Bekijk volle/desktop versie : na zoveel jaren

Pagina's : 1 2 [3] 4

18-08-2004, 16:20

Citaat:
Origineel gepost door Bert
Geachte Erwin,

Dank U voor Uw volwassen reactie. Ik denk dat ik beter de kleuterklas kan negeren totdat ze wat volwassenen zijn geworden al ben ik van mening dat dit misschien veler jaren zal duren.

Verder meisjes ben ik redelijk anoniem hier. Mijn foto is al wat ouder, en niemand weet wat ik woon en dit ga ik ook niet mededelen op dit messageboard. Ik voel me ook diep beledigd dat er over mijn uiterlijk zo misdeeld gesproken word. Als mijn lieve vrouw tevreden met mij is, is het toch prima? En waarom word ik op mijn uiterlijk beoordeeld terwijl ik de forumleden netjes behandeld heb. Er klopt iets niet met deze mensen vrees ik.

Ik was ook van mening dat de Islam vrij over de seksuele omgang tussen man en vrouw kon praten dus daarom dacht ik dat het een goed vereiste was om mijn probleem op dit forum mee te delen. Misschien dat andere mensen ook van deze topic konden leren. Helaas zit het toch anders in elkaar dan ik voor mezelf uitgecalculeerd had. Het spijt me deze topic geopend te hebben, ik zal nu vertrekken en U allen met rust laten.

Ik hoop dat u allen Uw ouders met meer respect behandeld want ook ik ben een vader.
Meneer Bert,

Je hoeft je niet zo zielig op te stellen hier, want dat er af en toe kinderen zijn die tussendoor fietsen, dat moet je maar met een korreltje zout nemen...
Maar verder, heb je er goed aangedaan om je verhaal hier te plaatsen, want dat zegt wel dat je je huwelijk wil redden...

Ik ben zelf niet zo creatief, dus echt handige tips heb ik niet voor je, maar het is toch wel de moeite waard om het niet op te geven, en misschien dat er iemand zal zijn die jou vraag zal beantwoorden....

Succes ermee,
Grt.

18-08-2004, 18:06

Citaat:
Origineel gepost door Zoelfa
Meneer Bert,

Je hoeft je niet zo zielig op te stellen hier, want dat er af en toe kinderen zijn die tussendoor fietsen, dat moet je maar met een korreltje zout nemen...
Maar verder, heb je er goed aangedaan om je verhaal hier te plaatsen, want dat zegt wel dat je je huwelijk wil redden...

Ik ben zelf niet zo creatief, dus echt handige tips heb ik niet voor je, maar het is toch wel de moeite waard om het niet op te geven, en misschien dat er iemand zal zijn die jou vraag zal beantwoorden....

Succes ermee,
Grt.
geloof je nou echt dat dit waar is ofzo.
Dat jij dit gelooft zegt al genoeg over jou

18-08-2004, 18:08

Citaat:
Origineel gepost door Erwin
Stelletje zielepoten. Laat je ouders deze reacties op een serieuze vraag eens lezen. Kijken of je nog zo lacht. Ik dacht dat het juist de Nederlanders waren die het respect voor volwassenen/ouderen niet meer werd bijgebracht.
haha ik denk dat me moeder zich eerder kapot lacht om deze Bert met z'n doelloze vraag..haha zoiets vraag je toch niet en dan nog zo'n foto eronder..pleaseee

18-08-2004, 18:58

Citaat:
Wil jij eens ophouden met dat gegein van je!!!.
Ga anders naar TMF. nl, en laat deze forum in zijn waarde, want zulk tuig als jij zorgen ervoor dat het hier een bende wordt!.

Bert,

Ben je een beetje geholpen door de gegeven adviezen?

Grt.
Stel je ff niet zo aan man! Je zegt zelf dat Bert het met een korreltje zout moet nemen, nou dan moet jij dat ook doen!

Damn, et was maar een geintje hor! Deze hele topic slaat nergens op!!

19-08-2004, 21:35

Bert! Ik vind je foto sexy!!!

19-08-2004, 22:47

Citaat:
Goedeavond lieve mevrouw,

Ik ben enigzins geholpen met deze adviezen doch zou er meerdere kunnen gebruiken. Misschien kan ik mezelf wat sterker opstellen zodat sommige forumleden niet over mij heen zullen lopen.
Je zou toch niet meer komen...lang heb je het niet volgehouden

20-08-2004, 13:43

Citaat:
Goedeavond lieve mevrouw,

Ik ben enigzins geholpen met deze adviezen doch zou er meerdere kunnen gebruiken. Misschien kan ik mezelf wat sterker opstellen zodat sommige forumleden niet over mij heen zullen lopen.
Meneer Bert,

Wilt U in alle eerlijkheid vertellen of het echt een gemeende vraagstelling is uwerzijde? Want vele forumleden zijn het overeens dat dit een gefeaked plan is?..........Kijk, als dat zo is, dan verspeelt u ons maar ook uw tijd, en dat mag denk ik niet de bedoeling zijn..

