Bekijk volle/desktop versie : Merkkleding !!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

17-08-2004, 23:38
Let op alle heren wij verkopen kleding van topmerken...en dan bedoelen we dus niet die nepzooi waar half marokaans nederland mee rondloopt !!! maar echte originele merkkleding van onder ander Hugo Boss D&G versace etc etc etc

kijk voor meer info op http://www.ilmosaico.nl

21-08-2004, 19:19

ehm misschien een stomme vraag maar heb je ook kleding voor dames? of ga je die misschien nog krijgen?

en krijg je ook von dutch kleding?

21-08-2004, 20:52

Citaat:
Origineel gepost door Lorenna
ehm misschien een stomme vraag maar heb je ook kleding voor dames? of ga je die misschien nog krijgen?

en krijg je ook von dutch kleding?
volgens mij wel ..

22-08-2004, 20:27

Citaat:
Origineel gepost door missy898
volgens mij wel ..
ik hoop het.....want ik wil ff een nieuwe von dutch collectie aanschaffen voor me zelf

23-08-2004, 16:08

Coole site, maar je kan niets bekijken?? Dus tempo maken!

23-08-2004, 17:55
hahhaha jaa precies...

26-08-2004, 15:42
Heb je ook kinderkleding voor kinderen tot 3 jaar (d&g, DKNY, Esprit, Dior, Ralph Lauren en Timberland)??

27-08-2004, 22:46
D&G voor kinderen tot 3 jaar

Schiet eens op met foto's erop te zetten.

@ Lorenna....VOn dutch kun je dus beter echt NIET halen!!! Dat merk is echt niks gewoon. Het heeft een hoogtepunt gehad in het voorjaar. Mar het is geen blijvende merk. Alleen de petjes zijn wat leuk. Verder niks. Gare truien/shirtjes met von dutch erop

Dat kan je er zelf wel op zetten

Just a tip!

28-08-2004, 23:29
Gegarandeerd Nep.

29-08-2004, 12:46

Citaat:
Origineel gepost door Intisar
Gegarandeerd Nep.
..

29-08-2004, 23:00
Excusses aan iedereen, maar ben afgelopen periode erg druk geweest met diverse zaken rondom de kleding. voor diegene die niet twijfellen aan de echtheid, kunnen via de website een email sturen (ik heb zojust de link geplaatst), geef aan waar je interesse naar uit gaat welke maten je hebt en ik zal reageren door middel van tekst en foto's. we hebben afgelopen week de eerste lading van de nieuwe collecties van HUGO binnen gekregen. voor de DAMES...nog heel EVEN GEDULD binnenkort D&G en ESPERIT voor julie.

voor de rest veel plezier op m.nl

29-08-2004, 23:05
Tegen de tijd dat de waanzin je loslaat zijn alle treinen alweer terug en staan geparkeerd om schoongemaakt te worden, maar maakt niet uit.....ik heb gehoord dat de ns goed betaald....kun je ook een keer merkkleding kopen (geen nep)

denk erover na en laat het me weten als je stijlvol door het leven wilt, ik kan ervoor zorgen !!!!!

groeten

IL MOSAICO

30-08-2004, 15:30

Citaat:
Origineel gepost door lybra
Let op alle heren wij verkopen kleding van topmerken...en dan bedoelen we dus niet die nepzooi waar half marokaans nederland mee rondloopt !!! maar echte originele merkkleding van onder ander Hugo Boss D&G versace etc etc etc

kijk voor meer info op http://www.ilmosaico.nl
waar is die winkel?ik wil ff langs komen of jullie echt geen nep zooi verkoopt...

Afz:Versacemen

31-08-2004, 12:29
Hihihi the merkman himself wil kijken goede vraag waar is jullie winkel?

31-08-2004, 12:31
Wanneer komen die fotos op jullie site?

Pagina's : [1] 2