Bekijk volle/desktop versie : Be3dek in één ding staan mannen een puntje voor...



Pagina's : [1] 2 3 4

15-08-2010, 19:40
[ Met mannen kun je tenminste een duurzame vriendschap opbouwen. Ze zijn in tegenstelling tot de meeste vrouwen CONSEQUENT! Bij vrouwen de ene keer slijmen ze bij je, de andere keer doen ze alsof ze je niet gezien hebben. De ene keer praten ze lief tegen je, de andere keer gaan ze achter je rug om ruzie zitten stoken tussen jou en anderen. Ou mali 3la 7alti? Beter dat ik dan alleen mannelijke vrienden heb die eerlijk en duidelijk zijn en waar je tenminste altijd op kunt rekenen! ]


15-08-2010, 19:44


Gelukkig heb ik niet zulke vriendinnen.. We love each other TOOO much

15-08-2010, 19:45
Klopt helaas wel.

15-08-2010, 19:45
Ik geef je gelijk.

15-08-2010, 19:45


Je hebt wel gelijk!

15-08-2010, 19:48

Citaat door DikkeDame3:
Klopt helaas wel.


Citaat door Miss_Kebdania17:
Ik geef je gelijk.


Citaat door miss-beauty:
Je hebt wel gelijk!



als het klopt wat ze typt, waarom zou een man dan een vriendschappelijk relatie aangaan met een vrouw

de ene keer gaan jullie slijmen bij ons, dan doen jullie of jullie ons niet hebben gezien. De ene keer praten jullie tegen ons, de andere keer gaan jullie achter ons rug om ruzie zitten stoken tussen de broeders

15-08-2010, 19:48

Citaat door DikkeDame3:
Klopt helaas wel.




Citaat door Miss_Kebdania17:
Ik geef je gelijk.




Citaat door miss-beauty:
Je hebt wel gelijk!



En ik ben ook niet de enige die dat vindt

15-08-2010, 19:49

Citaat door ra_bo:
als het klopt wat ze typt, waarom zou een man dan een vriendschappelijk relatie aangaan met een vrouw

de ene keer gaan jullie slijmen bij ons, dan doen jullie of jullie ons niet hebben gezien. De ene keer praten jullie tegen ons, de andere keer gaan jullie achter ons rug om ruzie zitten stoken tussen de broeders



!!!

15-08-2010, 19:49
Spreek voor jezelf.

Backstabbers heb je ook bij mannen.

15-08-2010, 19:49

Citaat door ra_bo:
als het klopt wat ze typt, waarom zou een man dan een vriendschappelijk relatie aangaan met een vrouw

de ene keer gaan jullie slijmen bij ons, dan doen jullie of jullie ons niet hebben gezien. De ene keer praten jullie tegen ons, de andere keer gaan jullie achter ons rug om ruzie zitten stoken tussen de broeders



Vrouwen onderling daar gaat het stukje boven over

15-08-2010, 19:50
Volgens mij heb je gwn wat naars meegemaakt. Heb ik ook eens gehad, maar ik geloof niet in vriendschap tussen man en vrouw. In mijn ogen bestaat dat gewoon niet. Je moet boffen, goede vriendinnen zijn schaars.

15-08-2010, 19:51

Citaat door Delicatesse:
Vrouwen onderling daar gaat het stukje boven over


dus bij mannen passen jullie je gedrag aan?

15-08-2010, 19:51



Citaat door Moi27:
Spreek voor jezelf.

Backstabbers heb je ook bij mannen.



als je goed leest, staat er niet 'alle vrouwen zijn zus en zo'

15-08-2010, 19:52

Citaat door bellala:
Volgens mij heb je gwn wat naars meegemaakt. Heb ik ook eens gehad, maar ik geloof niet in vriendschap tussen man en vrouw. In mijn ogen bestaat dat gewoon niet. Je moet boffen, goede vriendinnen zijn schaars.



waarom geloof je niet in vriendschap tussen man en vrouw?

15-08-2010, 19:53
Ach ja, man-vrouw vriendschappen met `t soort vrouw wat alleen vrienden heeft is `n soort toneelstukje. Iedereen is tof, lief en aardig omdat ze eigenlijk iets anders in the works hebben. 1+1=5.

Pagina's : [1] 2 3 4