Bekijk volle/desktop versie : Tulp 2 zaandam



15-08-2010, 11:48
salaam dames

wie is er getrouwd in Tulp2 of heeft er een bruiloft meegemaakt.

ik ben echt benieuwd hoe jullie die indeling hebben gedaan. want het is 1 grote zaal hebben jullie het afgeschermd met van die schermen wat ik persoonlijk niet zo mooi vind

15-08-2010, 11:51


Ik heb daar 1 x een bruiloft meegemaakt. Het wordt inderdaad met schermen afgeschermd... Vond het persoonlijk niet mooi.... Het doet echt afbreuk aan de zaal...

15-08-2010, 11:55

Citaat door Bruidje_2011:
Ik heb daar 1 x een bruiloft meegemaakt. Het wordt inderdaad met schermen afgeschermd... Vond het persoonlijk niet mooi.... Het doet echt afbreuk aan de zaal...



dat vind ik dus ook... terwijl ze echt echt een super mooie marmel vloer hebben. Dan vindt ik tulp 1 persoonlijk nog mooier door die balkons

15-08-2010, 11:58

Citaat door ArabischeHartje:
dat vind ik dus ook... terwijl ze echt echt een super mooie marmel vloer hebben. Dan vindt ik tulp 1 persoonlijk nog mooier door die balkons



Klopt, ik twijfelde ook erg tussen Tulp 1 & 2. Uiteindelijk ben ik toch voor 1 gegaan....

15-08-2010, 12:01


Trouwens hoe is je afspraak gegaan bij Somaya?

15-08-2010, 12:03

Citaat door Bruidje_2011:
Klopt, ik twijfelde ook erg tussen Tulp 1 & 2. Uiteindelijk ben ik toch voor 1 gegaan....



welke catering en verdere diensten heb je erbij genomen.......
en hoeveel hebben jullie voor de zaal betaald schat vor tulp 1 dus

15-08-2010, 12:04

Citaat door Bruidje_2011:
Trouwens hoe is je afspraak gegaan bij Somaya?



me afspraak is super gegaan voor de vakantie... ik heb aanstaande woensdag weer een afspraak dan ga ik jurken kiezen en kapsels sieraden etc etc en jij

15-08-2010, 12:14

Citaat door ArabischeHartje:
me afspraak is super gegaan voor de vakantie... ik heb aanstaande woensdag weer een afspraak dan ga ik jurken kiezen en kapsels sieraden etc etc en jij



Spannend!!! Ik heb nog geen tweede afspraak gemaakt... Wacht tot mn vriendin terug is van Marokko, dan gaat ze met me mee....

15-08-2010, 12:18
spannende en welke catering heb je meid en hoeveel heb je voor de tulp betaald

15-08-2010, 12:24

Citaat door ArabischeHartje:
spannende en welke catering heb je meid en hoeveel heb je voor de tulp betaald



Zohour, 2400

15-08-2010, 12:27
en hoeveel heb je voor de zaal betaald zo jij bent echt goedkoop uit.... ik heb zohor megemaakt op de bruiloft van me vriendin het was echt schandalig echt wat rot en de service wat 3 keer niets

vis was van daen ervoor dat rook je gewoon en salade was ook oud echt jammer wallah

15-08-2010, 12:33

Citaat door ArabischeHartje:
en hoeveel heb je voor de zaal betaald zo jij bent echt goedkoop uit.... ik heb zohor megemaakt op de bruiloft van me vriendin het was echt schandalig echt wat rot en de service wat 3 keer niets

vis was van daen ervoor dat rook je gewoon en salade was ook oud echt jammer wallah



nee nee, de zaal is 2400. Zohour heb ik alleen nog vastgelegd, na de ramadan gaan we om tafel zitten...

Zohour heb ik echt heel vaak meegemaakt, en vind ze echt goed! Zowel het eten als de service. Insha allah zullen ze dat ook op mijn dag zijn...

15-08-2010, 12:36


he arabisch hartje !
waarom neem je tulp 1 niet ,ze gaan heel tulp 1 verbouwen en het word net als tulp 2 !
alleen de prijs blijft wel hetzelfde dus dat is toch mooi.
ben alleen bang dat ze 16 april al geboekt zijn!

15-08-2010, 12:50

Citaat door zwerver112:
he arabisch hartje !
waarom neem je tulp 1 niet ,ze gaan heel tulp 1 verbouwen en het word net als tulp 2 !
alleen de prijs blijft wel hetzelfde dus dat is toch mooi.
ben alleen bang dat ze 16 april al geboekt zijn!



ik ga hem morgen gelijk even bellen. zijn ze de zaal nu al aan het verbouwen of niet