Bekijk volle/desktop versie : na een jaar relatie kan je toch niet meer verliefd zijn....



12-08-2010, 19:54


ik denk toch dat het over gaat naar houden van of zeg ik iets geks

12-08-2010, 19:56


Nee je zegt niets geks.

12-08-2010, 19:57
Als je even wacht tot ik verliefd ben kan ik het je vertellen.

12-08-2010, 20:03
Het begint bij leuk vinden, dan word je verliefd dan ga je van die gene houden en om die gene geven.

Maar het kan ook anders gaan.

Je geeft die gene een kans, gaat om die gene geven, word verliefd op die gene gaat die gene leuk vinden en gaat van die gene houden.

Maargoed houden van is een groot woord.

12-08-2010, 20:18


Nee, je groeit dichter naar elkaar toe. Dan komt houden van.. Maar ik weet ook al heel lang niet meer hoe dat voelt by een jongen.

12-08-2010, 20:23
Mee-eens. Spreekt eigenlijk ook voorzich. Je bent zolang gewend aan diegene. Je kan niet meer zonder hem. En dan wordt 't houden! Je merkt wanneer je die stadium hebt bereikt met je geleifde. wanneer je naast je goede eigenschappen ook je minder leuke boven laat komen. zoals scheten laten in zijn bijzijn etc.

12-08-2010, 20:34
Tuurlijk niet!

Bij houden van kan je nog steeds verliefd op diegene zijn. Anders is er niks!
Alleen die verliefheid wordt minder heftig.

Maar verliefheid zal er altijd zijn.

12-08-2010, 20:44
Zelfs na zoveel jaar, ben ik nog steeds verliefd en voel ik de vlinders in mijn buik zoals ik die de eerste dag voelde toen die naar me lachte.

Zonder grap, verliefd ben ik nog steeds.

12-08-2010, 20:47

Citaat door Brugwachtster:
Zelfs na zoveel jaar, ben ik nog steeds verliefd en voel ik de vlinders in mijn buik zoals ik die de eerste dag voelde toen die naar me lachte.

Zonder grap, verliefd ben ik nog steeds.



Duhh dat blijft gewoon hoor!
Je moet toch wel wat voelen als je bij hem bent.

Tuurlijk het is altijd zo na verliefdheid komt houden van, dat is logisch eigenlijk, je wordt eerst verliefd daarna ga je van diegene houden.

Maar zonder verliefdheid binnen een relatie is het niks vind ik.

12-08-2010, 20:53

Citaat door Tjoelipo:
Duhh dat blijft gewoon hoor!
Je moet toch wel wat voelen als je bij hem bent.

Tuurlijk het is altijd zo na verliefdheid komt houden van, dat is logisch eigenlijk, je wordt eerst verliefd daarna ga je van diegene houden.

Maar zonder verliefdheid binnen een relatie is het niks vind ik.


Natuurlijk ga je op den duur van elkaar houden. Maar het moet wel leuk blijven gedurende de tijd dat je met elkaar bent. Ik vind dat verliefde gevoelens erbij horen en anders bloedt je relatie blijkbaar dood. En wordt je op een dag naast hem wakker denkend: Hij is mijn maatje, meer niet.
Houden van kun je ook van je beste vriend.

13-08-2010, 01:30
je zegt niks geks meid, verliefdheid gaat over maar niet helemaal! na een jaar ga je van elkaar houden en om elkaar geven maar je voelt nog altijd wel iets. zo niet? dan klopt er iets niet haha.

13-08-2010, 01:31
bijna een jaar en ben nogsteeds verliefd

13-08-2010, 14:38


ik ben nog steeds smoor verliefd op hem net als toen op de eerste dag!
en ben langer dan een jaar samen met hem.

13-08-2010, 14:42
houden van is iets dat blijft ,verliefde komt en gaat ....het blijft wel altijd aanwezig als je echt van elkaar houdt...

13-08-2010, 14:45

Citaat door mtiwi_tetouan:
een jaar is lang, nee dan houd je van elkaar, verliefd zijn is alleen op de eerste 6/7 maanden max en dan gaat het inderdaad over naar houden van.



houden van baart weer verliefdheid ,verschil is dat houden nonstop is en verliefdheid gebonden is aan de stemming en de manier hoe je je huwelijk voed