Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met een vrouw zonder hoofddoek.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

17-08-2010, 01:48
[Uhh Ja/nee?]

17-08-2010, 01:50



Citaat door VirtualMan:
Uh?

Ja of nee moest 't zijn.

17-08-2010, 01:51
ja waarom niet?

17-08-2010, 01:52
Hoofdoek zegt niks wollah, je moet naar iemand ze hart kijken dat is het belangerijkste!! dan moet je een keuze maken. zat meiden met hoofddoek die naar helaas naar de klote zijn en zat meiden zonder hoofdoek die ook de weg kwijt zijn. mij maakt het niks uit zolang ze maar oprecht om me geeft en voor me klaar staat.

17-08-2010, 01:52



Citaat door Huis-vrouw2:
Ja of nee moest 't zijn.


Ja waarom niet...
Draag ik een baard dan omdat te eisen van haar?

Als ik een hoofddoek eis hoor ik mezelf ook een baard te eisen, just saying..

17-08-2010, 01:53

Citaat door VirtualMan:
Ja waarom niet...
Draag ik een baard dan omdat te eisen van haar?

Als ik een hoofddoek eis hoor ik mezelf ook een baard te eisen, just saying..



Mooie reactie.

17-08-2010, 01:53

Citaat door belboy:
Hoofdoek zegt niks wollah, je moet naar iemand ze hart kijken dat is het belangerijkste!! dan moet je een keuze maken. zat meiden met hoofddoek die naar helaas naar de klote zijn en zat meiden zonder hoofdoek die ook de weg kwijt zijn. mij maakt het niks uit zolang ze maar oprecht om me geeft en voor me klaar staat.


PREACH brother.

17-08-2010, 01:55

Citaat door VirtualMan:
Ja waarom niet...
Draag ik een baard dan omdat te eisen van haar?

Als ik een hoofddoek eis hoor ik mezelf ook een baard te eisen, just saying..




17-08-2010, 01:55

Citaat door belboy:
Hoofdoek zegt niks wollah, je moet naar iemand ze hart kijken dat is het belangerijkste!! dan moet je een keuze maken. zat meiden met hoofddoek die naar helaas naar de klote zijn en zat meiden zonder hoofdoek die ook de weg kwijt zijn. mij maakt het niks uit zolang ze maar oprecht om me geeft en voor me klaar staat.


Juist ja

17-08-2010, 01:55
Een hoofddoek zegt helemaal niets over de persoon zelf. Je kan het dragen, maar dat betekent niet dat jouw daden puur zijn. Sommige dragen een hoofddoek en doen niets met het geloof, terwijl er anderen zijn die het niet dragen en constant bezig zijn met de Islam. Echt, een hoofddoek zegt niets.

17-08-2010, 01:56
Tegenwoordig is een hoofddoek niets meer dan een accessoire.. Dusse tuurlijk, why not??

17-08-2010, 01:57
Thanxx, Het maakt me echt niks uit of ze nou wel of niet hoofddoek draagt wollah, met beide kan een meisje mooi zijn. Kijk naar de persoon naar de hart iemand ze karakter enz, en alles ernaast is bijzaak!!! wilt ze hoofddoek dragen primaa, wilt ze geen hoofddoek ook prima.

17-08-2010, 02:00



Citaat door belboy:
Thanxx, Het maakt me echt niks uit of ze nou wel of niet hoofddoek draagt wollah, met beide kan een meisje mooi zijn. Kijk naar de persoon naar de hart iemand ze karakter enz, en alles ernaast is bijzaak!!! wilt ze hoofddoek dragen primaa, wilt ze geen hoofddoek ook prima.


Dit keer geen "Preach Brother"...
Dat ze hem niet draagt in het begin okeej maar dat wil niet zeggen dat ze het niet later gaat dragen anders vraag ik een scheiding aan.

17-08-2010, 02:00
belboy is het verstandigste mannelijke lid die ik tot nut toe hier ben tegengekomen, mijn complimenten hoor.

17-08-2010, 02:01

Citaat door belboy:
Hoofdoek zegt niks wollah, je moet naar iemand ze hart kijken dat is het belangerijkste!! dan moet je een keuze maken. zat meiden met hoofddoek die naar helaas naar de klote zijn en zat meiden zonder hoofdoek die ook de weg kwijt zijn. mij maakt het niks uit zolang ze maar oprecht om me geeft en voor me klaar staat.

Hmmm, mooi mooi.

Citaat door VirtualMan:
Ja waarom niet...
Draag ik een baard dan omdat te eisen van haar?

Als ik een hoofddoek eis hoor ik mezelf ook een baard te eisen, just saying..

Oke. Nee, ik hoor sommige vaak roepen van; Mijn vrouw moet zich helemaal bedekken sus so.. Terwijl zij dan aan de sigaretten zitten en helemaal de klus kwijt zijn. Dan denk ik

Citaat door Pleading:
Een hoofddoek zegt helemaal niets over de persoon zelf. Je kan het dragen, maar dat betekent niet dat jouw daden puur zijn. Sommige dragen een hoofddoek en doen niets met het geloof, terwijl er anderen zijn die het niet dragen en constant bezig zijn met de Islam. Echt, een hoofddoek zegt niets.

Dat weet ik ook wel.. Alleen vind ik 't jammer dat de hoofddoek tegenwoordig wordt misbruikt door vele, echt jammer.

Citaat door Seynoo:
Tegenwoordig is een hoofddoek niets meer dan een accessoire.. Dusse tuurlijk, why not??

Wollahila, uitzonderingen daargelaten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11