Bekijk volle/desktop versie : De pil!!



Pagina's : [1] 2 3 4

17-08-2010, 17:42
Wat vinden jullie ervan?

Ik wou in de maand Ramadan de pil gaan slikken want zover ik weet mag het wel in die maand.

Maar mijn man wilt het niet wij zijn namelijk al 1.5 jaar bezig met kinderen krijgen...


Hoe komt dit bij jou over??
Zou jij het stiekem wel gewoon doen of gehoorzaam je je man?

17-08-2010, 17:45


waarom wil je dan in de ramadan de pil gaan slikken als jullie bezig zijn met kinderen krijgen??

17-08-2010, 17:45
wat je man wilt is bijzaak, je moet doen wat JIJ wilt want het is JOUW lichaam en niet die van je man. Als jij de pil wilt slikken dan doe je dat gewoon, wat niet weet wat niet deert. Hij hoeft niet alles te weten.

17-08-2010, 17:46
Hij geeft toch een goed argument waarom je het niet zou doen?
Althans.. zo komt het bij mij over. Ik zou het ook niet doen als ik graag een kind wil..

17-08-2010, 17:49


Misschien is hij bang dat je cyclus er in de war van gaat raken?? Maar ik snap het even niet, wanneer wil je die gaan slikken dan, want met de pil begin je op de eerste dag van je eerste menstruatie dag

17-08-2010, 17:49

Citaat door missy_chanel:
wat je man wilt is bijzaak, je moet doen wat JIJ wilt want het is JOUW lichaam en niet die van je man. Als jij de pil wilt slikken dan doe je dat gewoon, wat niet weet wat niet deert. Hij hoeft niet alles te weten.

het is ook zijn zaak als het om een kind gaat. Ik zou het als man ook niet leuk vinden als jouw vrouw voor het gemak de pil ddoorslikt en dat je daardoor als gevolg langer op een kind moet wachten. Vind ik beetje egocentrisch.

Maar TS, vraag dan bij de dokter na wat de gevolgen zijn als je de pil voor een maandje doorslikt

17-08-2010, 17:50

Citaat door Surfster:
Hij geeft toch een goed argument waarom je het niet zou doen?
Althans.. zo komt het bij mij over. Ik zou het ook niet doen als ik graag een kind wil..



mee eens

17-08-2010, 17:54

Citaat door Surfster:
het is ook zijn zaak als het om een kind gaat. Ik zou het als man ook niet leuk vinden als jouw vrouw voor het gemak de pil ddoorslikt en dat je daardoor als gevolg langer op een kind moet wachten. Vind ik beetje egocentrisch.

Maar TS, vraag dan bij de dokter na wat de gevolgen zijn als je de pil voor een maandje doorslikt



Vindt je, als ts niets zegt komt hij nooit achter. Ik denk dat ts een goede reden heeft anders zou ze niet twijfelen, bovendien blijft het haar lichaam.

17-08-2010, 18:10

Citaat door missy_chanel:
Vindt je, als ts niets zegt komt hij nooit achter. Ik denk dat ts een goede reden heeft anders zou ze niet twijfelen, bovendien blijft het haar lichaam.



En dat is??

Want volgens mij wilt ze toch die paar dagen niet ongesteld worden deze ramadan zodat ze niets hoeft in te halen, is toch haar bedoeling om de pil te slikken?

17-08-2010, 18:15

Citaat door FrietjeMayo:
En dat is??

Want volgens mij wilt ze toch die paar dagen niet ongesteld worden deze ramadan zodat ze niets hoeft in te halen, is toch haar bedoeling om de pil te slikken?



ik weet niet wat haar redenen zijn, misschien heeft ze een slecht huwelijk en wilt hij kinderen en zij nog niet, of is ze er nog niet aan toe. Ik noem maar wat.
Daarom weet ts beter wat wel en niet juist is voor zichzelf, dat ze getrouwd is wilt niet zeggendat hij alles moet weten.

17-08-2010, 18:17
Je moet je man gehoorzamen in de Islaam.

Maar probeer het met hem te overleggen! Als hij het niet wilt, moet je hem wel gehoorzamen. Waarom zou je de pil willen gana slikken als je kinderen wilt? Als het alleen is om niet ongesteld te worden in de Ramadan, dat maakt toch niets uit ene paar dagen inhalen?

17-08-2010, 18:19

Citaat door missy_chanel:
ik weet niet wat haar redenen zijn, misschien heeft ze een slecht huwelijk en wilt hij kinderen en zij nog niet, of is ze er nog niet aan toe. Ik noem maar wat.
Daarom weet ts beter wat wel en niet juist is voor zichzelf, dat ze getrouwd is wilt niet zeggendat hij alles moet weten.



heh??? ze zegt toch dat met een kinderwens bezig zijn al anderhalf jaar? En ze wilt tijdens de ramadan de pil gaan slikken en daarna neem ik aan stoppen dus alleen een paar dagen. Dan denk ik weer, jij en je man hebben een baby wens jullie zijn al zolang bezig en dan wil jij voor die paar dagen je cyclus in de schop gaan gooien zodat je niets hoeft in te halen, beetje egocentrisch naar mijn mening in ieder geval.

Trouwens senna waarom reageer je niet meer??

17-08-2010, 18:19



Citaat door missy_chanel:
ik weet niet wat haar redenen zijn, misschien heeft ze een slecht huwelijk en wilt hij kinderen en zij nog niet, of is ze er nog niet aan toe. Ik noem maar wat.
Daarom weet ts beter wat wel en niet juist is voor zichzelf, dat ze getrouwd is wilt niet zeggendat hij alles moet weten.


Als je wat beter leest, dan lees je dat ze niet ongesteld wilt worden tijdens de Ramadan en daarom de pil wilt slikken.

17-08-2010, 18:22


Waarom wil jij in godsnaam de pil slikken als je al anderhalf jaar bezig bent!! Ik begrijp dat dus totaal niet. Het zijn maar een paar dagen, die kan je toch zo weer inhalen na de ramadan. Ik begrijp jou echt niet hoor, als je echt een kinderwens hebt wil je niets, maar dan ook niets doen wat dat in de weg kan staan.

17-08-2010, 18:22

Citaat door Senna21:
Wat vinden jullie ervan?

Ik wou in de maand Ramadan de pil gaan slikken want zover ik weet mag het wel in die maand.

Maar mijn man wilt het niet wij zijn namelijk al 1.5 jaar bezig met kinderen krijgen...


Hoe komt dit bij jou over??
Zou jij het stiekem wel gewoon doen of gehoorzaam je je man?


Jullie zijn al 1.5 jaar bezig en nu wil je de pil gaan slikken?
Alleen al om die paar daagjes!
Ik zou het niet doen hoor en naar hem luisteren.

Jullie willen toch beiden kinderen.

Pagina's : [1] 2 3 4