Bekijk volle/desktop versie : Overspelig Afghaans Stel Gestenigd!



Pagina's : [1] 2

16-08-2010, 15:13
Overspelig Afghaans stel gestenigd
In Afghanistan zijn twee twintigers door de taliban gestenigd voor overspel. De man was getrouwd en de vrouw had een verloofde. Ze bekenden dat ze met elkaar hadden geslapen.

Overspel is bij de taliban uit den boze. De 28-jarige man en vrouw van 23 kregen de doodstraf opgelegd. Ze werden in open veld op de rug vastgebonden. Ruim 100 dorpsbewoners bekogelden hen met stenen tot ze dood waren.

Eerder deze maand kreeg een zwangere weduwe nog zweepslagen. Ze werd later door de taliban ter dood gebracht voor overspel.

Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/08_augustus/16/buitenland/overspelig-afghaans-stel-gestenigd.xml

16-08-2010, 15:16


Pfff, ik heb laatst de film "Stoning of Soraya M. " gezien, nou nou nou er iets niets ergers dan gestenigd worden. Moge god ons leiden en vergeven, amin.

16-08-2010, 15:29


Oh wat erg, en ook van die zwangere weduwe

Ja, die film van Soraya M is echt heel erg. Kreeg er tranen van, en dat krijg ik niet zo snel van een film.

Hele goede actrice trouwens.

16-08-2010, 15:33

Citaat door Norelyn:
Pfff, ik heb laatst de film "Stoning of Soraya M. " gezien, nou nou nou er iets niets ergers dan gestenigd worden. Moge god ons leiden en vergeven, amin.


Citaat door Madame_Louisa:


Oh wat erg, en ook van die zwangere weduwe

Ja, die film van Soraya M is echt heel erg. Kreeg er tranen van, en dat krijg ik niet zo snel van een film.

Hele goede actrice trouwens.


Ik durf nog steeds niet naar die film te kijken...

16-08-2010, 15:34


Ik heb die film ook gezien serieus heb echt gejankt, wat een achterlijkheid dat dit anno 2010 nog kan..

16-08-2010, 15:35

Citaat door ImeneBella:
Ik durf nog steeds niet naar die film te kijken...



Het is niet eng ofzo, het is gewoon een heel goed verhaal waar je je makkelijk in verdiept.


Je moet hem echt zien, een aanrader van mij

16-08-2010, 15:36
waar gaat die film over..wil t ook zien

16-08-2010, 15:36
Imenebella,
Je weet niet waar je aan begint, zometeen vliegen alle vleermuizen weer op je af.

16-08-2010, 15:39

Citaat door lalabuya:
Imenebella,
Je weet niet waar je aan begint, zometeen vliegen alle vleermuizen weer op je af.



16-08-2010, 15:43

Citaat door lalabuya:
Imenebella,
Je weet niet waar je aan begint, zometeen vliegen alle vleermuizen weer op je af.


Zelfs in de ramadan kan je het gespot tegenover je eigen zusters niet laten.

16-08-2010, 15:45

Citaat door oum_habiba:
Zelfs in de ramadan kan je het gespot tegenover je eigen zusters niet laten.

Voel je je aangesproken dan?

16-08-2010, 15:47
Soraya m. Was een prachtige film zeker een aanrader, heb echt lopen shaken tijdens en na de film subhanallaah,, ik kon het niet geloven dat ze onschuldig ook zomaar worden beschuldigd en gestenigd, en wie zijn zij om te oordelen !!!! Er hoort net als in saudie een rechtbank te zijn waarin je eerst naar toe gaat en met bewijzen komt ,, daar zijn ze heel strikt waardoor zoiets als soraya nooit zou zijn gebeurt. Maar als je kijkt naar de artikel hierboven, volgens de islamitische wetgeving hoort een vrouw en man gestenigd te worden, als de echtpaar niet getrouwd zou zijn geweest dan zouden ze beiden alleen 100 zweepslagen krijgen ALLAHOE AHLEM, maar zo heb ik het gehoord ghair inshallah, Moge allah swt ons behoeden, want ja beter in deze dounia boeten voor je daden dan in el aghiera

16-08-2010, 15:48


zwangere weduwe?

bah! dan ben je echt achterlijk, die moeder straffen volgens de sharia tot daar aan toe maar de onschuldiuge baby ook???

ik dacht altijd dat die vrouwen dan vermeden moesten worden tot ze bevallen zijn en dat kindje dan wordt afgenomen tot de vrouw haar straf gekregen heeft

16-08-2010, 15:49

Citaat door lalabuya:
Voel je je aangesproken dan?


Of ik me aangesproken voel of niet, ik zou altijd mijn zusters verdedigen, al gaat het niet om mijzelf.
Vind het gewoon jammer om te lezen dat je zo je zusters bespot, en als dit iets is wat je altijd doet, probeer het dan tenminste na te laten op het moment dat je aan het vasten bent, zie vasten houdt meer in dan alleen het laten van eten en drinken.
En dit buiten het feit om dat spotten met een onderdeel van het geloof een ernstige zaak is.

Gair insha Allah

16-08-2010, 15:50
Bij die film van soraya,voel je gewoon haar angst,weet nog steeds niet hoe ik het heb geklaard die film af gekeken te hebben.

Pagina's : [1] 2