Bekijk volle/desktop versie : Je eerste grijze haar



Pagina's : [1] 2 3

12-08-2010, 18:57
Ik had altijd gedacht ah grijze haren krijg ik als ik oud ben. Met oud bedoel ik 50 plus...no way dus..sinds paar maanden heb ik al een paar grijze haartjes ontdekt( gebied achter mijn oren)..Ik schrok me dood..nu al grijze haren.
Gisteren zag ik dat het aantal flink aan het toenemen is....Als het zo doorgaat binnen jaar of 2 volle dos grijze haren...Zal wel door al dat stress zijn,..kids,werken,huishouden ga zo maar door.

Ben genieuwd wie al grijze haren heeft en ben je van plan om het weg te verven.
Trouwens ben pas 31 jaar!!

12-08-2010, 19:00


Ja ik ken een vriendin die dat ook heeft..
Bij ieder persoon is het verschillend..
Je kan het verven?

12-08-2010, 19:02

Citaat door Sanae2004:
Ik had altijd gedacht ah grijze haren krijg ik als ik oud ben. Met oud bedoel ik 50 plus...no way dus..sinds paar maanden heb ik al een paar grijze haartjes ontdekt( gebied achter mijn oren)..Ik schrok me dood..nu al grijze haren.
Gisteren zag ik dat het aantal flink aan het toenemen is....Als het zo doorgaat binnen jaar of 2 volle dos grijze haren...Zal wel door al dat stress zijn,..kids,werken,huishouden ga zo maar door.

Ben genieuwd wie al grijze haren heeft en ben je van plan om het weg te verven.
Trouwens ben pas 31 jaar!!



Zo vroeg al, de beste wat je nu kan doen is niet aan komen, ze zeggen waneer je eentje uittrekt en dat dan nog meer terug gaan komen.

12-08-2010, 19:02
ja zal best door stres komen want ik heb dat ook

Weet je wat ik opgemerkt heb..
Hoe meer ik mn haar verf hoe meer er bij komen..

12-08-2010, 19:15


Hahahaha, vorig jaar heb ik een gelijksoortig topic geopend nadat ik grijze haren ontdekte (was ook 31 :hihi. En inmiddels een jaar verder en er zitten er veeeeeeeeeeeeeeel meer. Maar je leert er mee leven hoor
Nu hoor je er in ieder geval helemaal bij bejaarde!

12-08-2010, 19:15
Ik heb al vanaf mn 7de levensjaar 1 grijze haar ik dacht dat ik jong grijs zou worden....maar heb gitzwarte haren alhamdoelilah.....ik had een buurmeisje vroeger die had al 50% grijze haren op haar 15de

12-08-2010, 19:16

Citaat door MoneyMonster:
Hahahaha, vorig jaar heb ik een gelijksoortig topic geopend nadat ik grijze haren ontdekte (was ook 31 :hihi. En inmiddels een jaar verder en er zitten er veeeeeeeeeeeeeeel meer. Maar je leert er mee leven hoor
Nu hoor je er in ieder geval helemaal bij bejaarde!

ben jij 32 ya bejaarde

12-08-2010, 19:17
ben 27 en heb er al jaren last van

12-08-2010, 19:22

Citaat door Rach_:
ben 27 en heb er al jaren last van


Das wel heel erg jong

12-08-2010, 19:28
29 en heb er ook al 3 jr last van ofzo...

Ik trek ze altijd eruit

Ik heb gewoon veel stress
De afgelopen jaren zijn er een aantal dingen gebeurd in mn leven, sindsdien heb ik grijze haren...

Raar maar waar!

12-08-2010, 19:31

Citaat door ILoveMoesi:
Das wel heel erg jong

ja ik was echt 22 ofzo toen ik me eerste gryze haartje zag, was echt nie leuk
gelukkig is t ni in sneltempo toegenomen en heb ik lichte haren waardoor t ook ni heel erg opvalt
bij mij moet je echt boven op me hoofd tussen me haren kijken en dan zie je ze, ze zijn er wel hoor!
hmdl

12-08-2010, 19:34
Ik was 21 toen ik grijs begon te worden.
Ik verf het al jaren. Ik weet niet eens hoe grijs ik nu ben.
Maar ik vrees het ergste.

12-08-2010, 19:36



Citaat door Rach_:
ja ik was echt 22 ofzo toen ik me eerste gryze haartje zag, was echt nie leuk
gelukkig is t ni in sneltempo toegenomen en heb ik lichte haren waardoor t ook ni heel erg opvalt
bij mij moet je echt boven op me hoofd tussen me haren kijken en dan zie je ze, ze zijn er wel hoor!
hmdl



Jeetje 22 jaar al je eerste grijze haren misschien is dat erfelijk ofnie?
Maar zoals je al zei gelukkig is het niet in een sneltempo toegenomen.
Ben jij dat op jou ot? Dan heb je zeker licht haar dan valt het niet op..
Ziet er mooi uit tbarkelah

12-08-2010, 19:39

Citaat door ILoveMoesi:
Jeetje 22 jaar al je eerste grijze haren misschien is dat erfelijk ofnie?
Maar zoals je al zei gelukkig is het niet in een sneltempo toegenomen.
Ben jij dat op jou ot? Dan heb je zeker licht haar dan valt het niet op..
Ziet er mooi uit tbarkelah

ja heb t van me moeder geërfd idd.. zij werd ook vroeg grys.. maar ze is nu wel 65 en heeft geen enkele rimpel, hopelijk erf ik dat ook
en ja dat ben ik in me ot

12-08-2010, 19:46

Citaat door Rach_:
ja heb t van me moeder geërfd idd.. zij werd ook vroeg grys.. maar ze is nu wel 65 en heeft geen enkele rimpel, hopelijk erf ik dat ook
en ja dat ben ik in me ot


haha meen je niet! Elke nadeel heeft weer zn voordeel
Kijk grijze haren kan je be3da verven, maar rimpels
Dus later zal ik jaloers op je worden

Pagina's : [1] 2 3