Bekijk volle/desktop versie : sommige meisjes hangen mij de keel uit



17-08-2004, 23:01
zehma modern en geschoold
en tussen haar vingers houd
ze een marlboro vast
van zo'n soort meisjes krijg
ik problemen met mijn
bloedtoevoer

17-08-2004, 23:02



Citaat:
Origineel gepost door new
zehma modern en geschoold
en tussen haar vingers houd
ze een marlboro vast
van zo'n soort meisjes krijg
ik problemen met mijn
bloedtoevoer
nie zo'n beste dag achter de rug?

17-08-2004, 23:05
Wat wil je hiermee duidelijk maken? Ik zie het verband namelijk niet helemaal. Wil je hiermee zeggen dat alle moderne meiden ook geschoold zijn? Zijn alle geschoolde meiden in jouw ogen modern? Hebben alle moderne meiden een Marlboro tussen de vingers? Of hebben alle geschoolde meiden een Marlboro tussen de vingers? Of maakt het feit dat een meid een Marlboro tussen haar vingers heeft haar automatisch modern? Of juist geschoold?
Tja, wat een verwarring he..? Ik kan me voorstellen dat je hierdoor problemen krijgt met je bloedtoevoer....

17-08-2004, 23:25

Citaat:
Origineel gepost door goede_vriendin
Wat wil je hiermee duidelijk maken? Ik zie het verband namelijk niet helemaal. Wil je hiermee zeggen dat alle moderne meiden ook geschoold zijn? Zijn alle geschoolde meiden in jouw ogen modern? Hebben alle moderne meiden een Marlboro tussen de vingers? Of hebben alle geschoolde meiden een Marlboro tussen de vingers? Of maakt het feit dat een meid een Marlboro tussen haar vingers heeft haar automatisch modern? Of juist geschoold?
Tja, wat een verwarring he..? Ik kan me voorstellen dat je hierdoor problemen krijgt met je bloedtoevoer....

18-08-2004, 01:32


jongens die alcohol drinken word ik ziek van

18-08-2004, 01:43
krijg ik problemen met mijn bloedstoevoer
ilgggg wat haat ik zulk soort marokanen. NEt als laatst be3da, mijn vriendin vertelde me dat ze van haar werk kwam maar ze werkt met een paar colllega's van haar en sommige zijn negers. Het is heel normaal als ze samen naar huis lopen met zijn allen. Dus komt ze bijna bij haar deur en zegt ze tegen haar collega's doei, ik zie julliemorgen, wat zegt een marokaanse jongen die daar staat tegen haar, "tfoeeeee man ga naar binnen ga". Ze kunnen er niet tegen. Wat is daar mis mee, ze staat toch niet met een neger te zoenen ofzo! En waarom zo reageren het is toch niet haar vaderofzo!

18-08-2004, 01:48
Begin nou niet over negers...ze doen mij eigenlijk wel een beetje denken aan een Marlboro sigaret, de as/ asse daarvan. New, zulke meiden komen zichzelf nog wel tegen, maar maak je toch niet druk om die meiden, want zij maken zich toch ook niet druk om wat jij denkt??






Peace to my friends
and love for my mama

18-08-2004, 02:41
ja maaar ja Meiden die roken zijn geen egte Flicka''s tog.
als ze egte Flicka"'s waren dan roken ze niet

Tfoeeeeeeeee..als ik iemand zie dan wil ik al kotsen van die rook

18-08-2004, 12:10
ik ben wel geschoold hang ik je nou de keel uit.
slaat nergens op man!!!

18-08-2004, 12:22

Citaat:
Origineel gepost door new
zehma modern en geschoold
en tussen haar vingers houd
ze een marlboro vast
van zo'n soort meisjes krijg
ik problemen met mijn
bloedtoevoer
Draai je toch je hoofd de andere kant op simpel

18-08-2004, 19:28

Citaat:
de grootste racisten zijn die marokaanse jongens. Wat hebben zij tegen de negers???? kunnen ze er niet tegen dat zij de mooiste meiden inpikken?? ik denk dat dat het is...want marokaanse meiden kunnen tog ook een keer met een niet-marokaan (bijv een lekkere neger) een relatie hebben. De meiden vinden het tog ook niet erg als ze een mocro zien met een negerin of een blondje??? weet je ..tegen zulke jongens zou ik zeggen probeer ook een neger uit en dan ga je zien of je nog klaagt.....ciaooooo
Jij bent nu echt uit je nek aan het lullen.....enne de mooiste meiden???? Haha, ze3ma jij?? Praat dan tenminste over jezelf als jij zo graag een negerHxxr wil zijn......subhannallah!!



Oeace to my friends
and love for my mama

19-08-2004, 20:13

Citaat:
Origineel gepost door goede_vriendin
Wat wil je hiermee duidelijk maken? Ik zie het verband namelijk niet helemaal. Wil je hiermee zeggen dat alle moderne meiden ook geschoold zijn? Zijn alle geschoolde meiden in jouw ogen modern? Hebben alle moderne meiden een Marlboro tussen de vingers? Of hebben alle geschoolde meiden een Marlboro tussen de vingers? Of maakt het feit dat een meid een Marlboro tussen haar vingers heeft haar automatisch modern? Of juist geschoold?
Tja, wat een verwarring he..? Ik kan me voorstellen dat je hierdoor problemen krijgt met je bloedtoevoer....
een sigaret is zeer slecht voor de gezondheid
en zeker voor de vrouwen

ben je geschoold en moden
en je rookt een sigaret
dan ben je eigenlijk
een domme ezel

een geschoolde iemand gebruikt zijn verstand
en een modern iemand leeft verstandig

19-08-2004, 22:14



Citaat:
Origineel gepost door new
zehma modern en geschoold
en tussen haar vingers houd
ze een marlboro vast
van zo'n soort meisjes krijg
ik problemen met mijn
bloedtoevoer
Kan jij niks anders verzinnen om hierzo te plaatsen dan meisjes si meisjes la? K'weet dat je 24/24 aan ze denkt maar je moet dat niet gaan overdrijven! thalla!

19-08-2004, 23:07

Citaat:
Origineel gepost door shoeke
Kan jij niks anders verzinnen om hierzo te plaatsen dan meisjes si meisjes la? K'weet dat je 24/24 aan ze denkt maar je moet dat niet gaan overdrijven! thalla!
sorry
maar aan irritante meisjes als jij
wil ik écht niet denken hoor

20-08-2004, 02:41

Citaat:
Origineel gepost door new
zehma modern en geschoold
en tussen haar vingers houd
ze een marlboro vast
van zo'n soort meisjes krijg
ik problemen met mijn
bloedtoevoer
ik zie je alleen maar klagen vriend

pleeg zelfmoord alsjet leven nie ziet zitte