Een cookiewall? Irritant he? Helaas ontkomen wij er ook niet aan. We zijn wettelijk verplicht om je te informeren en je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken. We doen dat middels deze cookiewall. Op Marokko.nl gebruik we:
Functionele cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website door basisfuncties als paginanavigatie en toegang-, en gebruikersrechten tot afgesloten secties van de website mogelijk te maken. Deze cookies zorgen er ook voor dat de website informatie kan onthouden die het gedrag en de indeling van de website beinvloed, zoals je instellingen/voorkeuren;
Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe bezoekers de website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Wij gebruiken hiervoor Google Analytics;
Marketing/3rd party cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op, en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
dat moet nog komen insha'Allah we beginnen nog niet aan kinderen maar zou het wel op een speciale manier willen brengen ..
pearl_A
17-08-2010, 15:29
haha ik zou het gewoon zeggen
ben je zwanger?
INFINITYLOVE
17-08-2010, 15:37
Een vriendin van me had een taart laten maken met de tekst: touch my bottom, hij wist het toen gelijk. Persoonlijk zou ik een t shirt met de tekst i love my daddy kopen en het hem laten zien. En dan zeggen, nu we met zn drietjes zijn zullen we inshallah een mooiere leven krijgen...pfff i wanna have babiessss
SFYEEYFS
17-08-2010, 15:37
Ik sprong op ze bed en ze we krijgen een beebie...
Esperanza.
17-08-2010, 15:40
Citaat door INFINITYLOVE:
Een vriendin van me had een taart laten maken met de tekst: touch my bottom, hij wist het toen gelijk. Persoonlijk zou ik een t shirt met de tekst i love my daddy kopen en het hem laten zien. En dan zeggen, nu we met zn drietjes zijn zullen we inshallah een mooiere leven krijgen...pfff i wanna have babiessss
mnl_oma
17-08-2010, 15:41
Ik zou dan iets origineels bedenken.
Vydushki
http://www.youtube.com/watch?v=L7VXM0AgI0I
mnl_oma
Touch my bottom?
mo_lbelgium
17-08-2010, 15:49
je zegt gewoon: ''gza gza a3dis inou''
en dan zegt ie: ''yih, shem ath neqieshem marmita, eh thafounast"
en dan zeg jij: ''leh, leh, eh bouqajou3, aneg sawe3"
Vydushki
17-08-2010, 15:50
Citaat door mo_lbelgium:
je zegt gewoon: ''gza gza a3dis inou''
en dan zegt ie: ''yih, shem ath neqieshem marmita, eh thafounast"
en dan zeg jij: ''leh, leh, eh bouqajou3, aneg sawe3"
Oumiqaan "aneg sawe3"? :/
Vydushki
17-08-2010, 15:50
Oh. Saeba3.. Laat maar.
mo_lbelgium
17-08-2010, 15:53
Citaat door Vydushki:
Oh. Saeba3.. Laat maar.
en dan zegt ie: ''oud 3areth chi wezaf thiwathan, qa thin3achien walou"
INFINITYLOVE
17-08-2010, 15:55
Citaat door mnl_oma:
Touch my bottom?
Hahah ja ik weet het ook niet, hij begreep hem tenminste gelijk volgens haar!
mnl_oma
17-08-2010, 15:57
Citaat door INFINITYLOVE:
Hahah ja ik weet het ook niet, hij begreep hem tenminste gelijk volgens haar!