegg....eentje verveelt zich dood hier....en weet je wat zielig is...mensen zoals jij die denken dat ze een nederlander zijn en die dan mensen van een andere afkomst proberen te vernederen...als ik ff door ga weet ik al wat je de volgende keer ga zeggen als het dit keer is ;ga naar je eigen land trg..duss shut tha xxxx up .....Dit is pas zielig gewoonn
hou je xxxxing bek en ga je tanden poetsen ehhh turk, tfoee op jou gezicht, ik spuug er op

06-09-2004, 19:44
hahahahhahahahhahahahaha als dat je zou lukken..maar nee....eeyyy ik ga nie verder dan dit okiii...ik ga me nie tot jou niveau verlagen...Ik weet dat hier mensen zijn die volwassen en normaal kunnen reagerenn..en voor mensen zoals jij wil ik me tijd nie verspillen...hoe meer ik op jou reacties weer trg reageren hoe meer jij daar ga blaffen..dus nou laat ik je in je eentje blaffen...ik ga dr vandoorr....je bent veelste laag voor mij...ik heb volwassenen nodig..geen kinderen

07-09-2004, 00:36

Citaat:
hahahahhahahahhahahahaha als dat je zou lukken..maar nee....eeyyy ik ga nie verder dan dit okiii...ik ga me nie tot jou niveau verlagen...Ik weet dat hier mensen zijn die volwassen en normaal kunnen reagerenn..en voor mensen zoals jij wil ik me tijd nie verspillen...hoe meer ik op jou reacties weer trg reageren hoe meer jij daar ga blaffen..dus nou laat ik je in je eentje blaffen...ik ga dr vandoorr....je bent veelste laag voor mij...ik heb volwassenen nodig..geen kinderen
zahme sweety, je bent zahme mooi, ga naar huis met je turkse lelijke hoofd bzzzzzzzzz zahme aand8

07-09-2004, 12:26

Citaat:
dat ben ik met je eens, ik kan ook niet tegen mensen die niet trots zijn op hun afkomst!
Je kan veel zeggen over turken maar hun zijn tenminste trots op hun afkomst en dat kan ik van veel marokkanen niet zeggen.

Kijk maar naar diegene die maar nog heel kort in nederland zijn .
ze spreken de taal nog amper of ze durfen niet eens meer in hun eigen taal met elkaar te praten.

08-09-2004, 08:59
majinnn zonder mij te zien zeg je dat ik lelijk ben???????zoo zielig duss en dan ga je marokaans zitten schrijven????maar ja zei het all...je bent het allemaal niet waard...bye bye

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6