Bekijk volle/desktop versie : Tanger.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

13-08-2010, 10:38
Wie komt er uit Tanger? (Of beter gezegd, wie gaat er heen op vak.?)
Welke buurt? Wat vind je van de buurt?
Wat vind je van Tanger als stad?
Zou je er kunnen wonen?

Kortom, laat dit een echte Tanger-Topic worden!

13-08-2010, 10:44



Citaat door Maanvis:
Wie komt er uit Tanger? (Of beter gezegd, wie gaat er heen op vak.?)
Ik niet. Maar overweeg om daar te kopen.
Welke buurt? Wat vind je van de buurt?
Aswak asalaam.
Wat vind je van Tanger als stad?
Levend.
Zou je er kunnen wonen?
Ja.
Kortom, laat dit een echte Tanger-Topic worden!
.

13-08-2010, 10:54
ik kom uit tanger en ben er ook geboren...

het is er geweldig en voel me helemaal thuis alleeeeeenn in de zomer komen we bijna nooit in de avond de stad of de playa op daar is het zoals hierboven genoemd bedorven en BELACHELIJK druk!
ook omdat er zoveel mensen binnen komen via de haven staat het verkeer er helemaal vast!!

als wij een taxi nemen naar de medina wordt ons van te voren gevraagd zeg aub niet dat je naar de stad of playa moet.. zo ja zetten we je af voordat we de medina en playa opkomen.

dus hiervoor moet echt een oplossing komen er moet een andere weg komen die niet door de stad gaat

13-08-2010, 10:57

Citaat door kingoftheworld:
Tanger is vergeleken met vroeger een verdorven stad geworden. Vroeger was het om er op vakantie te gaan. De stad was kleiner, aangenamer, gezelliger. Nu komen er teveel Marokkaanse toeristen die daar niet thuis horen. Ik mis Tanger van vroeger.

Dit hoor ik vaker, hoezo is het nu verdorven dan? Wat is er anders ten opzichte van vroeger? De stad is nu groter geworden maar uiteindelijk zit je in je wijk en omgeving en nu valt er meer te doen. Ik bedoel, bni Makada is altijd al terug geweest, en mdina bijvoorbeeld ook. Zo zijn er ook wijken waar het altijd al rustig is geweest.

Ik ken Tanger van vroeger overigens niet hoor.

13-08-2010, 10:58



Citaat door zakiaatje:
.

Vind je het niet saai daar bij Aswaak? Het is wel een buitenwijk, voordeel is in ieder geval dat je de supermarkt om de hoek hebt

13-08-2010, 11:01

Citaat door Moors:
ik kom uit tanger en ben er ook geboren...

het is er geweldig en voel me helemaal thuis alleeeeeenn in de zomer komen we bijna nooit in de avond de stad of de playa op daar is het zoals hierboven genoemd bedorven en BELACHELIJK druk!
ook omdat er zoveel mensen binnen komen via de haven staat het verkeer er helemaal vast!!

als wij een taxi nemen naar de medina wordt ons van te voren gevraagd zeg aub niet dat je naar de stad of playa moet.. zo ja zetten we je af voordat we de medina en playa opkomen.

dus hiervoor moet echt een oplossing komen er moet een andere weg komen die niet door de stad gaat

Dit is écht herkenbaar ja Taxi's weigeren gewoon naar de stad te gaan en áls ze er gaan is het bij 1 van de rotondes die je naar centrum leiden stoppen.

Ik heb er een klein jaartje gewoond en heb de hele zomerperiode de Mdina vermijdt, wat een gekkenhuis was het er zeg!

13-08-2010, 11:03
Wat zijn de mooiste plekken om naar toe te gaan in tanger?

13-08-2010, 11:03

Citaat door Maanvis:
Wie komt er uit Tanger? (Of beter gezegd, wie gaat er heen op vak.?)
Moi
Welke buurt? Wat vind je van de buurt?
Idrissia
Wat vind je van Tanger als stad?
Leuk, voel me er helemaal thuis en kom er vanaf jongs af aan heb daar 1/2 jaar gewoond ook.
Zou je er kunnen wonen?
absoluut

Kortom, laat dit een echte Tanger-Topic worden!
en waar kom jij vandaan dan? Beantwoord ook jouw vragen..ben benieuwd wat jij ervan vindt.

