Bekijk volle/desktop versie : The Netherlands and Blegium Bid WK 2018-2022



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-08-2010, 22:26
Wat vinden jullie ervan, moet het wk dan door Nederland en Belgie worden georganiseerd?

Zo een groot evenement dicht bij huis, vooral lekker als Marokko dan zou meedoen (10% kans )

12-08-2010, 22:27


Jij bent nog optimistisch met die 10%.

12-08-2010, 22:37
tsss...je onderschat onze marokkaanse elftal jij !!!

12-08-2010, 22:44
Leuk toch, voetballers spotten.

12-08-2010, 22:51


ja toch ...

maar ik denk niet dat ie naar Nl gaat, te saaie stadions vergeleke met de andere kandidaten zoals Spanje en Engeland

12-08-2010, 22:53
Ja, daarom. Nederland heeft sowieso niks te bieden. Kijk naar die andere landen. Zuid-Afrika heeft het dit jaar wel leuk gedaan.

12-08-2010, 23:14

Citaat door Morokkaan_:
ja toch ...

maar ik denk niet dat ie naar Nl gaat, te saaie stadions vergeleke met de andere kandidaten zoals Spanje en Engeland


Wacht maar totdat de nieuwe Kuip is gebouwd..

Gaat overigens niet alleen om stadions, ook om infrastructuur en organisatie, dan vind ik dat Nederland het beter doet op dat gebied vergeleken met Engeland en Spanje.

Vooralsnog, ze mogen komen in 2018, als ik maar geen extra belastingcentjes hoef te betalen.

12-08-2010, 23:16

Citaat door Badoobadoor.:
Ja, daarom. Nederland heeft sowieso niks te bieden. Kijk naar die andere landen. Zuid-Afrika heeft het dit jaar wel leuk gedaan.


Het enige leuke was de Vuvuzela. Ik vraag me af wat Nederland gaat bieden, de hele wereld straks op houten klompen?

12-08-2010, 23:32

Citaat door Nidaa:
Het enige leuke was de Vuvuzela. Ik vraag me af wat Nederland gaat bieden, de hele wereld straks op houten klompen?


zelfs die vuvuzela vond ik maar nix wahhaa vond het geluid alleen maar irritant tijdens de wedstrijden

en de nieuwe kuip wordt inderdaad een prachtig stadion met een geweldige capaciteit.

Ik denk dat nederland wel kans maakt.. ik hoop het wel.. is denk ik dan ook de enige kans voor ons om een wk-wedstrijd mee te kunnen beleven..

12-08-2010, 23:44

Citaat door bandietje:
zelfs die vuvuzela vond ik maar nix wahhaa vond het geluid alleen maar irritant tijdens de wedstrijden

en de nieuwe kuip wordt inderdaad een prachtig stadion met een geweldige capaciteit.

Ik denk dat nederland wel kans maakt.. ik hoop het wel.. is denk ik dan ook de enige kans voor ons om een wk-wedstrijd mee te kunnen beleven..


De Vuvuzela bracht toch een beetje de sfeer van Afrika in je huiskamer

Ik hoop ook op het WK hier, heb nog steeds spijt dat ik tijdens het EK 2000 niet naar wedstrijden ben geweest, was notabene bij mij om de hoek man

12-08-2010, 23:48

Citaat door Nidaa:
De Vuvuzela bracht toch een beetje de sfeer van Afrika in je huiskamer

Ik hoop ook op het WK hier, heb nog steeds spijt dat ik tijdens het EK 2000 niet naar wedstrijden ben geweest, was notabene bij mij om de hoek man


dat gezoem tijdens de wedstrijden konden ze van mij wel weglaten

hahah wk gaan we wel samen naar de kuip

13-08-2010, 00:20
STEL je voor

wk finale Amsterdam Arena nederland-marokko


13-08-2010, 00:22



Citaat door Morokkaan_:
STEL je voor

wk finale Amsterdam Arena nederland-marokko



Ik durf te wedden dat onze marokkanen dan weer gaan rellen

haha een finale dat is een droom die volgens mij nooit werkelijkheid zal worden... als ze zich al plaatsen ben ik al tevreden hihi

13-08-2010, 00:24
sowieso bij winst en bij verlies
we zullen hollanders dan laten zien wat feesten is

ja he...plaatsen voor wk is genoeg
elke wedstrijd is er dan rwina, wet k zeker

13-08-2010, 00:25

Citaat door bandietje:
dat gezoem tijdens de wedstrijden konden ze van mij wel weglaten

hahah wk gaan we wel samen naar de kuip


Die kans laat ik niet schieten...

Pagina's : [1] 2 3 4 5