Bekijk volle/desktop versie : 17-8-2004 en men praat nog steeds over 11-9-2001



Pagina's : [1] 2

17-08-2004, 22:57
Kaper 9/11 wilde in Nederland vlieglessen volgen

De kapers van de vliegtuigen die op 11 september 2001 het World Trade Center in New York doorboorden, hebben geprobeerd in Nederland vlieglessen te volgen.

Eén van de kapers en één van de organisatoren van de aanslagen bezochten vanuit Hamburg Nederland. Uiteindelijk kozen ze ervoor om de vlieglessen in Amerika zelf te volgen.

Was vanavond op nova te zien en begrijp niet waarom NL steeds terug gaat naar 11-9...wilde, wilde, wilde, heeft niemand wat aan..

Waarom horen we niks meer over Dutchbat en haar blunders? Oh nee gut Milosevic de grote vriend van Nederland heeft natuurlijk een hoge bloeddruk...

17-08-2004, 23:01


Waarom hou jij de Kaaskoppen een spiegel voor? Weet je dan niet hoe dapper ze hebben gestreden tijdens WOII en hoe heldhaftig ze de democratie verdedigen?

17-08-2004, 23:03

Citaat:
Origineel gepost door Amazoelloe
Waarom hou jij de Kaaskoppen een spiegel voor? Weet je dan niet hoe dapper ze hebben gestreden tijdens WOII en hoe heldhaftig ze de democratie verdedigen?
Ja en toen gingen ze maar Milosevic een handje helpen..

17-08-2004, 23:09

Citaat:
Origineel gepost door Raihana
[B]Ja en toen gingen ze maar Milosevic een handje helpen.. [/B]
Helemaal niet, dapper als ze waren verdedigden ze de enclave tot de laatste snik. Kaaskoppen hebben hier ervaring in, tijdens WOII verdedigden ze ook hun joodse medeburgers tot de laatste snik. Vergeet ook niet dat de Kaaskoppen dappere zeevaarders waren die via de VOC allerlei volkeren gingen beschaven. Zo staat het immers in de Kaaskopgeschiedenisboekjes. Nog even en de heldendaden in Bosnie en Irak zullen diezelfde boekjes binnensluipen. Het woord 'beschaving' is vervangen door 'democratie'.

Jij moet niet moeilijk doen.

17-08-2004, 23:20


8000 moslimmannen afgeslacht en NL keek toe, nee sorry ik zeg het verkeerd...het waren geruchten zegt Karremans want ik heb weinig gemerkt van gruweldaden, maar hoorde slechts geruchten...maar ach...Nederland betaalt tenminste deel kerkhof van de slachtoffers van Srebrenica...1 miljoen euro maar liefst...Lief he..!!

17-08-2004, 23:30

Citaat:
Origineel gepost door Raihana
[B]8000 moslimmannen afgeslacht en NL keek toe, nee sorry ik zeg het verkeerd...het waren geruchten zegt Karremans want ik heb weinig gemerkt van gruweldaden, maar hoorde slechts geruchten...maar ach...Nederland betaalt tenminste deel kerkhof van de slachtoffers van Srebrenica...1 miljoen euro maar liefst...Lief he..!! [/B]
Ja heel lief. Kaaskoppen zijn echte schattebouten. Het zijn zo'n schatten dat ze toen de Moffen binnenvielen massaal en enthousiast naar het oostfront trokken terwijl hun vrouwen gretig de Moffen tussen hun lakens ontvingen. Meer dan 50.000 half-moffetjes zijn het resultaat van die "verzetsactiviteiten" waar de Kaaskoppen hun bek van vol hebben.

De graven van de 110.000 vermoorde joodse medeburgers hebben de Kaaskoppen in ieder geval niet betaald. Die waren op kosten van Hitler omdat de Kaaskoppen zo lief waren om hun burgers te registreren en op een presenteerblaadje aan de Moffen aan te bieden. Daarna was het wel krokodilletranen troef terwijl ze hun zich in schulden staken om het zionistisch kankergezwel te vertroetelen.

Wat een schattebouten vooral sla je bedenkt dat ze nu massaal meehuilen met de zionisten die notabene de hele WOII aan de zijde van Hitler stonden. Maar ja, de geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars. In de westerse geschiedenisboekjes noemt men verraders helden en helden verraders.

Wat zei je? 1 miljoen euro? Doet me denken aan die mop over een Kaaskop die klaarkomt terwijl hij zuinig kijkt omdat de sperma uit zijn eigen zak komt.

17-08-2004, 23:43
Is het niet vreselijk dat 5000 (!!) onschuldige mensen de dood vonden doordat een stel gekken zo nodig naar het paradijs wilden en hun 7 maagden wilden opeisen!!!

