Bekijk volle/desktop versie : Mannen die weigeren naar je moeder te gaan.



Pagina's : [1] 2

14-08-2010, 17:08
Dit kom ik zo vaak tegen bij meiden, dat ze niet naar hun ouders mogen omdat dat de man dit niet wilt.

Ik snap niet hoe een man over zijn hart kan krijgen, om dit te weigeren terwijl ze weten dat moeders altijd nummer 1 zijn.
Ik ken er paar die er kapot van zijn, omdat ze nooit mogen gaan wanneer ze willen en dus altijd hun mannen toestemming moeten vragen. Wat is dit voor iets raars?

Als mij zoiets geweigerd zou worden, zou ik per direct mijn koffers pakken.

14-08-2010, 17:09


Ik zou hem negeren en toch naar me moeder gaan.
Hij heeft het recht om zoiets te doen.

14-08-2010, 17:11
Schat je moet altijd de toestemming vragen van je man... je moet in het trouweleven kunnen communiceren. dus wanneer je ttrouwt kan je niet alles doen waar je zin in hebt je moet toestemming vragen en rekening houden met je man wat hij wilt.... en dat je per direct je koffers pakt zeg je nu want op dat moment ben je boos... want als je van je man houdt dan accepteer je zijn beslissingen...

14-08-2010, 17:16

Citaat door Hajar9:
Schat je moet altijd de toestemming vragen van je man... je moet in het trouweleven kunnen communiceren. dus wanneer je ttrouwt kan je niet alles doen waar je zin in hebt je moet toestemming vragen en rekening houden met je man wat hij wilt.... en dat je per direct je koffers pakt zeg je nu want op dat moment ben je boos... want als je van je man houdt dan accepteer je zijn beslissingen...



En wanneer vraagt de man om toestemming aan zijn vrouw? Als de man tegenwoordig iets wilt doen dan doet die dat! of zn vrouw het wil of niet!
Als je je onderdanig opstelt word je ook onderdanig behandelt, en dus oneerlijk!

Okee een man heeft gelijk als die niet liever heeft dat zijn vrouw met bepaalde vriendinnen omgaat,
maar het verbieden om naar haar eigen moeder gaan?? ga gezellig met je vrouwtje mee wat is et probleem??

14-08-2010, 17:17



Citaat door green_browneyes:
Ik zou hem negeren en toch naar me moeder gaan.
Hij heeft het recht om zoiets te doen.


Idd!

14-08-2010, 17:18
Mijn vrouw mag later gaan, maar ik ga niet mee.

14-08-2010, 17:19

Citaat door Poekie.:
Dit kom ik zo vaak tegen bij meiden, dat ze niet naar hun ouders mogen omdat dat de man dit niet wilt.

Ik snap niet hoe een man over zijn hart kan krijgen, om dit te weigeren terwijl ze weten dat moeders altijd nummer 1 zijn.
Ik ken er paar die er kapot van zijn, omdat ze nooit mogen gaan wanneer ze willen en dus altijd hun mannen toestemming moeten vragen. Wat is dit voor iets raars?

Als mij zoiets geweigerd zou worden, zou ik per direct mijn koffers pakken.

Als je een schoonmoeder hebt waar de honden geen brood van lusten, kan ik me daar wel inbeelden dat je man niet graag met je mee gaat.

14-08-2010, 17:19
Dat is harteloos om zoiets te verbieden, geen besef van de waarde van een moeder.

Eerlijk is eerlijk, vele maken het te bont. Die zijn elke dag bij hen moeder te vinden, het moet ook redelijk blijven. Ja, ja het is je moeder. Maar je bent ook getrouwd, als je elke dag bij je moeder wilt zijn dan blijf bij der wonen en trouw niet.

14-08-2010, 17:19

Citaat door Poekie.:
Idd!



14-08-2010, 17:21

Citaat door Hajar9:
Schat je moet altijd de toestemming vragen van je man... je moet in het trouweleven kunnen communiceren. dus wanneer je ttrouwt kan je niet alles doen waar je zin in hebt je moet toestemming vragen en rekening houden met je man wat hij wilt.... en dat je per direct je koffers pakt zeg je nu want op dat moment ben je boos... want als je van je man houdt dan accepteer je zijn beslissingen...


Dat hele toestemming kan mijn rug op. Ik kan begrijpen dat als ik ergens heen ga, dat ik hem even door geef zodat hij weet hoe en waar. Maar ik ga niet smeken om naar mijn ouders te gaan, zoiets is van zelfsprekend dat je gewoon kan gaan wanneer je wilt, zolang je dit maar doorgeeft is er geen probleem.

14-08-2010, 17:26

Citaat door Dakduif:
Mijn vrouw mag later gaan, maar ik ga niet mee.


Fijn. Of je mee gaat of niet, daar gaat het niet om.


Citaat door samiros88:
Als je een schoonmoeder hebt waar de honden geen brood van lusten, kan ik me daar wel inbeelden dat je man niet graag met je mee gaat.


Daar gaat het niet om. Mij gaat het om dat je je vraagt haar gang laat gaan wanneer ze je vertelt dat ze haar ouders even gaat opzoeken zonder dat je nee zegt of ruzie erover begint te maken.

Ps: Ik zou haar wel kunnen begrijpen als ze een schoonzoon heeft die zijn tijd vervuld met poseren voor Marokko.nl dan werken.

14-08-2010, 17:28

Citaat door Poekie.:
Dit kom ik zo vaak tegen bij meiden, dat ze niet naar hun ouders mogen omdat dat de man dit niet wilt.

Ik snap niet hoe een man over zijn hart kan krijgen, om dit te weigeren terwijl ze weten dat moeders altijd nummer 1 zijn.
Ik ken er paar die er kapot van zijn, omdat ze nooit mogen gaan wanneer ze willen en dus altijd hun mannen toestemming moeten vragen. Wat is dit voor iets raars?

Als mij zoiets geweigerd zou worden, zou ik per direct mijn koffers pakken.


Om dit kort samen te vatten het zijn geen echte mannen. En als ze denken dat ze uit de islam handelen dan zitten ze helemaal fout ze handelen met de duivel.

14-08-2010, 17:28


pfff.. een man moet maar zoiets durven te zeggen tegen mij

14-08-2010, 17:28

Citaat door samiros88:
Als je een schoonmoeder hebt waar de honden geen brood van lusten, kan ik me daar wel inbeelden dat je man niet graag met je mee gaat.


Jah je hoeft niet mee te gaan maar haar ook niet verbieden.
dat is wat de topicstarter bedoelt

14-08-2010, 17:29

Citaat door Ongekend:
Dat is harteloos om zoiets te verbieden, geen besef van de waarde van een moeder.

Eerlijk is eerlijk, vele maken het te bont. Die zijn elke dag bij hen moeder te vinden, het moet ook redelijk blijven. Ja, ja het is je moeder. Maar je bent ook getrouwd, als je elke dag bij je moeder wilt zijn dan blijf bij der wonen en trouw niet.


Elke dag is beetje overdreven. 2 x per week even snel opzoeken is niks mis mee.

Pagina's : [1] 2