Bekijk volle/desktop versie : De dag in het graf koud en Eenzaam!?



Pagina's : [1] 2

12-08-2010, 17:41
[CENTER]De dag in het graf koud en eenzaam!?[/SIZE]


[SIZE="2"]De dag in de graf, koud en eenzaam!?

Gewassen en naakt onder een symbolische wit doek wordt je gedragen van de Moskee naar je graf.
De hele tocht lang zullen de aanwezigen de (shahadaat) blijven oproepen.
Eenmaal aangekomen bij jouw graf zullen alle aanwezigen zwijgen en een iemand zal nog een paar (Ayat) uit de heilige Quran reciteren, en gezamelijk zullen zij om jouw vergiffenis aan Allah vragen
Schep voor schep zal er zand van het grond waarvan je bent gemaakt door de Schepper op je gegooid worden.

Langzaam zal je verdwijnen onder de grond met niets anders dan je daden, op de achtergrond horend wegsleurende voetstappen...
Plots voel je je weer levend en wil je opstaan en stoot je je hoofd tegen de grond, telleurstellend besef je dat het te laat is...
Je denkt bij jezelf waarom heb ik niet nagedacht over deze dag, en waarom heb ik me zelf niet voorbereidt op deze eenzame dag.....
die nog lang niet afgelopen is.........

Daar komen ze dan de 2 engelen van allah Monkir en Monakir, deze 2 engelen zullen jou 3 vragen stellen die je in de praktijk makkelijk zou kunnen beantwoorden.
Maar nee hoor op deze dag zullen deze antwoorden uit je hart moeten komen, en owee als je een van deze fout beantwoordt. Zij zullen jou hiervoor straffen met een knuppel waarin alle kracht van het universum zit, en daarmee slaan. Zo hard dat je kilometers dieper de grond inzakt...
En de aarde zal jou dan vragen waarom je deze daden op haar rug hebt gezondigd.
Na deze afstraffing zal jouw graf krimpen en krimpen todat je helemaal geen ruimte hebt om te bewegen, hierbij zal elke dood begraven persoon een metgezel krijgen in zijn graf.
Als jij goed ben geweest zal deze metgezel heel lichtvol zijn, en zal schijnen met (Nor).... Hierbij krijg jij een beeld van de entree van het Paradijs te zien. MAAR ben jij SLECHT geweest dan zal jij een onvoortstelbaar vuile, vieze, lelijke, onuitstaanbare, exotische, uitheemse wezen met jou in de graf krijgen die jouw zal treiteren met vele scherpen voorwerpen, kortom heel afschuwlijk.......
Samen met dit wezen zal jij een beeld voor je krijgen naar een plek in HEL........
Al schreewend en huilend moet jij wachten op de Dag des Oordeels, wachtend op de vonnis van Allah swt.

Is deze dag aangebroken dan zullen wij allemaal rijzen vanuit de grond waarbij sommige van ons zullen lijden in de graf....
Allemaal gelijk en even oud zullen wij zonder kleding of enig beschermend voorwerp wachten tot Allah swt zal dalen met zijn (Arsch) macht en troon....
Allah zal ons een vraag stellen, Ik ben de koning en waar zijn de andere koningen....
Allemaal, ik jij en Bush Pamela anderson wij zullen allemaal met open monden zwijgen en kijken naar deze wonderbaarlijke vertoning....
God zal de zon laten dalen tot ongeveer 1 potlood boven ons, de bergen worden zand het water wordt vuur...
alles zal worden verwoest door de hitte, de goede moslims en moemin zullen een beschermend kap over zich heen krijgen, de andere gelovigen zullen verdrinken in hun eigen zweet...
keer op keer want de echte dood is voorbij....

Wij vragen Allah om vergiffenis en flikken alles daarna weer nog een keer, dat is spelen met de God allemachtig.
Dit is ten strengste verboden, veel van onze broedres en zusters vooral weten dit nog niet, Vergeet niet : Wij komen van Allah en tot Hem is onze terugkeer.



Wees in de wereld alsof je een vreemdeling
of reiziger bent...
Als het avond word verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt...
En als het ochtend word verwacht dan niet dat het weer avond word... Gebruik je gezondheid voordat je ziek bent en je leven voordat je ziek bent en je leven voordat je dood gaat. [/SIZE]






[SIZE="1"]dit verhaal heb ik niet zelf verzonnen maar ik wil graag met jullie samen delen ghair InshaAllaah. dat geldt ook voor andere Topic Ma3a Salaama.[/

12-08-2010, 18:23


Mashallah..!!

12-08-2010, 18:44
prachtig meid!

13-08-2010, 10:38
Allah oeakbar !!!!

13-08-2010, 11:12


macha allah bedankt voor het plaatsen zuster

13-08-2010, 11:18
Ik dacht dat iemand anders die vragen stelden en niet die 2 engelen Monkir en Monakir?

13-08-2010, 11:55
nee meid de engelen nakir en monkir ondervragen inhet graf

17-09-2010, 17:09
Mooi mascha'Allah.

17-09-2010, 20:37
sobhana allah !

17-09-2010, 21:21
Ooit wordt het werkelijkheid voor ons.
Inscha'Allah moge we in goede staat terugkeren naar Rabbe .

17-09-2010, 22:33
Allah oeakbar

17-09-2010, 22:57
Dankjewel voor het plaatsen, moge Allah swt jou belonen voor de reminder.

17-09-2010, 23:03


Prachtig , Bedankt voor het plaatsen

17-09-2010, 23:04
Masha allah!

18-09-2010, 03:18
Masha'Allah.

Pagina's : [1] 2