Bekijk volle/desktop versie : Alle marokkaanse meiden in deze stad zijn slecht!



15-08-2010, 20:57
Dit zei een marokkaanse jongen op school tegen een vriendin van me.

Wat ik niet snap aan dit soort uitspraken van mannen over marokkaanse meiden is dat ze het eigenlijk wel vaak tegen een meid zeggen die wel goed is.Ik ken mijn vriendin heel goed en zij houdt zich ook mooi aan de regels ..kortom niet mfeles.

Heeft hij nu niet door dat er voor hem een goede meisje stond? en zijn zussen dan?
Voor de rest zijn de andere 2 marokkaanse meisjes op die school ook goede meisjes.Deze meiden praten nauwelijks met hem en zitten ook meestal alleen bij meisjes.
Zo weet ik ook waar hij woont en die meisjes daar doen ook niets verkeerds.
Ik snap het niet meer...is het misschien omdat hij geen aandacht krijgt van deze meiden dat hij maar zegt dat ze allemaal shit zijn? Het is toch de bedoeling van een goede meid dat ze geen aandacht geeft aan mannen?
Of is het tegenwoordig zo dat je met jongens moet praten en N-euken om wel als lieve en goede moslimmeid gezien te worden?




15-08-2010, 21:00


Die jongen is vast zo'n type die elke dag in de disco zit en op het station hangt en daarom alleen maar de zbel ziet.

15-08-2010, 21:30
Is gewoon stoer gepraat joh, en mensen die dat soort dingen echt menen zijn gewoon een beetje dom.

15-08-2010, 21:36
Je geeft zelf het antwoord al... Hij krijgt geen aandacht van ze drm vind ie ze shit ;-)

15-08-2010, 21:41


gooie zelf snel weg

15-08-2010, 21:54
Dat zijn jongens die zelf meffeles zijn, laat ze praten.

15-08-2010, 21:55
Ik ben allergisch voor dit soort type mense ff serieus...mfelles kfelles waar zit jij meer het kan mij echt niet schele wat een oelewapper van mij vind. Jij ben gwn kansloos in deze maatschappij. Ik zou zegge doe je boerka weer op en zonder je maar lekker af.

15-08-2010, 22:15

Citaat door NADORIA-BONITA:
Dit zei een marokkaanse jongen op school tegen een vriendin van me.

Wat ik niet snap aan dit soort uitspraken van mannen over marokkaanse meiden is dat ze het eigenlijk wel vaak tegen een meid zeggen die wel goed is.Ik ken mijn vriendin heel goed en zij houdt zich ook mooi aan de regels ..kortom niet mfeles.

Heeft hij nu niet door dat er voor hem een goede meisje stond? en zijn zussen dan?
Voor de rest zijn de andere 2 marokkaanse meisjes op die school ook goede meisjes.Deze meiden praten nauwelijks met hem en zitten ook meestal alleen bij meisjes.
Zo weet ik ook waar hij woont en die meisjes daar doen ook niets verkeerds.
Ik snap het niet meer...is het misschien omdat hij geen aandacht krijgt van deze meiden dat hij maar zegt dat ze allemaal shit zijn? Het is toch de bedoeling van een goede meid dat ze geen aandacht geeft aan mannen?
Of is het tegenwoordig zo dat je met jongens moet praten en N-euken om wel als lieve en goede moslimmeid gezien te worden?





Kijk waar je je druk om maakt Waarom zou je dat allemaal willen weten gaat het jouw een meerdwaarde geven in je leven. Brengt hij brood op de plank? Als je op allebei nee zegt dan is het totaal niet boeiend wat hij zegt of denkt

15-08-2010, 23:36

Citaat door BokadioMarquise:
Die jongen is vast zo'n type die elke dag in de disco zit en op het station hangt en daarom alleen maar de zbel ziet.


15-08-2010, 23:40
Dat jij hier werkelijk een topic over opent.

15-08-2010, 23:40
kansloze topic...