Bekijk volle/desktop versie : liefde in de ramadan



Pagina's : [1] 2 3 4

13-08-2010, 14:06
liefde in de ramadan moet je voor allah doen en niet iets anders

liefde voor allah
en liefde voor onze profeeet
en liefde voor de heilige koran


in plaats van onzin p^raatjes

13-08-2010, 14:09


Inderdaad. Eindelijk eens een man die dat inziet.

13-08-2010, 14:11
mashallah mashallah mashallah ...

dat moet je ook voor en na ramadan doen. ze zeggen het maand ramadan is beter dan duizend maanden dagen of zo iets.. maar ja ik vind dat dat altijd gedaan moet worden hoor

13-08-2010, 14:12

Citaat door Miryam_X:
Inderdaad. Eindelijk eens een man die dat inziet.

meeste zoeken geliefde en zoeken iemand enzz maar ze vergeten dat het ramadan is en dat die maand heilig is en dat je andere dingens moet doen

13-08-2010, 14:12



Citaat door Pr0ud_:
mashallah mashallah mashallah ...

dat moet je ook voor en na ramadan doen. ze zeggen het maand ramadan is beter dan duizend maanden dagen of zo iets.. maar ja ik vind dat dat altijd gedaan moet worden hoor

idd maar laten we over deze maand spreken en erna nog eens wat denk je

13-08-2010, 14:13

Citaat door gamaal:
idd maar laten we over deze maand spreken en erna nog eens wat denk je


why not. zolang men er open voor staat is het geen probleem mensen moeten zich niet verstoppen na ramadan en voor ramadan!

be your self

13-08-2010, 14:15

Citaat door gamaal:
meeste zoeken geliefde en zoeken iemand enzz maar ze vergeten dat het ramadan is en dat die maand heilig is en dat je andere dingens moet doen


Ja ik begrijp niet dat je een geliefde kunt zoeken in zo'n prachtige heilige maand.. Sowieso mag je geen relaties hebben voor het huwelijk. Ik zie ook aan de dingen die je doet in deze maand , zoals anasheed luisteren ofzo geeft me echt innerlijke rust..

13-08-2010, 14:18

Citaat door Miryam_X:
Ja ik begrijp niet dat je een geliefde kunt zoeken in zo'n prachtige heilige maand.. Sowieso mag je geen relaties hebben voor het huwelijk. Ik zie ook aan de dingen die je doet in deze maand , zoals anasheed luisteren ofzo geeft me echt innerlijke rust..



als het voor jou echt een prachtige maand was dan zou je eens beginnen met je afbeelding weg te halen, net als vele schijnheiligerds hier....allemaal mascha allah, inscha allah etc etc maar wel afbeeldingen van hen ledematen.

13-08-2010, 14:19

Citaat door mohand_serieus:
als het voor jou echt een prachtige maand was dan zou je eens beginnen met je afbeelding weg te halen, net als vele schijnheiligerds hier....allemaal mascha allah, inscha allah etc etc maar wel afbeeldingen van hen ledematen.



13-08-2010, 14:22

Citaat door mohand_serieus:
als het voor jou echt een prachtige maand was dan zou je eens beginnen met je afbeelding weg te halen, net als vele schijnheiligerds hier....allemaal mascha allah, inscha allah etc etc maar wel afbeeldingen van hen ledematen.



wie zegt da ik da ben op die afbeelding?
is het omdat ik zei dat er ook mannen zijn die niet bidden dat je zo ambetant doet
SOrry meneertje maar ik vast & khoop voor u tzelfde. Beslama

13-08-2010, 14:22
Dat is waar

13-08-2010, 14:31

Citaat door Miryam_X:
wie zegt da ik da ben op die afbeelding?
is het omdat ik zei dat er ook mannen zijn die niet bidden dat je zo ambetant doet
SOrry meneertje maar ik vast & khoop voor u tzelfde. Beslama


liegen ook nog in de ramadan

de hel zal zeker vol ongeduld op je wachten

13-08-2010, 14:36



Citaat door mohand_serieus:
liegen ook nog in de ramadan

de hel zal zeker vol ongeduld op je wachten



Hahah da is een doodgewone afb van takchitas site en hij zit er toch zo moeilijk te doen.. En mij maar proberen afkraken en dat noemt zich dan een MOSLIM.
Ik vast.

13-08-2010, 14:53

Citaat door Miryam_X:
Hahah da is een doodgewone afb van takchitas site en hij zit er toch zo moeilijk te doen.. En mij maar proberen afkraken en dat noemt zich dan een MOSLIM.
Ik vast.


en waarom verander je hem dan als je gelijk hebt

oh ja je bent marokkaans altijd liegen

13-08-2010, 14:56

Citaat door mohand_serieus:
en waarom verander je hem dan als je gelijk hebt

oh ja je bent marokkaans altijd liegen




gij vraagt nog waarom? gij kraakt mij af en maakt mij belachelijk en zit nog te vragen waarom a onbeleefde. JIj moest je echt schamen jij. je bent 39 eh? Ga wat bij jou kindjes zitten, doe de zender van koran aan en luister ipv hier jongere dames kwaad te maken.

Pagina's : [1] 2 3 4