Bekijk volle/desktop versie : Sexy kleden in openbaar not done bij mannen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

16-08-2010, 14:35
'Strak jurkje meest sletterig'

Uitgegeven:15 augustus 2010 12:17Laatst gewijzigd:15 augustus 2010 18:44
AMSTERDAM – Recentelijk onderzoek van University of Minnesota toonde aan dat vrouwen zich met name sexy kleden voor elkaar en dat is maar goed ook. Voor de heren hoeven ze dit namelijk niet te doen.

© Wenn.com

Uit een rondvraag van modewebsite MyCelebrityFashion, uitgevoerd onder 1348 mannen, is althans gebleken dat het merendeel van de mannen sexy kleding maar sletterig vindt.
Met name nauwsluitende jurkjes en korte topjes stuitten op dit idee: respectievelijk 57 procent en 53 procent bestempelde deze items als te pikant, en de vrouw die ze draagt als 'makkelijker te krijgen'.



Sexy


Korsettops en kleding met kant blijken eveneens met te sexy geassocieerd te worden: met 51 en 45 procent eindigde deze kledij op de derde en de vierde plaats van de zinnenprikkelende top-10.
Ondergoed dat onderdeel uitmaakt van de bovenkleding ziet de man wellicht graag bij een onenightstand, maar verder ook niet. Hetzelfde geldt voor strakke rokjes en zelfs kniehoge laarzen, hoe trendy ook, vallen verkeerd.

Verrassend


"Het is echt verrassend hoe mannen trends, die voor vrouwen zo onschuldig zijn, interpreteren", stelt Andy Barr, woordvoerder van de website, over de rondvraag tegen de [URL="http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1302543/Are-seasons-fashion-trends-giving-men-wrong-message.html?ito=feeds-newsxml"]Daily Mail[/URL]. "Met name het verband dat ze onmiddellijk leggen tussen de kledingkeuzes en seks, vrouwen zelf doen dat volgens mij niet."
Dat verband wordt in ieder geval ook gelegd bij stilettohakken (29 procent) en minirokjes (22 procent). Hekkensluiter zijn spijkerbroeken die laag op de heupen vallen. Met 19 procent eindigde dit kledingstuk op de tiende plaats.

16-08-2010, 14:41



Citaat door WajowWajow:
En nu?
Ter informatie...

16-08-2010, 14:44
Maar het lijkt of alleen de sexy dames, knappe jongens aan de haak slaan! Hoe komt dat dan? Meisjes die zich niet aantrekkelijk kleden krijgen minder aandacht, is dat mede dankzij de respect jegens hun?

16-08-2010, 14:46
uhu




16-08-2010, 14:46


Wat vind jij dan sexy?

16-08-2010, 14:48

Citaat door INFINITYLOVE:
Maar het lijkt of alleen de sexy dames, knappe jongens aan de haak slaan! Hoe komt dat dan? Meisjes die zich niet aantrekkelijk kleden krijgen minder aandacht, is dat mede dankzij de respect jegens hun?


Geen idee

16-08-2010, 14:48

Citaat door Poesss:
Wat vind jij dan sexy?
Wij mannen vinden sexy wel leuk, maar niet in openbaar, want dan kom je goedkoop over.

16-08-2010, 14:51
de sexy dames die leuke jongens aan de haak slaan, of andersom, hoe je het ook bekijkt
dat zijn vaak kortstondige affaires. die jongens zien het meer als een uithangbord, van ik ben makkelijk

16-08-2010, 14:51
vervelend voor de vrouwen die altijd zo hun best deden sexy gekleed te zijn.

16-08-2010, 15:02
dat doen ze alleen voor jullie !

16-08-2010, 15:03
Ze kleden zich tot alleen sexy voor hunzelf

16-08-2010, 15:03
Ze zijn nu druk bezig om de hijaab sexy te maken.

16-08-2010, 15:03


hahahah laat me niet lachen man de eerste dag denken ze ooo lekker wijf ik ga haar ...... en dan gooi ik haar weg ineens zie je dat er een relatie uit voort komt plons en ja hoor daar is de baby en ze leefden nog lang en gelukkig--- en dan maakt het ineens niet meer uit wat ze op haar kerfstok heeft, want die mannen voelen op dat moment alleen maar liefde en meestal zijn passen die meiden zich aan kwa kleding en niet meer uitgaan.

dus aub die gasten die ieder meisje aanzien voor lust object om te playen hou pleas je waffel , want voor dat je het weet wordt je zelf onbewust verliefd op de grootste h.......r van amsterdam en leef je lang en gelukkig.

en dit zeg ik niet zomaar want de jongens met de grootste bekl die treffen altijd de persoon die heel goed bij hun past, als je begrijpt wat ik bedoel.

16-08-2010, 15:07

Citaat door deVerdeler:
Ze kleden zich tot alleen sexy voor hunzelf




jha dat zeggen ze

16-08-2010, 15:11
Ik vind een stukje huid altijd sexier. Bijvoorbeeld een broek met een blouse waarvan je een stukje nek ziet. Mannen houden ervan om te fanstaseren. Maar om nou te zeggen dat ik heel mijn benen en decolleteé laat zien, náh.. Alsof ik een lap stof draag.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10