Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Groene blokzeep uit Marokko voor gezicht



12-08-2010, 22:12
Salam dames
Ik heb een vraag, ik heb van mijn vriendin een een zeepblok gekregen uit marokko, een wit/creme voor de lichaam en de groene voor het gezicht
Om je gezicht te reinigen, ze zegt dat het goed werkt tegen puistjes meeeters en onzuiverheden.
Ik wil vandaag ermee beginnen maar wil graag weten of iemand dit heeft gebruikt?Of gebruikte?Of het kent...
alvast bedankt
Ma3a salam

12-08-2010, 22:59


Probleem van die zepen zijn dat ze je gezicht heel erg uitdrogen en wanneer je gezicht uitdroogt krijg je meer puisten.

Maar je kan het proberen. Wat je wel moet doen wanneer je een zeep gebruikt is een creme gebruiken die je gezicht hydrateren,zodat je huid niet uitdroogt.

12-08-2010, 23:06
Ja daar ben ik bang voor.
Heb al een droge huid.
Maar dit is er een met essentiele olieen.
Denk dat ik het gewoon ga proberen, en me goed insmeer met biodermal plce creme waar ik sinds 2 dagen mee ben begonnen.
Maar niemand die dit kent?Ken jij het tatouzint?


Op de verpakking staat fransesavon

12-08-2010, 23:24

Citaat door sweetysma:
Ja daar ben ik bang voor.
Heb al een droge huid.
Maar dit is er een met essentiele olieen.
Denk dat ik het gewoon ga proberen, en me goed insmeer met biodermal plce creme waar ik sinds 2 dagen mee ben begonnen.
Maar niemand die dit kent?Ken jij het tatouzint?


Op de verpakking staat fransesavon


Volgens mij weet ik welke jij bedoelt. Ik heb ook ooit een groene zeep uit marokko gehaalt. Ze zeiden dat het verwerkt was met olijfolie ofzo. Maar het werkte niet bij mij!
Maar elke huid is anders meid. Probeer het en kijk of het wat voor jouw is. Je weet wat ze zeggen!

Wie niet waagt wie niet wint

12-08-2010, 23:31


Heeft die groene zeep een gele verpakking?

12-08-2010, 23:45
Het is geen grote verpakking echt gwn een rechthoek met dunne plasticje er over?heb je het gebruikt?


Tatouzint voor wat gebruikde jij het? En wat voor huidtype heb je

12-08-2010, 23:56

Citaat door sweetysma:
Het is geen grote verpakking echt gwn een rechthoek met dunne plasticje er over?heb je het gebruikt?


Neeh dan heb ik een andere groene zeep in gedachte.. ken die niet die jij bedoelt.

Zelf gebruik ik sabon ebeldie,, sabon n azroe ook wel genoemd voor me gezicht

13-08-2010, 00:15
Ik haal gewoon een groene zeep van de Kruidvat speciaal voor gezicht. Laat me gezicht echt zacht aanvoelen.

13-08-2010, 14:27

Citaat door al-9owwah:
Ik haal gewoon een groene zeep van de Kruidvat speciaal voor gezicht. Laat me gezicht echt zacht aanvoelen.

Welke is dat dan?

13-08-2010, 22:54
kan best zijn dat deze sabon el azroe genoemd word?
hoe ziet die eruit?

13-08-2010, 23:04
bedoel jij deze groene op het plaatje? (links op het plaatje)
Want dat is ook ezroe, ebeldie ....alleen gebruik ik de gele versie

http://www.islambazar.nl/images/marokko.jpg

13-08-2010, 23:15
ja daar lijkt het op het is best een klein plaatje
en indd die witte heb ik er ook van maar heb begrepen dat die voor het lichaam alleen is?klopt daT?

14-08-2010, 00:18



Citaat door sweetysma:
ja daar lijkt het op het is best een klein plaatje
en indd die witte heb ik er ook van maar heb begrepen dat die voor het lichaam alleen is?klopt daT?



Neeh hoor sabon ebeldie (gele) wordt voor lichaam en gezicht gebruikt
De mama's gebruiken die zelfs voor de handwas omdat die makelijk vlekjes weg sopt