Mocht het echt zijn, dan wens ik u vooralsnog veel sterkte met uw niet al te florisante sexleven, en doe wat aan uw haar/look en uw houding.

Kan helpen!.

Zoef.

20-08-2004, 14:04

Citaat:
Meneer Bert,

Wilt U in alle eerlijkheid vertellen of het echt een gemeende vraagstelling is uwerzijde? Want vele forumleden zijn het overeens dat dit een gefeaked plan is?..........Kijk, als dat zo is, dan verspeelt u ons maar ook uw tijd, en dat mag denk ik niet de bedoeling zijn..

Mocht het echt zijn, dan wens ik u vooralsnog veel sterkte met uw niet al te florisante sexleven, en doe wat aan uw haar/look en uw houding.

Kan helpen!.

Zoef.

20-08-2004, 14:17

Citaat:
Meneer Bert,

Kan helpen!.

Zoef.
Netjes hor...

20-08-2004, 18:07

Citaat:
Mijn achtenswaardige jongedame,

Mijn topic is zeker welgemeend. Ik heb inderdaad moeite om mijn liefste echtgenote en mijzelf fris te houden in bed, met destrateuze gevolgen helaas.

Ik betreur het ten zeerste dat mijn forumleden zo over mij denken. Mijn bedoeling is geweest om hier oprecht een zinvolle leerwaardige topic neer te zetten. Ik zou graag ook nog andere meningen horen over hoe ik het nog steeds opwindend in bed kan houden. Misschien is het inderdaad een noemenswaardige tip om iets aan mijn haardracht te doen. Ik hoop ook dat mijn allerliefste echtgenote iets aan háár haar wil doen. Ik vind haar schede niet aantrekkelijk met zoveel overtollige haargroei doch ik durf haar dit niet mede te delen. Mijn twijfels omtrent dit onderwerp zijn groot.

Voor oemDua wil ik de volgende sterkgekozen tekst citeren: "Wilt U mij alstublieft met rust laten, dan laat ik U ook met rust." Sokrates.
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

20-08-2004, 18:51

Citaat:
Origineel gepost door oemDua
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ghehe je bent best grappig!

20-08-2004, 19:14

Citaat:
Origineel gepost door Echie
ghehe je bent best grappig!

21-08-2004, 02:22

nou bert waarom probeer je niet wat andere standjes uit.
of op andere plaatsen.
of ga eens in een sexshop kijken daar hebben ze allemaal dingen die zorgen voor een spannender sexleven.
en doormiddel van je vrouw een scheermesje cadeau te doen begrijpt ze de hint vast ook wel.
dat er comentaar op je uiterlijk geleverd wordt slaat nergens op!

21-08-2004, 11:06

Citaat:
sweet21, Uwer naam verteld genoeg informatie..U bent een sweetie, mijn Engels is niet zo bloemrijk maar sweetie betekend schatje dacht ik.

Ik wil U zeer vriendelijk bedanken voor Uw fantastische tip. Gisteren in de duistere nacht hebben mijn vrouw en ik genoten van Uwer tips. Verder ga ik er niet op in want sommige nederige zaken dienen prive te blijven. Sommige persoonlijkheden zullen denken zeer afkeurenswaardig, doch dit zullen alleen sensatiebeluste wezens zijn.

Verder kon mijn echtgenote de tip niet appricieren, zij gooide scheermesjes naar mijn hoofd en ik kreeg een bedreiging om mijn hoofd van al het haar te ontdoen

Doch ben ik een tevreden en warme persoonlijkheid. Vrouwen, je kunt beter wiet verbouwen.
haha DUIDELIJK DAT DIT EEN EN AL BULLSHIT IS

30-09-2004, 00:43
vraag het aan nadia je vrouw waar je al 20 jaar mee gaat.... je bent een man van middelbaar leeftijd zeg je net .... dan ga je tog niet aan de marokaanse jeugd vragen voor sex tips bah ga een leven zoeken .... ga sporten met nadia want je loop er ook nog af te kraken hier op marokko.nl jij zal denk ik ook wel kilo s aan gekomen zijn... maar dat zeg je er niet bij!!!!!!

Pagina's : 1 2 [3] 4