Bekijk volle/desktop versie : Ongehuwd zwanger..wat nu



Pagina's : [1] 2 3 4

13-08-2010, 00:37
Mijn vriendin is zwanger en heeft geen idee waar ze terecht kan. Ze is opzoek naar een eigen woning. Gaat dit via maatschappelijk werker?


Wie weet informatie..

13-08-2010, 00:39


Vrouwenopvang

13-08-2010, 00:44
Ze wilt graag zelfstandig wonen en proberen een eigen leven op te bouwen. Dus liever niet in een opvang of iets dergelijks..

13-08-2010, 00:53
Je kunt op internet zoeken naar het algemeen maatschappelijk werk in de buurt. Zij kunnen je helpen of verwijzen naar anderen die hulp kunnen bieden.

13-08-2010, 01:08


Veel succes, ik zou via huisarts iets proberen.

13-08-2010, 01:57
Bedankt dames

13-08-2010, 02:08
Naar haar ouders gaan en de waarheid vertellen, ik bedoel ze komen er toch ooit achter,dus waarom nu niet gelijk?

13-08-2010, 02:36
kan ze niet bij haar neuker terecht?

13-08-2010, 03:49

Citaat door nadia_maroc2:
kan ze niet bij haar neuker terecht?



Blijkbaar niet, anders zoekt ze geen woonruimte.

13-08-2010, 08:13

Citaat door BETTER_DAYZ:
Mijn vriendin is zwanger en heeft geen idee waar ze terecht kan. Ze is opzoek naar een eigen woning. Gaat dit via maatschappelijk werker?


Wie weet informatie..


Als ze ouders heeft, kan ze het beste tegen haar ouders zeggen...
Vluchten is geen optie vroeg of laat komen er erachter dat ze een kind heeft. En dat kind, wilt ze zijn opa en oma ontnemen...?
Wilt die jongen niet met haar trouwen??

Als ze gemeenschap heeft gehad was ze dus kennelijk mans genoeg om dat te doen, laat haar dan ook aub de gevolgen verdragen en haar veranwoordelijkheden dragen..

Via maatschappelijk werk komt ze in aanmerking voor sloopwoningen.. ze kan daar hooguit 1 tot 2 jaar verblijven.....

Succes!!

13-08-2010, 08:18

Citaat door BETTER_DAYZ:
Mijn vriendin is zwanger en heeft geen idee waar ze terecht kan. Ze is opzoek naar een eigen woning. Gaat dit via maatschappelijk werker?


Wie weet informatie..



Waar is degene die het met haar heeft gedaan dan? Die geeft zeker geen moer om haar.... tja, zo gaat dat altijd he?..

benen bij elkaar houden en vrees Allah swt. Allah jehdiekoum

13-08-2010, 08:38

Citaat door BETTER_DAYZ:
Mijn vriendin is zwanger en heeft geen idee waar ze terecht kan. Ze is opzoek naar een eigen woning. Gaat dit via maatschappelijk werker?


Wie weet informatie..

Gebruiken ze nu zwangerschjappen om aan een woning te komen wat triest

13-08-2010, 12:21


Laat haar van een hoge gebouw springen, dat zal veel ellende en schande voor de familie besparen.
Dat je zo'n xxxx durft te helpen. Die verdient een mes op haar keel.Tfoe!

13-08-2010, 12:28

Citaat door BETTER_DAYZ:
Ze wilt graag zelfstandig wonen en proberen een eigen leven op te bouwen. Dus liever niet in een opvang of iets dergelijks..


salaam,
ik denk niet dat ze nog iets te willen heeft
kan ze niet bij haar ouders terecht?
zo nee dan zal ze na een opvang moeten
denk je dat maatschappelijk werk meteen een woning voor haar regelt
hier krijg je niet snel urgentie en ook al heb je dat dan hebben ze nog 6 mnd de tijd om je een woning aan te bieden
dus dan heeft ze al een buik
ze is nog alleen dus na een opvang gaan is dan de enigste optie om sneller aan een woning te komen,jammer dan dat ze dat niet graag wilt had ze eerder aan moeten denken
verder vind ik vluchten niet echt een goede oplossing
dat ze maar aan haar ouders denkt wat een pijn ze dan zullen hebben als ze opeens weg is
denk je dat mensen dan niet snappen wat er aan de hand is als ze opeens verdwijnt
nee beter toont ze berouw aan Allah en neemt ze haar verantwoordelijkheid op alle gebieden


sterkte

wa salaam

13-08-2010, 12:31

Citaat door Sarahtje24:
Laat haar van een hoge gebouw springen, dat zal veel ellende en schande voor de familie besparen.
Dat je zo'n xxxx durft te helpen. Die verdient een mes op haar keel.Tfoe!


Pagina's : [1] 2 3 4