Bekijk volle/desktop versie : Hij speelde zojuist piano voor me..



Pagina's : [1] 2 3 4

16-08-2010, 23:40
We spreken elkaar door omstandigheden erg weinig, eigenlijk bijna nooit.
Maar hij weet het altijd voor elkaar te krijgen om op de momenten dat ik hem echt mis en nodig heb mij te contacteren.

Net werd ik privé gebeld dus ik nam op en toen hoorde ik mooi pianospel en ik bleef gefascineerd luisteren en toen die klaar was toen zei die:

"Dropje, ik heb je gemist. Zeg snel iets, want ik wil je fijne stem horen."

En ik helemaal zwijmelen. En in grote lijnen allemaal verhalen vertellen en hij luistert dan ook echt naar me, wat voor onzin ik ook vertel.

Ik hou onwijs veel van hem

Dames, vertel eens wat voor speciaals hij een keer voor je heeft gedaan, en heren zijn jullie weleens verrast met iets leuks?

16-08-2010, 23:42


Je haramlove? Wahiya hassanat die uit het raam vliegen..

16-08-2010, 23:43
Hij ztuurde me zow wahed zmzje, wajaaw gataar a sahbti.



( sorry ben melig.)

16-08-2010, 23:47

Citaat door Brugwachtster:
[We spreken elkaar door omstandigheden erg weinig, eigenlijk bijna nooit.
Maar hij weet het altijd voor elkaar te krijgen om op de momenten dat ik hem echt mis en nodig heb mij te contacteren.

Net werd ik privé gebeld dus ik nam op en toen hoorde ik mooi pianospel en ik bleef gefascineerd luisteren en toen die klaar was toen zei die:

"Dropje, ik heb je gemist. Zeg snel iets, want ik wil je fijne stem horen."

En ik helemaal zwijmelen. En in grote lijnen allemaal verhalen vertellen en hij luistert dan ook echt naar me, wat voor onzin ik ook vertel.

Ik hou onwijs veel van hem ]

Dames, vertel eens wat voor speciaals hij een keer voor je heeft gedaan, en heren zijn jullie weleens verrast met iets leuks?


Een marokkaan die piano speelt?

16-08-2010, 23:57



Citaat door _DiepOngelukkig:
Een marokkaan die piano speelt?


al speelt hij een triangel,
het feit dat hij het doet is al lief.

17-08-2010, 00:00
De laaste keer heeft hij een gitaar op me hoofd gegooid in plaats van een piano. Ja, dat vond ik wel lief..

17-08-2010, 00:03

Citaat door Admit_it:
al speelt hij een triangel,
het feit dat hij het doet is al lief.


Vind ik nou ook. Hij heeft mij echt blij gemaakt.


Citaat door floes:
De laaste keer heeft hij een gitaar op me hoofd gegooid in plaats van een piano. Ja, dat vond ik wel lief..


Nou, heb ooit iemand gitaar horen spelen, dat is ook echt keisexy.
Maar op je hoofd gooien, kan lief zijn door de goedmaaksex achteraf..

17-08-2010, 00:07
Geen gedichten meer?

17-08-2010, 00:09
hahahah gekke reacties
heb geen vriiend
all the singlee ladiees put your hands up

17-08-2010, 00:09
Zoo lief !

17-08-2010, 00:11
Wilde ook nog leren piano spelen..

Geeft ie priveles..?

17-08-2010, 00:15

Citaat door Brugwachtster:
[We spreken elkaar door omstandigheden erg weinig, eigenlijk bijna nooit.
Maar hij weet het altijd voor elkaar te krijgen om op de momenten dat ik hem echt mis en nodig heb mij te contacteren.

Net werd ik privé gebeld dus ik nam op en toen hoorde ik mooi pianospel en ik bleef gefascineerd luisteren en toen die klaar was toen zei die:

"Dropje, ik heb je gemist. Zeg snel iets, want ik wil je fijne stem horen."

En ik helemaal zwijmelen. En in grote lijnen allemaal verhalen vertellen en hij luistert dan ook echt naar me, wat voor onzin ik ook vertel.

Ik hou onwijs veel van hem ]

Dames, vertel eens wat voor speciaals hij een keer voor je heeft gedaan, en heren zijn jullie weleens verrast met iets leuks?


Oh my god!

Geweldig.. Ik zou gek worden van de vlinders op dat moment!

17-08-2010, 00:17



Citaat door Admit_it:
al speelt hij een triangel,
het feit dat hij het doet is al lief.


Mijn cavia is ook lief.

17-08-2010, 00:18
Niks bijzonders, maar hij belde me net wel wakker en stond spontaan even voor de deur om me te knuffelen

17-08-2010, 00:22
OMG wat lief :

Ik ging 5 jaar met mijn ex, we grapte vaak over trouwen, tot hij tijdens het kijken van prisonbreak serieuze vragen begon te stellen over ons, 2 dagen later heb ik het uitgemaakt omdat ik toen besefte waar de relatie heen ging. Hij heeft er nooit meer over gesproken maar sinds die eene dag heeft ie me 9 maanden lang elke avond een smsje gestuurd met welterusten.

stelt niet veel voor.. maar ik vond het heel erg lief..

Pagina's : [1] 2 3 4