Bekijk volle/desktop versie : Hoe is jullie moeder en dochter band?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-08-2010, 13:11
En dan heb ik het tussen jou en je moeder. Met je dochter mag ook.

17-08-2010, 13:14


Die was hamdoulilah altijd goed. Vertelde bijna alles aan haar. Nu ik getrouwd ben is die relatie alleen maar verbeterd.
Hoe is die bij jou?

17-08-2010, 13:17
Mijn moeder en ik hebben een soort haat liefde relatie. We zijn totaal verschillend van elkaar. Mijn ma is hard en ik weer zacht. Mijn ma ziet zwart en ik wit. Wat vaak genoeg discussies geeft. Maar ze staat wel altijd voor me klaar als ik haar nodig heb.

17-08-2010, 13:19
De band met mijn moeder is super! Meskiena ze maakt zich altijd zorgen om me. Bijvoorbeeld nu met de Ramadan als ik dan iets later thuis ben dan normaal belt ze omdat ze bang is dat er wellicht iets met me gebeurt is (vasten is lichamelijk erg zwaar voor me). We hebben een hele open band met elkaar, ik kan haar alles vertellen.

Arrabie gelieheliya

17-08-2010, 13:19


Met mijn moeder heb ik een goede band, was vroeger wel anders.
Met mijn dochter heb ik de band die ik vroeger met mijn moeder had (hoe zou dat komen?) ik ben best streng voor haar en wij hebben vaak ruzietjes maar ook veel leuk momenten.

17-08-2010, 13:19

Citaat door Ambreen:
En dan heb ik het tussen jou en je moeder. Met je dochter mag ook.


Heel goed. We bellen echt elke dag, ook al heb ik daarnet nog gezien. Ze staat meskiena altijd voor mij klaar! En helpt mij letterlijk met alles!
Ik ben eigenlijk een moederskindje

17-08-2010, 13:20
helaas erg slecht.
het gaat goed als mijn moeder haar zin krijgt zo niet dan breekt de hel los.
maar ma3lish ik hoop ooit dat het weer goed komt, en ik blijf hopen en doua doen dat het weer goed komt ins-allah.

17-08-2010, 13:22
De band met mijn moeder is afwisselend. De ene keer zijn we elkaars beste vriendinnen en de andere keer hebben we door meningsverschil knallende ruzie. Omdat ik haar eerste kind ben, is ze altijd zo beschermd tegen mij geweest. Ik heb een gevoel dat ze me nooit los laat. Kijk toen ik wat jonger was oké, maar nu ben ik inmiddels 18 en soms heb ik het dat ze me als een kind van 12 behandeld. Ambreen niet doen, ambreen 3andaki, ambreen gedraag je. Ik word er soms echt knettergek van en dan denk ik weleens: laat me aub een keertje met rust. Vooral ik nu in een andere stad ga studeren. Nu is nog erger. Het is allemaal lief en aardig en ik houd zielsveel van haar, maar ik ben niet dom. Ik weet heus wel wat er allemaal op de wereld gebeurd en ik ken mijn grenzen. Sowieso ben ik iemand die onafhankelijk wil zijn. Ik wil alles zelf ontdekken en soms heb ik geen behoefte aan iemand die mij '''les'' geeft of met mijn leven bemoeid. Ik weet dat het een slechte eigenschap is, ik moet advies en hulp van mijn dierbaren accepteren en liefhebben.

17-08-2010, 13:22
De band met mijn moeder is super goed. Sinds ik getrouwd ben (nu bijna een jaar) ben ik haar nog meer gaan waarderen en is de band nog sterker geworden. Zij maakt zich altijd zorgen om mij en nu maak ik mij ook zorgen om haar (wat vroeger niet zo was). Bellen doen wij ook bijna dagelijks, gewoon om even te vragen hoe het gaat en waar ze mee bezig is, heerlijk zo een band met je moeder!

17-08-2010, 13:22
Het is meer een vriendinnen band
kan haar alles vertellen en om advies vragen
ik ben echt een moederskindje

17-08-2010, 13:23
Ook heel erg goed.
Ze staat altijd voor me klaar, en doet er altijd alles aan om het mij makkelijker te maken. Ik probeer het haar ook altijd makkelijker te maken (wilt niet altijd even goed lukken). We zijn wel heeel erg verschillend, maar sinds ik getrouwd ben, is dat alleen maar positief gaan uit pakken. Elhamdullilah!

17-08-2010, 13:24
Mijn moeder is mijn alles, mijn pa ook!

Iedereen die hun kent vind hun lief.

Me moeder staat altijd voor iemand klaar, en ze was er altijd voor me, hou zoveel van haar.

Maar als je me topic leest mag ik haar maar voortaan 1 keer in de 2/3 weken zien wat me echt dodelijk pijn doet

17-08-2010, 13:26


Me moeder en ik lijken absoluut niet op elkaar. We hebben vaak meningsverschillen. Maar toch kan ik haar altijd alles vertellen en ga we samen vaak de hort op.

17-08-2010, 13:27
Zo te lezen hebben jullie allemaal lieve mama's. Rabi ghalihalikoum.

17-08-2010, 13:28

Citaat door Spoedje13:
Mijn moeder en ik hebben een soort haat liefde relatie. We zijn totaal verschillend van elkaar. Mijn ma is hard en ik weer zacht. Mijn ma ziet zwart en ik wit. Wat vaak genoeg discussies geeft. Maar ze staat wel altijd voor me klaar als ik haar nodig heb.


Wij dus ook. Alleen bij ons is het: ma is afhankelijk en ik ben onafhankelijk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6