Bekijk volle/desktop versie : - Hoe vertelde jij je man dat je zwanger was



12-08-2013, 14:37
Zo'n topic kan altijd van toepassing zijn..
Ik vond sommige fantasieën wel een klein beetje kinderachtig, maar dat maakt het natuurlijk leuk en sommige koppels zijn nu eenmaal gek en maken graag lol.
Ik zou het graag alleen willen testen en als het zover is wacht ik tot vanavond speciaal koken hoeft niet want dat doe ik altijd voor mijn mannetje, maar juist voor het slapen gaan ga ik naar de badkamer mezelf optutten.. Dan schrijf ik op mijn buik: 'Gefeliciteerd papa, groetjes je spruitje'! En dan een strik rond mijn buik binden en hem laten open strikken en dan ziet hij de tekst!
(Inchallah)

12-08-2013, 19:00


Was paar dagen bij mn moeder en wegens een onregelmatige cyclus (maand ervoor cyclus ala 90 dagen :moe en zat op 32e dag. Beetje misselijk en dacht voor de "grap" te testen. Dik positief. Trilde als een trilplaat maar zou mijn man pas dag erop zien. Ik kon het aan niemand kwijt wat duurde dat lang.
Die dag naar prenatal gegaan en rompertje gehaald met de tekst; ik heb toe-val-lig de aller liefste papa. Die ingepakt met de test en egegeven.
Hij maakte het open viel de test er uit hij zeg wat is dat..dus ik zeg nix kijk hem aan. Paar seconde later hoorde ik alleen maar. Echt? Nee? Serieus? Echt? Ben je zwanger?

13-08-2013, 09:22
Ik had op een donderdag getest en maandag zou ik naar de gyn gaan omdat ik niet ongesteld werd (ik zat in de medische molen).
Het werd dus positief. Eerst heb ik aan de dames hier gevraagd of ik het nou wel goed zag haha
Ik dacht: ik ga wachten t/m maandag, dan doe ik bloedtest bij de gyn voor de zekerheid.Ook omdat ik hem niet wilde teleurstellen.
Maar vrijdag avond zei mn man al: Er is iets met jou...
Ik kon het gewoon niet langer voor mezelf houden! Dus ik zei: Ik heb getest en het was positief
En hij zei: Serieus?? Ga weg man... Echt? Neee... Ga weg joh...

15-08-2013, 16:54
upp! blijft een leuke topic!!

16-08-2013, 22:56


haha ik ben zwanger zei ik en ik was heel blij en hij ook....kort maar veel geoefend dus ja haha we wisten t wel.

18-08-2013, 00:23

Citaat door orientelqueen:
haha ik ben zwanger zei ik en ik was heel blij en hij ook....kort maar veel geoefend dus ja haha we wisten t wel.
kort maar krachtig

29-09-2013, 00:40

Citaat door ProudMommy:
wat leuk om dit terug te lezen!!!!! ons prinsesje is nu alweer bijna 4 maandjes

07-10-2013, 10:22
Mijn man als vroeg naar zn werk en ik kon niet wachten tot hij thuis kwam. Dus ben zelf gaan testen haha, het was dinsdag 11 september en ik had die vrijdag ervoor al getest, maar die was negatief.
Ik had gewoon een gevoel dat ik zwanger was, dus hup die dinsdag testen en ja hoor een klein streepje.
Op mn werk pas mijn man gebeld, want ik geloofde het zelf nog niet.
Ik zei tegen hem; Schat, op de test zag ik een licht streepje. Hij; neee, weet je het zeker. Ik; ja, hij is wel licht.
Moest van hem een foto maken en naar hem opsturen..Hij belde me gelijk terug.
Hij; ja, is inderdaad een streep.
Wij blij!
Moest ik in de avond nog 2x testen met clearblue, omdat daar staat zwanger of niet zwanger hahah!

Voordat ik zwanger was had ik gedacht dat ik het heel anders zou vertellen natuurlijk!
Maar op dat moment wil je het gewoon zeggen haha!

