Bekijk volle/desktop versie : Jongeren die willen trouwen..



Pagina's : [1] 2

13-08-2010, 20:15
Hele wijze woorden van Shaykh 'Abdul-'Azeez ibn 'Abdillaah Aal ash-Shaykh, masha'Allah. Ik hoop dat jullie hier lering uit trekken. [/FONT]



[FONT="Georgia"]Link: http://www.youtube.com/watch?v=xLn73rXFKfM&feature=related

13-08-2010, 20:35


ik wil trouwen wallahii alleen is het onmogelijk

13-08-2010, 20:38
barakallahoe, mooie lezing van de sheikh hafidahoe allah.

13-08-2010, 20:41

Citaat door zeppi:
ik wil trouwen wallahii alleen is het onmogelijk


Waarom is het niet mogelijk?

Citaat door 7himi:
barakallahoe, mooie lezing van de sheikh hafidahoe allah.

Wa iyaak.

14-08-2010, 14:24


Ik wil ook trouwen alleen ben ik financieel niet ready en heb ik de juiste nite gevonden anders was ik al lang het huwelijksboot ingestapt, die spelletjes hoeven van mij niet.

14-08-2010, 14:27

Citaat door VirtualMan:
Ik wil ook trouwen alleen ben ik financieel niet ready en heb ik de juiste nite gevonden anders was ik al lang het huwelijksboot ingestapt, die spelletjes hoeven van mij niet.

Wat is financieel niet ready? Het hoeft niet veel te kosten (bruiloft, bruidsschat, etc). Maar als je bedoelt dat je je vrouw en alles wat daarbij komt kijken niet kunt onderhouden, dan is het inderdaad niet verstandig om het huwelijksbootje te betreden.

Moge Allah SWT je een vrome vrouw schenken. Insha'Allah.

14-08-2010, 14:47

Citaat door Saaffiya:
Wat is financieel niet ready? Het hoeft niet veel te kosten (bruiloft, bruidsschat, etc). Maar als je bedoelt dat je je vrouw en alles wat daarbij komt kijken niet kunt onderhouden, dan is het inderdaad niet verstandig om het huwelijksbootje te betreden.

Moge Allah SWT je een vrome vrouw schenken. Insha'Allah.


Ik ben slechts 19.
Nog op studerende, geen inkomen en woon nog bij mijn ouders.
beslist niet de juiste persoon om te overwegen om te gaan
trouwen haha.

Inchallah en jij een vrome man.

14-08-2010, 14:52

Citaat door VirtualMan:
Ik ben slechts 19.
Nog op studerende, geen inkomen en woon nog bij mijn ouders.
beslist niet de juiste persoon om te overwegen om te gaan
trouwen haha.

Inchallah en jij een vrome man.


maschaallah slechts 19 jaar en aan trouwen denken

14-08-2010, 15:53
Ik wil ook trouwen.

14-08-2010, 15:59
Djazoek oe Gayran Sis. Moge Allah subhana-oe'wata3ala je belonen met al het goede Incha-Allah!

14-08-2010, 16:26
Mooie lezing! Djazakkallahoe ghairan voor ´t plaatsen zuster. En als de tijd rijp is, wacht ik op mijn elmekteb en zal ik inchaAllah gaan trouwen met de wil van Allah .

14-08-2010, 16:26

Citaat door Fur:
Ik zou ook graag willen trouwen, samen het geloof praktiseren en elkaar steunen in het geloof maar ook in de andere dingen natuurlijk. Als je trouwt heb je de helft van je geloof vervult en vele slechte dingen waar je snel neiging toe hebt zal je niet meer doen omdat al die dingen nu halaal worden met je partner.

Een grote bruiloft hoeft voor mij niet, hoe wil je dat je huwelijk gezegend wordt als iedereen los gaat op het harame, terwijl jij nu voor het halal gaat. En al die engelen waarmee je omringt bent, hoe kan je zo'n peperdure overdreven bruiloft geven met dj's en alle poespas terwijl het huwelijk zo hoog aangeschreven staat in de Islaam.

Ghair insha'allaah, moge Allah ons tot de bewoners van het Paradijs laten behoren.
broeders sla je slag

14-08-2010, 17:06


Ik wil ook trouwen, Inscha'Allah op de islamitisch manier

14-08-2010, 17:58

Citaat door VirtualMan:
Ik ben slechts 19.
Nog op studerende, geen inkomen en woon nog bij mijn ouders.
beslist niet de juiste persoon om te overwegen om te gaan
trouwen haha.

Inchallah en jij een vrome man.


Wel goed van je dat je er al aan denkt. Gair insha'Allah, je hoeft niet te haasten. Misschien is het verstandig als je nu al wat opzij legt voor later.



Citaat door Liefdevol.:
Djazoek oe Gayran Sis. Moge Allah subhana-oe'wata3ala je belonen met al het goede Incha-Allah!


Ameen lieverd. Ik wens jou hetzelfde toe, insha'Allah.

Citaat door Fur:
Ik zou ook graag willen trouwen, samen het geloof praktiseren en elkaar steunen in het geloof maar ook in de andere dingen natuurlijk. Als je trouwt heb je de helft van je geloof vervult en vele slechte dingen waar je snel neiging toe hebt zal je niet meer doen omdat al die dingen nu halaal worden met je partner.

Een grote bruiloft hoeft voor mij niet, hoe wil je dat je huwelijk gezegend wordt als iedereen los gaat op het harame, terwijl jij nu voor het halal gaat. En al die engelen waarmee je omringt bent, hoe kan je zo'n peperdure overdreven bruiloft geven met dj's en alle poespas terwijl het huwelijk zo hoog aangeschreven staat in de Islaam.

Ghair insha'allaah, moge Allah ons tot de bewoners van het Paradijs laten behoren.


Nog geen potentiele huwelijkskandidaat op het oog?

xAhum, heb nog een lieve broer in de aanbieding x

Citaat door xDinaliCiOusx:
Mooie lezing! Djazakkallahoe ghairan voor ´t plaatsen zuster. En als de tijd rijp is, wacht ik op mijn elmekteb en zal ik inchaAllah gaan trouwen met de wil van Allah .


Citaat door laile:
Ik wil ook trouwen, Inscha'Allah op de islamitisch manier


Moge Allah SWT jullie een lieve, vrome man schenken insha'Allah.

14-08-2010, 18:03
helaas willen de meeste vrouwen om de verkeerde redenen trouwen.

Pagina's : [1] 2