Bekijk volle/desktop versie : Ik ben superlief



Pagina's : [1] 2

17-08-2010, 22:48
wanneer [ik getrouwd zal zijn tegenover mij man.]

Voorlopig [ben ik nog een bitch and a iceQeen tegenover mannen] .

17-08-2010, 22:49


oke schatje
heb je ook moeite met het ontvangen van sbs6?

17-08-2010, 22:51

Citaat door tangawi_07:
oke schatje
heb je ook moeite met het ontvangen van sbs6?

Uhhhhhh nee hoor hij doet het gewoon. Why?

17-08-2010, 22:52

Citaat door FUCKYOUALLBITCH:
Uhhhhhh nee hoor hij doet het gewoon. Why?

mn radio doet gek

17-08-2010, 22:53


ik ben altijd lief, met of zonder man

17-08-2010, 22:54

Citaat door thamshoumt:
ik ben altijd lief, met of zonder man

Kon ik dat maar Geen man zou van mij denken dat ik warm kan zijn volgens mij. Ik kom te koud over bij ze. Ach ja fuck hun. Ik zie wel .

17-08-2010, 22:56

Citaat door FUCKYOUALLBITCH:
Kon ik dat maar Geen man zou van mij denken dat ik warm kan zijn volgens mij. Ik kom te koud over bij ze. Ach ja fuck hun. Ik zie wel .

juist!

er is heus wel iemand die jou "koudheid" leuk vind, maak je geen zorgen meid

17-08-2010, 22:59

Citaat door thamshoumt:
juist!

er is heus wel iemand die jou "koudheid" leuk vind, maak je geen zorgen meid

Maar thats not the real me, snap je. Ik ben altijd al koud en afstandelijk geweest tegenover hen. Heb geen mannelijke vrienden en ik kan gewoon niet met ze omgaan. Vooral die Marokkaanse nietttt, die gaan al doordenken bij het geven van een glimlach .

17-08-2010, 23:06

Citaat door FUCKYOUALLBITCH:
Maar thats not the real me, snap je. Ik ben altijd al koud en afstandelijk geweest tegenover hen. Heb geen mannelijke vrienden en ik kan gewoon niet met ze omgaan. Vooral die Marokkaanse nietttt, die gaan al doordenken bij het geven van een glimlach .

de belangrijkste is, dat jij weet hoe je zelf bent, heb schijt aan wat andere denken, daar word je alleen maar psygisch van

17-08-2010, 23:29

Citaat door thamshoumt:
de belangrijkste is, dat jij weet hoe je zelf bent, heb schijt aan wat andere denken, daar word je alleen maar psygisch van

AHAHA, ja dat is waar maar het kan mij ook niet schelen wat ze denken. Soms wil ik gewoon aardig doen maar dan gaat er automatisch door me heen, Nee gedraag je en heb het gevoel dat Marokkaanse mannen altijd doordenken. Dat klopt volgens mij ook wel

17-08-2010, 23:34

Citaat door FUCKYOUALLBITCH:
AHAHA, ja dat is waar maar het kan mij ook niet schelen wat ze denken. Soms wil ik gewoon aardig doen maar dan gaat er automatisch door me heen, Nee gedraag je en heb het gevoel dat Marokkaanse mannen altijd doordenken. Dat klopt volgens mij ook wel

laat ze doordenken, doen ze altijd al, dat komt door bepaalde meiden die zich bitchy gedragen, maar dan ook bewust zeg maar
maar ja zoals ik zei, doe je ding en negeer ze gewoon

17-08-2010, 23:39

Citaat door thamshoumt:
laat ze doordenken, doen ze altijd al, dat komt door bepaalde meiden die zich bitchy gedragen, maar dan ook bewust zeg maar
maar ja zoals ik zei, doe je ding en negeer ze gewoon

Uh doel je nou op mij ik heb net getypd dat ik me bitchy gedraag met opzet .

17-08-2010, 23:44



Citaat door FUCKYOUALLBITCH:
Uh doel je nou op mij ik heb net getypd dat ik me bitchy gedraag met opzet .

nee mogool

waarom zou ik gek!! wAllah niet!

je weet wel, meiden die er bitchy uitzien vol make-up spelen met mannen enzo?? die bedoel ik niet jij, ik ken je niet eens, wie ben ik dan wel om jou te veroordelen

17-08-2010, 23:50

Citaat door thamshoumt:
nee mogool

waarom zou ik gek!! wAllah niet!

je weet wel, meiden die er bitchy uitzien vol make-up spelen met mannen enzo?? die bedoel ik niet jij, ik ken je niet eens, wie ben ik dan wel om jou te veroordelen

Ik heb wel een grote gedeelte over mijn leven blootgesteld nu

Sommige meiden kunnen er nog bitchy uitzien (geen plamuurgezicht, wel een beetje make-up) en toch nog heel lief zijn. Niet zo vooroordelerig doen. ,maar ik snap wel wat voor type meisjes je bedoelt. Die meiden die nog niet serieus zijn en liegen tegenover hun vriendjes..

17-08-2010, 23:59

Citaat door FUCKYOUALLBITCH:
Ik heb wel een grote gedeelte over mijn leven blootgesteld nu

Sommige meiden kunnen er nog bitchy uitzien (geen plamuurgezicht, wel een beetje make-up) en toch nog heel lief zijn. Niet zo vooroordelerig doen. ,maar ik snap wel wat voor type meisjes je bedoelt. Die meiden die nog niet serieus zijn en liegen tegenover hun vriendjes..

nou dan, waarom zeg je dat ik vooroordelig doe

mohim dat dus

Pagina's : [1] 2