Bekijk volle/desktop versie : ik ben radeloos lees mijn verhaal *



Pagina's : [1] 2 3 4

14-08-2010, 17:02
geef me raad
wat zouden jullie doen





ik ben echt radeloos
ik ga al 1 jaar om met mijn vriend in die 1 jaar is er heel erg veel gebeurt uiteraard toen we 5 maand samen ware zei hij mij dat hij nog gevoelns had voor zijn ex dat dee enorm pijn ik vergaf hem dat ondnks hij dat zei aan ene kant was ik blij dat hij eerlijk was nu 1 jaar verder heeft hij mij zijn moeder voorgesteld ik was wel blij want iedereen kent hem bij mijn famillie
ik vroeg hem : als je toch egt zoveel van mij houd en met mij iets in de toekomst wilt wrm kom je mijn hand dan niet vragen want hij zei dat hij wilt sparen en woning wilt voor hij komt mijn moeder weet ervan dat ik met hem omga ik zei als hij serieus was ging hij je hand komen vragen wagha dat hij niks heeft ik sta tussen twee vuren mijn moeder die zo iets zegt en mijn vriend die zoeiets zegt ik hou van hem maar weet niet wat ik moet doen

14-08-2010, 17:04


groep 6 basisschool? schat ga je bezighouden met andere dingen

14-08-2010, 17:05

Citaat door ._._:
groep 6 basischool? schat ga je bezighouden met andere dingen

meid ben 19

14-08-2010, 17:07
Ik begrijp je verhaal niet helemaal lieve schat, beetje onduidelijk geschreven.

14-08-2010, 17:07



Citaat door 3awja:
meid ben 19


Vaag in je profiel staat dat je een man bent.

14-08-2010, 17:08
je verhaal is onbegrijpelijk sorry

14-08-2010, 17:09
Is onduidelijk joh.

14-08-2010, 17:09

Citaat door _DiepOngelukkig:
Ik begrijp je verhaal niet helemaal lieve schat, beetje onduidelijk geschreven.


Wat ik hier dus uit begrepen heb.

Is dat ze een jaar relatie heeft, en haar nog dwars zit toen ze 5maanden relatie had met die jongen hij nog gevoelens had voor zijn ex.
Verder, heeft zij hem voorgesteld aan haar familie.

Hij ook aan zijn moeder, maar wilt nog niet om haar hand vragen omdat die geld wilt sparen voor zijn woning


Toch?

14-08-2010, 17:10
Dus?

Tgn je mam zeggen dt het contct op een laag pitje staat tot bijna niet
hem zijn gang laten gaan, kijken wat hij wilt.. Maar ga wel door met je leven mss vind je btr.

Staghfirullah ik zeg dus eigenlijk hou hem aant lijntje

14-08-2010, 17:11

Citaat door InssafTetouania:
Wat ik hier dus uit begrepen heb.

Is dat ze een jaar relatie heeft, en haar nog dwars zit toen ze 5maanden relatie had met die jongen hij nog gevoelens had voor zijn ex.
Verder, heeft zij hem voorgesteld aan haar familie.

Hij ook aan zijn moeder, maar wilt nog niet om haar hand vragen omdat die geld wilt sparen voor zijn woning


Toch?




nee hij heeft haar voorgesteld aan zijn familie... En zij heeft het enkel tgn dr mam gezegd.... Toch???

14-08-2010, 17:11

Citaat door Zemmita:
Dus?

Tgn je mam zeggen dt het contct op een laag pitje staat tot bijna niet
hem zijn gang laten gaan, kijken wat hij wilt.. Maar ga wel door met je leven mss vind je btr.

Staghfirullah ik zeg dus eigenlijk hou hem aant lijntje


Hahah ja eigenlijk wel

14-08-2010, 17:13
Huh begrijp dat laatste stukje van je verhaal niet?

En verloven betekent niet gelijk trouwen. Hij kan je om de hand komen vragen.. En de rest regelen etc.

14-08-2010, 17:13



Citaat door 3awja:
geef me raad
wat zouden jullie doen





ik ben echt radeloos
ik ga al 1 jaar om met mijn vriend in die 1 jaar is er heel erg veel gebeurt uiteraard toen we 5 maand samen ware zei hij mij dat hij nog gevoelns had voor zijn ex dat dee enorm pijn ik vergaf hem dat ondnks hij dat zei aan ene kant was ik blij dat hij eerlijk was nu 1 jaar verder heeft hij mij zijn moeder voorgesteld ik was wel blij want iedereen kent hem bij mijn famillie
ik vroeg hem : als je toch egt zoveel van mij houd en met mij iets in de toekomst wilt wrm kom je mijn hand dan niet vragen want hij zei dat hij wilt sparen en woning wilt voor hij komt mijn moeder weet ervan dat ik met hem omga ik zei als hij serieus was ging hij je hand komen vragen wagha dat hij niks heeft ik sta tussen twee vuren mijn moeder die zo iets zegt en mijn vriend die zoeiets zegt ik hou van hem maar weet niet wat ik moet doen
Nee zemmita kijk eens

14-08-2010, 17:14

Citaat door Zemmita:
Dus?

Tgn je mam zeggen dt het contct op een laag pitje staat tot bijna niet
hem zijn gang laten gaan, kijken wat hij wilt.. Maar ga wel door met je leven mss vind je btr.

Staghfirullah ik zeg dus eigenlijk hou hem aant lijntje


ja maar ik wil geen relatie juist om te spelen ik wil echt iets in de toekomst !
hij beweert dat ook maar soms heb ik het gevoel dat hij juist speelt en soms ook niet ik twijfel na al wat hij mij heeft aangedaan

14-08-2010, 17:16

Citaat door Lhoceima-:
Huh begrijp dat laatste stukje van je verhaal niet?

En verloven betekent niet gelijk trouwen. Hij kan je om de hand komen vragen.. En de rest regelen etc.

das wat iedereen mij zegt hij kan mijn hand komen vragen ookal heeft hij niks en erna werken en woning

hij zegt dat da niet kan en belachlijk is als hij met niks komt elke keer zegt hij mij dat soms denk ik dat hij mij gwn aanhet lijntje houd

Pagina's : [1] 2 3 4