Bekijk volle/desktop versie : Je dochter komt thuis

Pagina's : [1] 2

17-08-2010, 14:22
en zegt: "papa/mama, ik heb een vriend en wij gaan pas over 5 jaar trouwen en niet zeggen dat het niet mag want jij en mama mochten ook zelf kiezen."

Wat zeg je daarop?

Ik persoonlijk zou een bitchslap uitdelen .

Liedje dat bij het sfeertje past....
Bebem iga el7oeb ie moon yiwie yemmam, neshin yogeeyanegh yeqqarenegh 7aram.

http://silaa7-mocro.nl/home.php?p=afspelen&ID=3156

17-08-2010, 14:25

Wat een vet nr zeg.

Maaruh ik zou haar niet slaan, ik zou met haar praten. Want mama heeft ook geen relatie gehad met papa. Zo simpel s da.

17-08-2010, 14:28

Citaat door Kaoutar_:
.

Hihi!

Citaat door ghallill:
Wat een vet nr zeg.

Maaruh ik zou haar niet slaan, ik zou met haar praten. Want mama heeft ook geen relatie gehad met papa. Zo simpel s da.

You feel me. Deze hele topic was fake. Ik doe dit om het liedje te kunnen plaatsen. Daarom moest ik dat drama-verhaal verzinnen.
Daarommmmmmm, ik wil dat echt kunnen zeggen anders is het nogal schijnheilig vind ik.

17-08-2010, 14:30
mike tyson style

17-08-2010, 14:31

Citaat door DUCK_:
Hihi!

You feel me. Deze hele topic was fake. Ik doe dit om het liedje te kunnen plaatsen. Daarom moest ik dat drama-verhaal verzinnen.
Daarommmmmmm, ik wil dat echt kunnen zeggen anders is het nogal schijnheilig vind ik.

Is serieus een grappig nr, toepasselijk ook.

Indeed, waarom een relatie nemen, brengt alleen maar slechte dingen met zich mee, spreek uit ervaring. Laten we vertrouwen op allah swt &alles wat dat betreft halal doen insha allah.

17-08-2010, 14:32
Wat een super nummer.

17-08-2010, 14:32

Citaat door newhighlighter:
mike tyson style

JIj hebt honger seg!! ieuwh!!

17-08-2010, 14:34

mike tyson style

Gangster-mom wordt mijn bijnaam. Al haar vriendjes zullen me vrezen.

Citaat door ghallill:
Is serieus een grappig nr, toepasselijk ook.

Indeed, waarom een relatie nemen, brengt alleen maar slechte dingen met zich mee, spreek uit ervaring. Laten we vertrouwen op allah swt &alles wat dat betreft halal doen insha allah.

Hahahaha. Zwaar! Die lyricssss a3ibadellah.

Amien inshaAllah, ik heb het altijd zo gewild. Maar als ik om mij heen kijk denk ik soms. Kan het nog wel? Maar zoals je zegt we moeten op Allah swt vertrouwen..

Citaat door Gezeur:
Wat een super nummer.

Marginale irrifiyen-muziek is geweldig.

17-08-2010, 14:35

Citaat door DUCK_:
en zegt: "papa/mama, ik heb een vriend en wij gaan pas over 5 jaar trouwen en niet zeggen dat het niet mag want jij en mama mochten ook zelf kiezen."

Wat zeg je daarop?

Ik persoonlijk zou een bitchslap uitdelen .

Liedje dat bij het sfeertje past....
Bebem iga el7oeb ie moon yiwie yemmam, neshin yogeeyanegh yeqqarenegh 7aram.

http://silaa7-mocro.nl/home.php?p=afspelen&ID=3156

altijd die stemvervormers waardoor ze gaan zingen als de Chipmunks

17-08-2010, 14:38

altijd die stemvervormers waardoor ze gaan zingen als de Chipmunks

Hahahaha. Ik vind het wel wat hebben hoor. Soms gaan ze erover maar vaak geeft het de muziek net dat ietsje meer.

17-08-2010, 14:38

Citaat door DUCK_:

Hahahaha. Zwaar! Die lyricssss a3ibadellah.

Amien inshaAllah, ik heb het altijd zo gewild. Maar als ik om mij heen kijk denk ik soms. Kan het nog wel? Maar zoals je zegt we moeten op Allah swt vertrouwen..

't Ie tegenwoordig zo erg dat ik niet eens meer om me heen wil kijken, maar op allah swt vertrouwen indeed.

Staan ook andere mooie nummers op kwam ik achter.

17-08-2010, 14:39

Citaat door DUCK_:
Hahahaha. Ik vind het wel wat hebben hoor. Soms gaan ze erover maar vaak geeft het de muziek net dat ietsje meer.

hoort er eigenlijk bij,zonder die vervormers is het ook niet leuk meer

17-08-2010, 14:40

Mocht mijn dochter of zoon echt met dit aankomen, dan is er zeker iets zwaars mislukt tijdens het opvoeden. Dus ik ga ervoor zorgen dat het nooit zo ver zal komen.

17-08-2010, 14:41
LOL! Het zou wel van toepassing zijn op heel veel mensen hahah.
Gewoon vertellen dat je uitgehuwelijkt bent dan heb je dat excuus niet.

17-08-2010, 14:43

Citaat door ghallill:
't Ie tegenwoordig zo erg dat ik niet eens meer om me heen wil kijken, maar op allah swt vertrouwen indeed.

Staan ook andere mooie nummers op kwam ik achter.

We moeten ons vergelijken met mensen die het beter doen dan ons, niet mensen die het slechter doen.

Haha, je moet 's dat album van Salam Ayman beluisteren vooral het liedje Maghar a Karima, ZO niet normaal extreem.

Citaat door MrKarteldarm:
Je dochter komt thuis.... met een hele knappe neger als ik en die nog eens 10 keer meer man is dan jij

1. I'm a woman.
2. Zolang hij moslim is maakt dat voor mij niet uit. Ik zou wel niet met een neger kunnen trouwen, maar als mijn dochter dat wil is dat haar keuze.

hoort er eigenlijk bij,zonder die vervormers is het ook niet leuk meer

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! So true. Maar als je de liedjes meezingt klinkt het dan wel niet.

Pagina's : [1] 2