07-10-2013, 20:27

Citaat door JongeMama2013:
Mijn man als vroeg naar zn werk en ik kon niet wachten tot hij thuis kwam. Dus ben zelf gaan testen haha, het was dinsdag 11 september en ik had die vrijdag ervoor al getest, maar die was negatief.
Ik had gewoon een gevoel dat ik zwanger was, dus hup die dinsdag testen en ja hoor een klein streepje.
Op mn werk pas mijn man gebeld, want ik geloofde het zelf nog niet.
Ik zei tegen hem; Schat, op de test zag ik een licht streepje. Hij; neee, weet je het zeker. Ik; ja, hij is wel licht.
Moest van hem een foto maken en naar hem opsturen..Hij belde me gelijk terug.
Hij; ja, is inderdaad een streep.
Wij blij!
Moest ik in de avond nog 2x testen met clearblue, omdat daar staat zwanger of niet zwanger hahah!

Voordat ik zwanger was had ik gedacht dat ik het heel anders zou vertellen natuurlijk!
Maar op dat moment wil je het gewoon zeggen haha!
Leuk! Maar een vraagje, hoe test je eerst negatief en daarna positief? Ik snap het niet haha

07-10-2013, 21:01

Citaat door Sherezade_:
Leuk! Maar een vraagje, hoe test je eerst negatief en daarna positief? Ik snap het niet haha
ik had zeg maar die vrijdag ervoor een test gedaan, was waarschijnlijk te vroeg.. Misschien weinig HCG die vrijdag en die dinsdag was licht streepje dus denk net genoeg ofzo,, haha..

07-10-2013, 21:48

Citaat door JongeMama2013:
ik had zeg maar die vrijdag ervoor een test gedaan, was waarschijnlijk te vroeg.. Misschien weinig HCG die vrijdag en die dinsdag was licht streepje dus denk net genoeg ofzo,, haha..
Haha, apart is dat hè?
Weet je toevallig hoe je dat het beste kunt meten? hCG waarde?

08-10-2013, 00:53
Wij hebben nog geen kinderen maar ben ik de enige die zo'n test samen wil doen ipv alleen? Wij willen op dit moment nog geen kinderen maar hebben momenten gehad dat we dachten dat het raak was (dan was het natuurlijk welkom geweest) maar we deden dan de test samen. Die paar seconden/minuten wachten in spanning. Superfijn moment om te delen met elkaar laat staan als in verwachting raken ook gepland was..

08-10-2013, 01:23



Citaat door Faatje21:
Wij hebben nog geen kinderen maar ben ik de enige die zo'n test samen wil doen ipv alleen? Wij willen op dit moment nog geen kinderen maar hebben momenten gehad dat we dachten dat het raak was (dan was het natuurlijk welkom geweest) maar we deden dan de test samen. Die paar seconden/minuten wachten in spanning. Superfijn moment om te delen met elkaar laat staan als in verwachting raken ook gepland was..
Ik heb alleen getest dit keer omdat we zovaak samen hadden getest en zwaar teleurgesteld raakte
Wilde niet weer die spanning en ging er echt vanuit een blanco test te zien, maar integendeel dik positief

08-10-2013, 02:06

Citaat door mevrouwtje20:
Ik heb alleen getest dit keer omdat we zovaak samen hadden getest en zwaar teleurgesteld raakte
Wilde niet weer die spanning en ging er echt vanuit een blanco test te zien, maar integendeel dik positief
Ah vandaar.. Leuk, mabrouk meid! Ik zou alle tests met hem samen doen. Maar het moment dat je er echt mee bezig bent en ook verlangt naar positief is vast spannender, dus snap je enigszins wel. Alle genoemde creatieve ideeën zijn leuk om je (schoon)familie het nieuws te vertellen.

11-10-2013, 08:05

Citaat door Faatje21:
Ah vandaar.. Leuk, mabrouk meid! Ik zou alle tests met hem samen doen. Maar het moment dat je er echt mee bezig bent en ook verlangt naar positief is vast spannender, dus snap je enigszins wel. Alle genoemde creatieve ideeën zijn leuk om je (schoon)familie het nieuws te vertellen.
Ja, lijkt me ook leuk de verhalen die je kan vertellen aan je schoonfam. Maar in de realiteit gaat het misschien heel anders, dan je had gepland. Ik weet niet wat ik zou doen, vind ook lullig om alleen te testen. HIj zou het misschien niet leuk vinden, als ik alleen zou testen.

Ghair Insha'Allah, daar moet ik nog achterkomen!! hahaha

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43