13-08-2010, 11:05

Citaat door Moors:
ik kom uit tanger en ben er ook geboren...

het is er geweldig en voel me helemaal thuis alleeeeeenn in de zomer komen we bijna nooit in de avond de stad of de playa op daar is het zoals hierboven genoemd bedorven en BELACHELIJK druk!
ook omdat er zoveel mensen binnen komen via de haven staat het verkeer er helemaal vast!!

als wij een taxi nemen naar de medina wordt ons van te voren gevraagd zeg aub niet dat je naar de stad of playa moet.. zo ja zetten we je af voordat we de medina en playa opkomen.

dus hiervoor moet echt een oplossing komen er moet een andere weg komen die niet door de stad gaat
Dat is er toch nu ook , er is namelijk een nieuwe haven sinds dit jaar.
Ben zelf niet geweest afgelopen zomer helaas maar vele familieleden zijn via de nieuwe haven vertrokken en zijn ook daaar aangekomen ..
Dat scheelt indd , anders is het propvol in playa en omgeving

13-08-2010, 11:05

Citaat door Le3rifa:
en waar kom jij vandaan dan?

Branes II (tussen Val Fleure en Marjane). Heerlijk rustig en ''Europees''. Alleen zomers is er wat leven en de rest van het jaar is het er heerlijk rustig en het is op een loopafstand van de Stad

13-08-2010, 11:07

Citaat door oumniyaa:
Wat zijn de mooiste plekken om naar toe te gaan in tanger?
familie plekken? of met dames alleen? ....
En bedoel je in de avond of overdag?

13-08-2010, 11:12
Tanger
Ik ben gek op Tanger , daar voel ik me echt thuis. Ik ben ook niet anders gewend dan minimaal daar 1 week door te brengen, je verveeld je echt nooit.
Er zit voor mij meer achter maar dat houd ik voor mezelf.

Wij wonen bij Trik Tetouan ofzo??
Mohiem bij de grote rotonde. Wij wonen in de straat van Shell, als ik de Shell zag wist ik dat ik de goede richting opging.
Nu ken ik Tanger uit me hoofd, wij gaan lopend naar de stad/boulevard, 10 minuten lopen ofzo.

Ik mis Tanger echt zooo erg, kan niet wachten dat ik er eindelijk ben!

En ja ik zou er zo kunnen wonen inchallah!

13-08-2010, 11:12



Citaat door oumniyaa:
Wat zijn de mooiste plekken om naar toe te gaan in tanger?


Dit zijn een beetje de plekjes die ik ken

-Mnar park (pretpark, eten drinken etc)

-Club de Tire (schietclub, rest, cafe etc)

-Vrouwenzwembad bij Club de Tire

-Cap Spartel (Vuurtoren, hapje eten/drinken) ligt bij Jbel kbir

-Ashekar/Boulevard/Sidi Kasem (stranden)

-Oude mdina (souq bara en ouq dagel)

-Nwe Mdina stad

-Grot v. Hercules

-Casa Barata (grootste bazaar)

-Parada in Bni Makada (winkelcentrum)

-Voorbij Mnarpark (ff stuk doorrijden) tref je afgelegen stranden waar je je heerlijk kunt vermaken.

Restauranten in OVERVLOED! Verder kan je snuffelen in de Marjane of Aswaaq Salaam (Supermarche).

Aanrader visrestaurant; Yassine in Bni Makada (vraag daar maar na, iedereen kent hem)

13-08-2010, 11:14

Citaat door Maanvis:
Branes II (tussen Val Fleure en Marjane). Heerlijk rustig en ''Europees''. Alleen zomers is er wat leven en de rest van het jaar is het er heerlijk rustig en het is op een loopafstand van de Stad



buurvrouw

13-08-2010, 11:14

Citaat door kingoftheworld:
Ja dat is waar. Ze moeten niet meer door Tanger zelf diegene die naar Casa, ... gaan.

Maar ik blijf erbij, Tanger was vroeger aangenamer, leuker, gezelliger, ... . Waarom mensen daar een huisje, appartementje kopen is mij een raadsel als ze niet van daar zijn.

Ik denk niet dat deze generatie staat te popelen hun vakanties in Driouch, Arouit of in Imzouren door te brengen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13