Ik begrijp het wel, het is nu immers drie jaar geleden en de gebeurtenis als zodanig mag niet vergeten worden. Dat er nu pas naar buiten komt dat één van die kapers vlieglessen in NL wilde nemen doet er idd niet zo heel veel meer toe nu, die geef ik je.

17-08-2004, 23:45

Citaat:
Origineel gepost door Amazoelloe
Ja heel lief. Kaaskoppen zijn echte schattebouten. Het zijn zo'n schatten dat ze toen de Moffen binnenvielen massaal en enthousiast naar het oostfront trokken terwijl hun vrouwen gretig de Moffen tussen hun lakens ontvingen. Meer dan 50.000 half-moffetjes zijn het resultaat van die "verzetsactiviteiten" waar de Kaaskoppen hun bek van vol hebben.

De graven van de 110.000 vermoorde joodse medeburgers hebben de Kaaskoppen in ieder geval niet betaald. Die waren op kosten van Hitler omdat de Kaaskoppen zo lief waren om hun burgers te registreren en op een presenteerblaadje aan de Moffen aan te bieden. Daarna was het wel krokodilletranen troef terwijl ze hun zich in schulden staken om het zionistisch kankergezwel te vertroetelen.

Wat een schattebouten vooral sla je bedenkt dat ze nu massaal meehuilen met de zionisten die notabene de hele WOII aan de zijde van Hitler stonden. Maar ja, de geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars. In de westerse geschiedenisboekjes noemt men verraders helden en helden verraders.

Wat zei je? 1 miljoen euro? Doet me denken aan die mop over een Kaaskop die klaarkomt terwijl hij zuinig kijkt omdat de sperma uit zijn eigen zak komt.
Volgens mij zijn er minstens evenveel halfbloedjes verwekt na de invasie van de geallieerden. Dat zegt toch iets over je theorie dat de Nederlanders achter de moffen stonden? Althans zoals jij deze brengt; Nederlandse vrouwen lieten zich immers door iedereen nemen, niet zozeer door de nazi’s in het bijzonder.

Ik ben meer van mening dat Nederland een klein landje is met een veel te grote bek dat altijd achter de sterkste aanloopt. Nazi’s, joden of Chinezen.

Wat die 1 miljoen euro betreft… Je weet dat Hollanders bij twee stukken groente per dag denken aan twee doperwten. Die zuinigheid heeft dan ook wel weer iets charmants: Inna llmoebaadiriena kaana iegwaan lilsajaatieen.

17-08-2004, 23:48

Citaat:
Origineel gepost door Firdous26

Ik ben meer van mening dat Nederland een klein landje is met een veel te grote bek dat altijd achter de sterkste aanloopt. Nazi’s, joden of Chinezen.

En ze winnen ook nooit het songfestival

18-08-2004, 00:43
dagelijks gaan er onschuldige burgers (moslims) dood en geen media die er naar kijkt ... alleen als er een groepje moslims de boel verpest doordat ze dollards in hun mond hebben dan komt de media

18-08-2004, 00:53
:tranen:

Stelletje jankkinderen

Weltrusten

18-08-2004, 00:56

Citaat:
Origineel gepost door Huey
:tranen:

Stelletje jankkinderen

Weltrusten
Het is een kwestie van tijd alvorens kinderen hier zullen huilen en mensen voelen hoe het is om midden in een oorlog te leven, de ver van je bed show komt dichterbij, stinkkaas

18-08-2004, 01:03



Citaat:
Origineel gepost door appie666
Het is een kwestie van tijd alvorens kinderen hier zullen huilen en mensen voelen hoe het is om midden in een oorlog te leven, de ver van je bed show komt dichterbij, stinkkaas
Jank jij ook ff lekker mee appie :tranen:

Weltrusten zei ik toch

18-08-2004, 08:41
Wat er in Srebrenica is gebeurd is inderdaad ook vreselijk, waarschijnlijk nog wel erger dan 11/9. Zoveel mensen zomaar dood.....

Maar Raihana, voel jij je verantwoordelijk voor de aanslagen van 11/9, als moslim zijnde? Ik niet en jij zou dat ook niet moeten, want wij hebben daar niets mee te maken gehad (toch)

Daarom voel ik mij ook niet verantwoordelijk voor Srebrenica, alleen maar omdat ik Nederlands ben.

18-08-2004, 08:48
Of je het nou wil of niet, 11 september 2001 is in veler ogen toch een soort 'begin' van de 21 eeuw, of tenminste van een nieuw tijdperk. Een tijdperk waarin het westen een nieuwe vijand lijkt te hebben, en waarin conservatieve stromingen sterker lijker te worden.

Maar ik ben met je eens dat ik me ook niet zo interesseer naar de handel en wandel van de daders voor de aanslagen.

Pagina's : [1] 2