Bekijk volle/desktop versie : knoflook olie in je haar smeren verbreekt dat je vasten?



14-08-2010, 13:25
salam aleekom.
Ik smeer soms knoflook olie in me haar voor ik ga doushen omdat t me haar sterker maakt maar kan ik dit ook doen terwijl ik vast of is mn vasten dan verbrokenen?

Ik weet wel dat je t beter niet kan doen als je na de moskee gaat omdat het een onaangename geur heet en dat is niet leuk voor de mensen om je heen en en de engelen....

14-08-2010, 16:07



Citaat door TULP:
salam aleekom.
Ik smeer soms knoflook olie in me haar voor ik ga doushen omdat t me haar sterker maakt maar kan ik dit ook doen terwijl ik vast of is mn vasten dan verbrokenen?

Ik weet wel dat je t beter niet kan doen als je na de moskee gaat omdat het een onaangename geur heet en dat is niet leuk voor de mensen om je heen en en de engelen....


Wa 'alaykoum Asalaam wa Rahmatoulahi wa Barakatouhou,


Kohl, henna, make-up en haarproducten

Zie:
[/SIZE]

[URL="http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1602941"]~xVerzamel-topic van Ramadan Artikelenx~[/URL]




Wassalam

14-08-2010, 16:31
dyazakAllah ghairen.
Indd is olie en je haar insmeren uitwendig gebruik maar twijfelde omdat dot toch -knoflook- olie was dus vandaar...
en er staat niet speciaal iets over knoflook olie...

14-08-2010, 18:50
volgens mij mag dat niet tijdens de ramadan mijn moeder zegt vaak tegen mij dat het niet mag.